شهرام عبدلی | اینستاگرام شهرام عبدلی

آخرین پست اینستاگرام شهرام عبدلی برای عشقش + عکس

مرحوم شهرام عبدلی که روز گذشته از دنیا رفت، در صفحه رسمی اش علاقه خاص خود به اعضای خانواده اش را بارها نشان داده بود.

شهرام عبدلی
ویکی گردی:

شهرام عبدلی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون کشورمان شنبه 6 اسفند در سن 46 سالگی به دلیل خونریزی مغزی درگذشت. زنده یاد شهرام عبدلی برای بازی در سریال آسوده باش به کارگردانی حسن حج گذار در مشهد به سر می برد، آقای بازیگر در سریال‌هایی مانند "خط قرمز"، "فاصله ها"، "مختارنامه" و... بازی درخشانی از خود بر جای گذاشته است. در ادامه این بخش از ویکی گردی آخرین پست مرحوم شهرام عبدلی را منتشر نموده ایم که به عنوان عکس عشقش در فضای مجازی وایرال شده است.

آخرین پست شهرام عبدلی بازیگر سریال راز ناتمام مربوط به عکس پدرش می شود، این بازیگر به مناسبت روز پدر عکسی از پدرش منتشر نمود و او را عشق خود خواند و نوشت:

گشایش بخت با خواندن این دعا + متن دعا

عشقم جات خیلی خالیه

روزت مبارک

شهرام عبدلی

کاربران زیادی به آخرین پست شهرام عبدلی واکنش نشان دادند، شهرام عبدلی از نظر ظاهری شباهت زیادی به پدرش داشت.

بیوگرافی شهرام عبدلی، بازیگر تازه فوت شده ایرانی

شهرام عبدلی

شهرام عبدلی بازیگر در تاریخ 29 اردیبهشت 1355 در تهران متولد شد، پدر و مادرش اصالتا تُرک بوده و یک خواهر و یک و برادر دارد.

پیش فروش خودروهای داخلی بدون قرعه کشی +جزئیات

شهرام عبدلی سالهاست ازدواج کرده و صاحب دو فرزند پسر بنام های آرتین و آدرین است، اینطور که از اینستاگرام شهرام عبدلی پیداست، همسرش سالومه شاهرخی، نیز بازیگر است.

شهرام عبدلی شنبه 29 بهمن 1401 که برای بازی در یک سریال در مشهد به سر می‌ برد، حین استراحت در هتل دچار عارضه مغزی شده و متأسفانه روز شنبه 6 اسفند 1401 بعد از یک هفته از خونریزی مغزی، در سن 46 سالگی دار فانی را وداع گفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر

  • کشکول پیر

    هیچکس ز تاریخ مرگی که خدا و فرشتهایش خواستند را گریزی نداشت

  • ناشناس

    رفتی چه بی خبر باور نمی‌کنیم نیستی بازیگر توانای ایران مرد تنهای شب های بیقراری نماندی پیروزی مان را ببینی اما اشکهامان را دیدی با لبخندی بر لب گریه ها مان را به خوشی تبدیل کردی بازیگر زندگی واقعی مان بودی و هستی چرا رفتی چرا نگفتی اینقرز زود میروم که بیشتر فیلم بازی کنی یادگاری گذاری تنهای مان نگذار باز هم به ما نگاه کن از آسمان اشکهامان روان است یک بازیگر هرگز نمی‌میرد چون نقش اصلی همه ما مردم را میدانسته و بازی کرده خوش بخوابی با آرامش متنظرمان باش می‌آییم بزودی روحت شاد ای خسته ز دنیای فانی

    • سهیل

      یکم بر هیجاناتتون مسلط باشید. هیچ کس نمیدونه کی از دنیا میره. مرگ حق است و فقط میشه پذیرفتش. خدا اقای عبدلی را هم رحمت کند. در ضمن هم بازیگران و هم همه ی مردم دنیا یه روزی میمیرن.

  • ناشناس

    از دنیا بی ارزش تر چیزی ندیدم

  • ناشناس

    روانش شاد یادش گرامی 🥺🖤🖤

  • پ

    فوت بازیگران واقعا سخته بازیگران مثل نگین انگشتر پس قدر آنها رابدانیدفوت هرکدوم از آنها همانند ستاره آیی میماند که از آسمان بروند.بهشت جایگاهشان باد

  • ناشناس

    روحش شاد یادش گرامی

  • حسن

    خبرِ ناراحت کننده ای بود،روحش شاد و یادش گرامی باد،آقای شهرام عبدلی هنرمند درجه یک و بی‌حاشیه کشور بود زحمت زیادی به سینمای ما کشیده،برای خانواده اش از خدا صبر و امید به زندگی طلب دارم،چون خلاصه همه ما رفتنی هستیم