قتل | قتل همسر

اعدام دختر خاله و پسرخاله به چه دلیل بود؟

زن جنایتکار که با همدستی پسر خاله‌اش، شوهر خود را به قتل رسانده بود پس از 6 سال به دار مجازات آویخته شد. این جنایت 5 مهر سال 92 به پلیس گزارش شد.

قتل دختر جوان
ویکی گردی:

قتل همسر به دلیل خیانت را در این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید. همسر رحمان علی مدعی بود که در زمان جنایت در خانه حضور نداشته و فردی که به قصد سرقت وارد خانه‌شان شده همسرش را به قتل رسانده است. اما در تحقیقات تیم جنایی ادعای همسر مقتول رنگ باخت. این در حالی بود که بررسی‌ها نشان می‌داد عشرت، همسر مقتول با پسر خاله‌اش مهدی رابطه پنهانی دارد. بنابراین هر دوی آنها بازداشت شدند و به قتل اعتراف کردند.

مهدی در این رابطه گفت: من وضع مالی بدی داشتم عشرت به من کمک مالی کرد اما چند روز بعد با من تماس گرفت و گفت شوهرش متوجه ماجرا شده است. او مرا ترساند و گفت، باید «رحمان علی» را بکشیم. روز حادثه به خانه آنها رفتم. با چوب ضربه‌ای به سر شوهرش زدم. با هم درگیر شدیم و عشرت با لوله آب چند ضربه به شوهرش زد و باعث مرگش شد. او سپس از من خواست از آنجا بروم تا با صحنه‌سازی قتل را در جریان سرقت نشان دهد.

تصادف فجیع در محور همدان به سنندج + جزئیات

با اعتراف دو متهم به قتل آنها به بازسازی صحنه جنایت پرداخته و با تکمیل تحقیقات، پرونده آنها برای صدور حکم به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران رفت. پدر و مادر رحمان علی در دادگاه درخواست قصاص کرده اما دختر مقتول از خون پدرش گذشت کرد.

باتوجه به درخواست اولیای دم برای قصاص و اعترافات متهم به جنایت و مدارک موجود در پرونده، هر دو متهم به قصاص محکوم شدند. با تأیید این حکم از سوی دیوانعالی کشور، عشرت و پسر خاله‌اش  در زندان به دار مجازات آویخته شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر