کوچک کردن شکم | چربی شکم

بدون ورزش شکمتو آب کن! | روش های کوچک کردن شکم در خانه

اگر می خواهید همیشه شکم صاف و تخت داشته باشید این مطلب کاربردی را بخوانید و همیشه رعایتش کنید. اینجا راه های کوچک کردن شکم بدون ورزش را به شما آموزش می دهیم.

کوچک کردن شکم بدون ورزش
ویکی گردی:

کوچک کردن شکم بدون ورزش یکی از آرزوهایی است که هر فردی ممکن است به آن فکر کرده باشد. این موضوع به دلیل سبک زندگی همه ما و تغییرات رژیم غذایی ماست. بدترین نوع چاقی هم تجمع چربی در ناحیه شکم و پهلو است پس برای داشتن اندام مناسب و کوچک کردن شکم تخت البته بدون ورزش، پیشنهادهای زیر را  برای کوچک کردن شکم، حتما امتحان کنید و نتایج شگفت انگیز آن را ببینید.

 

نکات مهم کوچک کردن شکم بدون ورزش

رژیم غذایی مناسب

   رژیم غذایی درست داشته باشید البته باید دانست که رژیم گرفتن به معنای نخوردن نیست که کاری سخت باشد بلکه رژیم یعنی درست خوردن است .

درمان خانگی زخم معده | راه‌هایی که حال شما را بهتر می‌کنند!

مصرف زیاد میوه

 هنگام گرسنگی سعی کنید بیشتر از میوه و سبزیجات استفاده کنید.

کم کردن مصرف مواد نشاسته ای

 مصرف مواد نشاسته‌ای را به حداقل برسانید به جای برنج سفید برنج سیاه بخورید.

برای کوچک کردن شکم بدون ورزش بایذ مصزف مواد غذایی نشاسته دار را کاهش دهید نان سفید، برنج،ماکارونی، رشته فرنگی، ذرت، آرد ذرت، سیب زمینی، .حاوی مقدار زیادی نشاسته هستند.همان طور که می دانید  نشاسته در بدن به قند تبدیل می شود و هنگامی که قند اضافی تجمع می کند به صورت چربی ذخیره می شود. بنابراین برای کوچک کردن شکم،بدون ورزش از مصرف نشاسته بپرهیزید. سعی کنید غذاهای سالم تر مانند نان قهوه ای و برنج قهوه ای مصرف کنید.

 

روغن و سرخ کردنی ها

از غذاهای سرخ  کردنی و روغن دوری کنید.

مصرف کمتر مواد قندی

  •  برای کوچک کردن شکم بدون ورزش از مصرف هر  نوع ماده قندی مصنوعی به شدت بپزهیزید.
  •     به جای قند و شکر و نوشیدنی های صنعتی به  هنگام گرسنگی میوه بخورید.

زمانی که شما آب میوه شیرین مصرف می کنیددر حقیقت شما مقدار زیادی کالری دریافت می کنید. آب میوه ها حاوی رنگ، قند و طمع دهنده هستند. بهتر است از خوردن آنها بپرهیزید.سعی کنید شیرینی جات حاوی قند، شکر مصنوعی و شکلات هستند، به مقدار کم بخورید.بهتراست برای کوچک کردن شکم بدون ورزش مصرف مواد قندی را کاهش دهید.

7 مزیت سلامتی خارق العاده بادام

مصرف چای و دمنوش های چربی سوز گیاهی

  چای ودمنوش های گیاهی  مصرف کنید به عنوان مثال صبح ها را با یک لیوان چای زنجبیل آغاز کنید. این نوشیدنی سبب بهبود عملکرد دستگاه گوارش و ازبین‌بردن اشتها برای نمک و شکر می شود همینطور میتوانید از چای سبز و دیگر دمنوش های لاغری برای کاهش وزن استفاده کنید.

 آب زیاد بنوشید

    برای کوچک کردن شکم بدون ورزش نوشیدن آب را زیاد کنید تا آبی که در بدن شما به دلیل وجود نمک جمع شده به آسانی خارج شود و نفخ شکم تان از بین برود آب را همراه لیمو بنوشید .

مصرف روغن کرچک

مصرف روغن کرچک برای کوچک کردن شکم بدون ورزش روش مناسبی است .مصرف روغن کرچک باعث می شود سوخت و ساز بدن بالا برود و بدن‌تان را وادار می‌کند تا چربی‌های ذخیره شده را به عنوان منبع سوخت مصرف کند روغن کرچک مزه‌ی خوبی ندارد اما  میشود با یک اسموتی خوشمزه‌ی و با  میوه ترکیب اش کنید در آن مزه‌اش را نخواهید فهمید.

از جویدن آدامس بپرهیزید

برای کوچک کردن شکم بدون ورزش از جویدن آدامس پرهیز کنید زیرا جویدن آدامس باعث قورت دادن هوا می شود. به همین دلیل باعث نفخ می شود. همچنین در صورت جویدن آدامس شکم بزرگ می شود

راهکار ساده برای کوچک کردن شکم در مواقع استراحت

یک روش ساده اما کاربردی که به همه پیشنهاد می شود، به خصوص برای افرادی که وقت ورزش کردن ندارند روش تاثیر گذار زیر است که اگر برای همیشه رعایت شود جزو افرادی خواهید بود که همیشه شکم تخت و صافی دارند:

با خوابیدن وزن کم کن! 

  1. موقع خوابیدن همیشه شکم تان را منقبض کنید زمانی که استارحت می کنید  و دراز کشده اید شکم و باسنتان را برای چند ثانیه منقبض کنید و تنفس مناسبی داشته باشد و چندین بار این کار را تکرا کنید .
  2. در طول روز، هر زمان که متوجه شکمتان بودید، ماهیچه های شکم را منقبض کنید.

مطمین باشید این دو روش گفته شده در کنار آنچه که بالاتر اشاره شد مطمئنا شما را به رویای همیشگیتان می رساند.

حتما امتحان کنید و نتیجه را برای ما بنویسید.

برای دستیابی به یک شکم تخت و پهلو های بدون چربی و بدنی به فرمی زیبا، افراد گاهی دست به انجام هر کاری دست میزند بدون آنکه به عواقب آن فکر کند . امروزه در رسانه ها تبلیغات گسترده ایی درباره  کمربندهای وشلوارک های لاغری و انواع دستگاه ها و تجهیزات برای کاهش وزن و انواع مکمل ها و قرص ها و ژل های لاغری صورت گرفته است .در خیلی مواقع اینها غیر استاندارد بوده و مصرف و استفاده نادرست و یا بیش از حد از مکمل ها میتواند آسیب های جبران ناپذیری به بدن افراد وارد کند. لطفا همیشه با تحقیق دست به انجام هر کاری بزنید بخصوص در مورد سلامتی و جسمتان.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    کدام ورزش انجام بتیم تاشکم تحت شود