هواشناسی | هواشناسی فردا | هواشناسی 5 اسفند

پایتخت فردا طوفانی می‌شود |هشدار زرد هواشناسی در استان تهران + جزئیات

مدیرکل مدیریت بحران و هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی‌ها احتمال آسیب به سازه‌های موقت، شکستن درختان فرسوده برای روز جمعه در سطح استان مورد انتظار است.

طوفان اهواز
ویکی گردی:

 سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد مردم تهران هشدار داد که روز جمعه هوا در پایتخت طوفانی خواهد بود و از آنها خواست موارد امنیتی را رعایت کنند. حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طبق این هشدار برای روز جمعه در سطح استان تهران وزش باد شدید و در مناطق مستعد ارتفاعات احتمال سقوط بهمن پیش بینی شده است. جزئیات بیشتر هواشناسی فردا را در ادامه بخوانید.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین موارد برای کوهنوردان رعایت اصول اولیه کوهنوردی است گفت: کوهنوردان ضروری است که پس از بارش برف، با اشراف کامل به موارد ایمنی این اقدام را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی‌ها احتمال آسیب به سازه‌های موقت، شکستن درختان فرسوده برای روز جمعه در سطح استان مورد انتظار است افزود: از همه مردم عزیز می‌خواهیم ضمن اجتناب از تردد در مجاورت ساختمان‌های نیمه کاره نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تأسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

چرا باید موقع خوابیدن بالش بین پاها بزاریم؟

یزدی مهر از آماده باش کامل مدیریت بحران در استان تهران نیز خبر داد و افزود: آمادگی ارگان‌های ذیربط ضروری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر