قتل | قتل در کرج

جزییات قتل در کرج در پی درگیری بین 2 نفر از شهروندان*

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ از دستگیری فردی که به علت مصرف بی رویه مواد مخدر اقدام به قتل یکی از شهروندان کرده بود، توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

قتل
ویکی گردی:

ماجرای قتل خونین در کرج چه بود؟ کامران چراغی، فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ ، امروز گفت: در پی تماس شهروندان با تلفن ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری و قتل در شهرک ابریشم، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۴ ابریشم به محل اعزام شدند. جرئیات بیشتر قتل خونین کرج را در ادامه بخوانید.

این مقام انتظامی اظهار کرد: پس از حضور مأموران در محل مشاهده شد بعلت وقوع درگیری بین ۲ نفر از شهروندان، یکی از طرفین توسط سلاح سرد مجروح شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: ضارب پس از رویت پلیس اقدام به درگیری با مأمورین انتظامی نمود که مأمورین با استفاده از قانون به کار گیری سلاح وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ افزود: طرفین درگیری بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل که متأسفانه شخصی که توسط سلاح سرد مورد اصابت قرار گرفته بود به علت شدت صدمات وارده پس از چند روز فوت نمود.

 

چراغی در پایان با اشاره به اینکه شخص دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ارتکاب قتل اعتراف نموده، گفت: قاتل دلیل ارتکاب جنایت را مصرفه بی رویه مواد مخدر و نداشتن تعادل روحی و روانی در زمان وقوع حادثه اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر