طالع بینی 1402 | طالع بینی عشقی | طالع بینی ازدواج

طالع بینی عشق | سرنوشت تو و عشقت تو سال 1402 چی میشه؟

آیا در سال 1402 به عشقتان می رسید؟ در این مطلب به بررسی طالع بینی عشقی شما در سال 1402 پرداخته ایم.

طالع بینی عشق
ویکی گردی:

اگر به طالع بینی اعتقاد دارین و دوست دارید بدانید در سال 1402 طالع بینی در مورد عشق  به شما چه می گوید تا انتهای این مطلب با ماه همراه باشید. طالع بینی عشق سرنوشت شما را در سال جدید نشان می دهد.

متولدین ماه فروردین

یک موقعیت عالی برای توسعه دادن به دارایی هایتان از راه میرسد! اما شما باید ریسک کنید! اگر در زمینه های هنری ، خرید وسایل لاکچری و معاملات خرید و فروش زمین سرمایه گذاری کنید به نفعتان خواهد بود. شما متوجه نتایج موفقیت آمیز رژیم غذایی که گرفته بودید می شوید. برای تلاشهایی که کردید به خودتان پاداش بدهید!ممکن است از دست همسایگان و اعضای خانواده، شدیدا عصبانی شوید. چاپلوسی شما را به جایی نمی رساند. اگر چیزی از کسی میخواهید، در مورد آن صریح باشید.

متولدین ماه اردیبهشت

فرصتی دوست داشتنی برای استراحت در انتظار شماست! استراحت و لذت بردن از چیزهای زیبا فرا می رسد. اتفاقات هیجان انگیزی در یک رابطه عاشقانه خواهید داشت و زمان بسیار خوبی برای نامزدی یا ازدواج است. تبدیل یک سرگرمی به یک تجارت پرسود نیز در این روز میتواند به نفع شما باشد.

 

متولدین ماه خرداد

مطمئن شوید که دانش و تجربه گسترده خودتان را در یک مصاحبه شغلی دو مرحله ای به خوبی نشان دهید. دانش تخصصی شما به شما کمک می کند تا کارهایتان را در این محل به طرز خلاقانه ای انجام دهید. احتمال خرید و فروش یک ملک وجود دارد و این خرید و فروش خیال شما را آسوده میکند . از پرخاشگری با یک شخصیت مهربان خودداری کنید.

 

 

متولدین ماه تیر

افزایش دستمزد، پاداش، یا ارتقاء در راه است . احساس بسیار خوبی است که بالاخره به خاطر تلاش سختتان شناخته می شوید. شما با موفقیت یک آزمون را پشت سر می گذارید، از سفر بر میگردید و یک کار را به پایان میرسانید.و با به پایان رساندن این کار نفس راحتی میتوانید بکشید! خلاصه که زندگیتان روی آرامش را به خود میبیند.

میزان قوی بودن حافظه متولدین هر ماه

متولدین ماه مرداد

یک پول بادآورده در راه است! در امور مالی به آزادی بیشتری می رسید و سرگرمی های خود را به صورت جدی دنبال میکنید! و از محیط کاریتان دور میشوید و استراحت بیشتری میکنید. تمرکز شما از کار به عشق تغییر میکند! زمان بیشتری را به یک عشق خالصانه اختصاص میدهید و در کل اوقات خوشی را تجربه میکنید! اگر مجرد هستید، وارد یک رابطه جدی خواهید شد.

 

متولدین ماه شهریور

یک راه حل عالی برای مشکل کاری سختی که دارید پیدا خواهید کرد که یک شخصیت معتبر یا یک مشتری را تحت تاثیر خود قرار میدهید. بعد از این اتفاق موفقیت خود را با شریک عاشقانه یا بهترین دوست خود جشن میگیرید. یک پروژه‌ی سخت را با موفقیت به پایان میرسانید و این مسئله به شما امکان می دهد زمان بیشتری را به تفریح و سرگرمی اختصاص دهید.

 

متولدین ماه مهر

رشد هیجان انگیزی را در رابطه عاشقانه تان تجربه می کنید. و این یک زمان بسیار خوب برای شروع یک رابطه، نامزدی یا خواستگاری است. شما وادار می شوید که از زندگی کاری تان کناره گیری کنید . شما نیازمند کمی استراحت و آرامش هستید.

شخصیت شناسی زنان و دختران اسفند ماهی

متولدین ماه آبان

یک گفتگوی جدی با یکی از اقوامتان خواهید داشت که به خوبی پیش خواهد رفت. صادق باشید اما منصف هم باشید. متوجه میشوید که صرف زمان بیشتر برای فعالیت های خلاقانه بسیار مفیدتر از بی هدف پرسه زدن است . هشدار! مشاجره با یک همکار پرخاشگر در راه است! بهتر است وانمود کنید که نسبت به رفتار پرخاشگر آنها بی تفاوت هستید.

 

متولدین ماه آذر

یک رویارویی عاشقانه باعث می شود احساس کنید روی ابرها راه میروید! اگر مجرد هستید، شانس شما برای ملاقات با یک شخص خاص بسیار زیاد است، به خصوص اگر به یک جای جدید بروید که قبلاً هرگز نرفته اید. برای به پایان رساندن یک موضوع شغلی موقعیت مناسبی است. اقداماتی برای کم کردن مسئولیت های کاری و بیشتر بها دادن به زندگی شخصیتان خواهید کرد. انتقاد خانواده از سبک زندگی شما اعصابتان را به هم میریزد! سعی کنید گفتگو را به یک بحث خشمگین نکشانید! یک ریسک خلاقانه و احساسی خواهید کرد. احتمال شروع یک پروژه هنری یا یک قرار عاشقانه بسیار زیاد است.

 

متولدین ماه دی

خبرهای خوشحال کننده ای از سمت خانواده میرسد که دلیل خوبی برای جشن گرفتن است.اگر شرایط کمک مالی به یکی از اقوام را دارید حتما انجام دهید از این کار شما بسیار قدردانی می کنند.  دوره ای خواهید رفت که به راحتی مدرک تحصلی اش را خواهید گرفت. اولویت شما باید استفاده بهتر از زمانتان باشد. ممکن است میل زیادی به ایجاد احساس گناه در یکی از بستگانتان داشته باشید، جلوی این میل بدجنسانه خود بایستید. دستکاری های عاطفی رابطه شما را با بقیه افراد تضعیف می کند و باعث رنجش می شود. وضعیت زندگی شما رو به بهبود خواهد بود. به خانه رویاییتان خواهید رسید! یا امکانات یک زندگی بهتر برایتان فراهم خواهد شد.

 

متولدین ماه بهمن

 مذاکرات تجاری‌تان به خوبی پیش خواهد رفت. پایبندی به اصول همیشه سودمند خواهد بود. زمان بسیار مناسبی است که رابطه‌تان را جدی کنید. در رابطه عاشقانه تان انگیزه های جدید به دست می آورید و سوء تفاهم یا تنش ها از بین خواهد رفت. بار دیگر عطوفت و محبت به زندگی عاشقانه شما بر میگردد. به بحث ها و مشاجره های محل کار دقت نکنید، گذرا هستند. موفقیت بزرگ مالی دز انظار شماست.

شخصیت شناسی جالب از روی رنگ رژ لبتان

متولدین ماه اسفند

روابط عاشقانه ای که تا به حال داشتید دو پهلو بوده اند. اما ناراحت نباشید رابطه ی عشقی فوق العاده ای در انتظار شماست.رویاهایتان به حقیقت می پیوندد! امسال سالی است که زندگی شما به سر و سامان و نظم میرسد. منتظر جشن بزرگی که میتواند نامزدی یا خواستگاری باشد بمانید. شاهزاده ی سوار بر اسب سفید شما به زودی میرسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر