ادکلن های مردانه | انواع ادکلن های مردانه

بهترین ادکلن مردانه کدام است؟ | کدام ادکلن ها ماندگاری بیشتری دارند؟

اگر با ادکلن های مردانه و رایحه های آن آشنایی ندارید ما در این مقاله همراه شما هستیم تا به معرفی بهترین ادکلن های مردانه بپردازیم. پس در این مطلب همراه ما باشید.

ادکلن مردانه
ویکی گردی:

بهترین ادکلن‌ مردانه، انتخاب یک‌جنتلمن واقعی! بدون تردید با خرید خوشبوترین ادکلن مردانه و خرید ادکلن زنانه کادویی شیک‌، ارزشمند و به‌یاد ماندنی‌ به عزیزان‌مان هدیه کرده‌ایم. عطرهای مردانه با رایحه‌های فوق‌العاده‌ای که دارند، احساسات مختلفی را ایجاد کرده و نشان دهنده روحیات و شخصیت افراد هستند. در ادامه درباره خرید ادکلن اصل مردانه و میزان پخش بوی ادکلن مردانه توضیح می‌دهیم.

انواع ادکلن از نظر ماندگاری

عطرها با توجه به میزان الکلی که در ترکیب ‌شان دارند، از نظر ماندگاری به چهار دسته زیر تقسیم می‌شوند:

پرفیوم

در ساختار پرفیوم حدود 20 تا 30 درصد روغن عطر به‌کار رفته که باعث تقویت رایحه و ساخت ادکلن مردانه با ماندگاری بالا و طولانی‌مدت می‌شود.

بهترین روش ها برای افزایش ماندگاری عطر و ادکلن

ادو پرفیوم

غلیظ‌ترین نوع عطر بعد از پرفیوم، ادو پرفیوم با میزان غلظت 15 الی 20 درصد است. با زدن این عطر در ابتدای روز  به عنوان خوشبوترین ادکلن مردانه، رایحه آن تا پایان روز بر روی پوست باقی می‌ماند.

ادو تویلت

عطر ادو تویلت 5 تا 15 درصد غلظت داشته و بوی آن بر روی پوست تا پنج یا شش ساعت باقی می‌ماند. این نوع عطرها رایحه ملایم و دلپذیری دارد و برای استفاده در تمام فصل ها انتخاب بسیار ایده‌آلی است.

ادکلن

در ترکیب و ساختار ادکلن دو تا چهار درصد روغن عطر، دو تا پنج درصد پرفیوم و مقدار زیادی الکل وجود دارد و ماندگاری آن اغلب تا دو الی سه ساعت طول می‌کشد.

معرفی ده عطر برتر مردانه پرطرفدار

خوشبوترین ادکلن مردانه دارای بوی تلخ و طبع خنک و تند است که این رایحه ها برای زنان بسیار جذاب هستند. عطرهای گرم، خنک و ملایم نیز انتخاب مناسبی برای آقایان بوده و به آنها جذبه و اقتدار می‌بخشد.

1.ادو تویلت مردانه کلوین کلاین مدل ایفوریا

این عطر را به دلیل بوی فوق‌العاده جذاب و تاثیرگذار تلخ و خنک ش می‌توان خوشبوترین ادکلن مردانه دانست‌. ساختار رایحه این عطر بی‌نظیر از چوب و گل بوده و از فلفل و زنجبیل در نت بالایی و چوب، عنبر، گیاه پانچولی و عود در نت میانی و چوب سدر و مریم گلی در نت پایه آن استفاده شده‌است.

2.تستر ادو پرفیوم مردانه کرید مدل Aventus

وجود وانیل، چوب، اسموکی، گیاهان معطر، خاک و زمین در ساختار رایحه عطر کرید به عنوان خوشبوترین ادکلن مردانه، با ایجاد رایحه‌ای تلخ و خنک، آن را بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی کرده‌است.

3.ادو تویلت مردانه دیور مدل Dior Homme

این عطر با رایحه شیرین، تند، گرم، خوراکی، گل و طبیعت، حس هیجان، ابهت و اعتمادبه‌نفس را افزایش می‌دهد. آقایان می‌توانند عطر دیور را که بهترین ادکلن مردانه دختر پسند به‌ شمار می‌آید، در فصل‌های بهار، پاییز و زمستان استفاده کنند.

مضرات عطر و اسپری های خوشبو کننده برای جنین

4.ادو پرفیوم مردانه گوچی مدل Guilty

اگر قصد خرید خوشبوترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا دارید، ادو پرفیوم گوچی انتخاب بسیار مناسبی است. رایحه‌ تند و خنک، وجود مرکبات و گیاهان معطر عطری بی‌نظیر به ارمغان می‌آورد. خرید ادکلن اصل مردانه گوچی به آقایان خوش تیپ و سخت‌پسند پیشنهاد می‌شود.

5.ادو تویلت مردانه بولگاری مدل MAN

با بوییدن این عطر خنک و شیرین، روح شما سرشار از شادابی و انرژی مثبت می‌شود. این عطر با برخورداری از گیاهان معطر، خاک و زمین، میوه، چوب، گل و مرکبات حس طبیعت را در محیط ایجاد می‌کند. مدل MAN بولگاری ماندگاری بالایی دارد و گزینه مناسبی برای هدیه‌دادن است.

6.ادو تویلت مردانه ورساچه Pour Homme

ادو تویلت ورساچه را می‌توان خوشبوترین ادکلن مردانه دانست. بوی تلخ و خنکی که از ترکیب گل‌های رز، سوسن و نارنج و لیمو پخش می‌شود، باعث منحصربه‌فرد شدن شما می‌شود. نت میانی این عطر مردانه انرژی‌دهنده از چوب درخت سرو، گل شمعدانی و گیاهان دریایی و نت پایانی آن از مخلوط مشک، عنبر و دانه تونکا تشکیل شده‌است.

7.ادو پرفیوم مردانه لالیک مدلEncre Noire A L'Extreme

زدن این عطر تلخ و گرم در فصل پاییز و زمستان به شما آرامش عمیقی می‌دهد، زیرا وجود چوب، گیاهان معطر، میوه حال و هوای طبیعت و جنگل را ایجاد می‌کند. با خرید این ادکلن مردانه با ماندگاری بالا، اراده، ثبات و جذبه را در خود تقویت می‌کنید.

متولدین هر ماه از چه عطر هایی باید استفاده کنند؟

جمع بندی

رایحه های تلخ، تند و طبع خنک و شیرین باعث ساخت خوشبوترین ادکلن مردانه می شود. تهیه ادکلن مردانه با ماندگاری بالا در افزایش جذابیت، کاریزما، ابهت و تقویت اعتماد به نفس اثر ویژه ای دارد. خرید ادکلن اصل مردانه و خرید ادکلن زنانه با بیشترین کیفیت و بهترین قیمت در جشنواره زمستانه فروشگاه اینترنتی زیبالون را از دست ندهید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    ولی از نظر منه پخش‌کننده عطر و ادکلن
    بلک افغان از همه سرتره