دعا | دعای روز سوم رمضان

دعای روز سوم ماه مبارک رمضان + متن و ترجمه دعا

برای هر روز ماه مبارک رمضان دعایی مخصوص وجود دارد. در این قسمت می توانید دعای روز سوم ماه رمضان را با معنی و تفسیر آن بخوانید.

دعا
ویکی گردی:

دعا روز سوم ماه مبارک رمضان را در این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید. ماه مبارک رمضان، فرصت طلایی دعا کردن و جواب گرفتن است.حاجات ما به آسمان می روند و مستجاب شده بر می گردند، اگر تأخیری در استجابت دیدیم نا امید نشویم چرا که خداوند حکیم بهتر می داند که صلاح ما چیست بنابراین در این ماه عزیز، از هر فرصتی برای دعا کردن استفاده کنید.

یکی از راههای بهره مندی از این ماه مبارک خواندن ادعیه ای است که در مفاتیح الجناح برای هر روز ماه رمضان آورده شده است. در این بخش از دین و مذهب ویکی گردی دعای روز سوم ماه مبارک رمضان را آورده ایم که یکی از بهترین دعاها در این ماه مبارک است.

عکس نوشته پروفایل و استاتوس جدید ماه رمضان

متن دعای روز سوم ماه مبارک رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ ارْزُقنی فیهِ الذّهْنَ و التّنَبیهَ و باعِدْنی فیهِ من السّفاهة و التّمْویهِ و اجْعَل لی نصیباً مِنْ کلّ خَیْرٍ تُنَزّلُ فیهِ بِجودِکَ یا أجْوَدَ الأجْوَدینَ.

ترجمه متن دعای روز سوم ماه مبارک رمضان

خدایا روزی کن مرا در آن روز هوش و خودآگاهی را و دور بدار در آن روز از نادانی و گمراهی و قرار بده مرا بهره و فایده از هر چیزی که فرود آوردی در آن به بخشش خودت، ای بخشنده ترین بخشندگان. ( مفاتیح الجنان )تفسیر دعای روز سوم ماه رمضان

در دعای روز سوم از خدا درخواست ذهن و حافظه می کنیم و می گویم خدایا در این ماه رمضان کاری کن که من هوشیار بشوم. یکی از نعمت های بزرگ خدا ذهن است. لازمه داشتن ذهن و حافظه خوب ترک گناه است زیرا علم یک نوع فضیلت و برتری است و خدا این برتری را به شخص گناه کار نمی دهد.

در ادامه دعای روز سوم از خدا طلب بیداری از خواب غفلت می کنیم. بسیاری از انسان ها در غفلت هستند. انسان آگاه و هوشیار در زندگی بهتر عمل کرده و از آن لذت می برد.

متن کامل دعای سحر ماه رمضان با ترجمه + فضیلت

در این دعا می گوییم خدایا در این روز مرا از کارهای باطل و سفیهانه دور گردان و هر کار خیری که در ماه رمضان نازل کرده ای نصیبی از آن کار خیر به من برسان. از خدا می خواهیم که ما را یاری کند غیبت نکنیم، دروغ نگوییم و کارهای خیر انجام دهیم. از خدا بخواهیم که در ماه رمضان توفیق روزه داری، خواندن نماز شب و دوستی با خدا و استغفار را به ما عطا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر