سفر | سفر های نوروزی | تعطیلات سفر کجا بریم؟

عید کجا سفر کنیم؟ | ساحلی که با کوه همسایه است + عکس

بندر «مقام» از توابع بخش شیب‌کوه شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان است و دیدنی‌های آن جزو خاص‌ترین مناطق توریستی ایران به شمار می‌روند که در جنوب کشور قرار دارد.

سفر
ویکی گردی:

سفر، یکی از جذابترین و پرطرفدارترین رسوم و برنامه های ایام نوروز است که خانواده های ایرانی همواره به آن توجه ویژه دارند. اما پیش از اقدام به یک مسافرت دل انگیز، انتخاب مکان سفر از اهمیت بسزایی برخوردار است. متاسفانه گاهی خانواده های ایران گزینه های تکراری و محدودی را برای مسافرت خود برمی گزینند و شاید به دلیل آشنا نبودن با مکان های دیدنی، حظ تجربه بسیاری از جاذبه های سیاحتی کشورمان را از دست می دهند و برای کشف مکان های جدید، خطر نمی کنند؛ در این مطلب از سایت ویکی گردی سفر به مناطق سیاحتی کشورمان را به شما پیشنهاد می کنیم که کمتر دیده و شناخته شده اند.

جاده‌های زیبا، سواحل صخره‌ای شگفت انگیز و بکر، کوه‌ها و تپه‌های خاص و بسیاری از اماکن دیدنی طبیعی این منطقه می‌توانند سفری خاطره‌انگیز و تکرار نشدنی را برایتان رقم بزنند. همچنین این بندر با بندر «پارسیان» که یکی از نقاط دیدنی و گردشگری ایران به شمار می‌رود، نیز فاصله‌ای ۶۰ کیلومتری دارد. مردم این بندر عرب زبان و دارای شغل صیادی هستند و مانند تمام مردمان جنوب کشور بسیار مهربان و مهمان نواز می‌باشند.

استان هرمزگان با داشتن طولانی‌ترین نوار ساحلی کشور به طول ۹۰۰ کیلومتر، جزایر زیبا، جنگل‌های حرا، همسایگی کوهستان، دریا و دشت به همراه شکل‌های مختلف فرسایش‌های آبی و بادی جزو مقاصد اصلی سفر در ایران به شمار می‌رود.

عید شمال رفتم چی بپوشم؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر