قیمت پراید | قیمت پراید در بازار امروز

اولین قیمت پراید در سال جدید | قیمت پراید افزایش یافت؟

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت پراید این گزارش از سایت ویکی گردی را مطالعه کنید

قیمت پراید
ویکی گردی:

قیمت پراید در روزهای اخیر با افزایش قیمت روبرو شد. در روزهای اخیر قیمت پراید با روندی صعودی روبرو بود و قیمت پراید به بالای 300 میلیوشن تومان رسیده است. قیمت پراید این روزها بیشتر از هر وقت دیگری در بی ثباتی قرار دارد و قیمت پراید یکباره چند میلیون افزایش پیدا می کند و با کاهش کمی در سکوی جدید قیمت می ماند. مردم از افزایش قیمت پراید گله مند هستند  و اظهار دارند که قیمت پراید با کیفیت مطلوب فاصله دارد.

قیمت پراید امروز 5فروردین 1402

بررسی‌ها نشان می‌دهد در روزهای گذشته قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه بوده، اما بازار شب عید خودرو در کشور رونق گرفته و خرید و فروش‌ها افزایش یافته است.

اعدام دختر خاله و پسر خاله همزمان! +جزئیات

پراید ۱۱۱ که هفته‌های گذشته کانال‌شکنی کرد و وارد بازه ۳۰۰ میلیون تومانی شد، امروز ثابت ماند و به 356 میلیون تومان ایستاد.

پژو ۲۰۷i که روزها بود با جهش قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار افزایش یافت، امروز با افزایش ۱۳ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به ۶۸۶ میلیون تومان رسید.

قیمت دنا پلاس هم امروز هشت میلیون تومان گران و در نرخ ۸۱۵ میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز دو میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به نرخ ۵۳۳ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که یکی از پرطرفدارهای بازار خودروهای داخلی است، امروز پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشت و نرخ ۵۷۵ میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

قیمت خودروهای پرطرفدار

خودروهایی که در بازار بیشتر معامله قرار می‌شوند و خریدار بیشتری دارند امروز با چه قیمتی به بازار عرضه می‌شوند؟

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس که از خودروهای پرطرفدار این روزهاست، صبح امروز، شنبه، در محدوده 296 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

چگونه کارت سوخت المثنی بگیریم؟

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که در روزهای گذشته با کاهش قیمت مواجه شده بود، امروز نیز 440 میلیون تومان به فروش می‌رسد. تیپ ۵ این مدل پژو نیز به نرخ 490 میلیون تومان رسید.

کوییک که جایگزین پراید شده و به قشر متوسط جامعه اختصاص یافته، در روزهای گذشته رکورد جدیدی را ثبت کرد و وارد کانال جدیدی شد. قیمت این خودرو به 296 میلیون تومان رسید.

در این میان، شاهین G که در ماه‌های گذشته به مرز 600 میلیون تومان نیز رسیده بود، امروز در قیمت491 میلیون تومان عرضه شد. به نظر می‌رسد عرضه شاهین در بورس کالا توانست قیمت بازار این خودرو را بشکند و عرضه و تقاضا را به نقطه تعادلی برساند.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

روند افزایش قیمت‌ها در بازار روزهاست که متوقف شده است. البته برخی از خودروها در این میان افزایش قیمت داشتند، اما مجددا ثبات قیمتی پیدا کردند. در حال حاضر خریدار در بازار کم یافت می‌شود و بیشتر فروشندگان هستند که در بازار حضور می‌یابند.

در این میان، باید این نکته را یادآور شد که عرضه خودرو نسبت به ماه‌های گذشته افزایش یافته بود و به همین دلیل خودرو با ریزش قیمت نسبی همراه شدند. کارشناسان معتقدند که اگر خودروسازان به روند فعلی را ادامه دهند، پیش‌بینی می‌شود بازار دیگر افزایش قیمت خودرو را تجربه نکند و حتی کاهش قیمت اتفاق بیفتد. البته این شرط با فرض ثبات قیمت دلار است و اگر دلار دوباره افزایش پیدا کند خودرو نیز گران می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • مهدی

    چرااین همه نظرات تاثیری دردولت ایجادنمیکند فقط ومختص مسئولین وتاجران وسرمایه داران هست ماکارمندان بخدا ازاجاره منزل درعذاب هستیم ولی کو گوش شنوا کسی به نظرات توجهی نمیکندفقط برای سرگرمی ودلخوشی یک نظری ارائه میکنیم