شلوار | شلوارمناسب مانتو | شلوار ترند 2023

اگه نمیدونی عید شلوار چی بپوشی ببین | برای عید دیدنی هر شلواری نپوش این که من میگم رو بپوش

اگه نمی دونی با مانتو عیدت چه مدل شلوار بپوشی حتما این مطلب از سایت ویکی گردی رو مطالعه کن

شلوار
ویکی گردی:

مانی پوشیدن شلوار برای خانم ها ممنوع بود! البته خوشبختانه امروزه این محدودیت های اجتماعی در همه جوامع از بین رفته و خانم ها هم می توانند انواع مدل های شلوار زنانه و زیبا را بپوشند. حال که شلوار به یکی از آیتم های اصلی استایل خانم های ایرانی تبدیل شده است بهتر است که بدانید با چه سبک از استایل چه شلواری را باید بپوشید یا برای قد و یا فرم اندام شما کدام شلوار گزینه مناسب تری است.

وقتی صحبت از مواقع ویژه ای مانند عید نوروز و مهمانی های دید و بازدید می شود که نیازمند استایل های لوکس و رسمی هستند انتخاب شلوار نیز کمی دشوارتر می شود؛ زیرا شلوار باید حتما با سبک استایل همخوانی داشته باشد و برای مهمانی ای که می خواهید در آن شرکت کنید گزینه مناسبی باشد. برای مثال وقتی یک مانتو عید کتی را خریداری کرده این و می خواهید استایلی مجلسی داشته باشید بهتر است شلوار پارچه ای دمپا یا بوت کات را انتخاب کنید.

شیک ترین مدل مانتو های مشکی 1402 + عکس

شلوار

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شلوار زنانه اولین بار در دهه 1800 میلادی توسط فردی به نام الیزابت اسمیت میلر پوشیده شد. هدف او در آن موقع، تلاش برای کمک به حقوق برابر زنان در کسب حق رای بود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از شلوارهای مناسب برای استایل عید آشنا خواهید شد

شلوار دمپا یا بگ بپوشید؛ لوکس و راحت مهمانی بروید

شلوارهای جذاب دمپا و بگ به دلیل قد بلند و دمپایی که معمولا روی کفش می افتد شما را قد بلندتر از آنچه هستید نشان می دهند. البته اگر می خواهید همچین خطای دیدی را ایجاد کنید بهتر است که کفش های پاشنه بلند و شیک استفاده کنید تا استایلی زیبا و لوکس را تجربه کنید. یکی از ویژگی هایی که باید هنگام پوشیدن این شلوارها دقت کنید این است که حتما از مانتوهای کوتاه استفاده کنید زیرا مانتوهای بلند نیمی از زیبایی این شلوارها را می گیرند و از استایل شما را شلوغ و شلخته نشان می دهند.

شلوار

 مدل مانتو های ترند برای عید ۱۴۰۲+ عکس

با شلوار جین اسکینی به عید دیدنی بروید

شلوارهای جین همراهان همیشگی ما در همه فصل ها و سبک ها هستند زیرا به راحتی با همه لباس ها و استایل ها ست می شوند. پس اولین گزینه ای که می توان پیشنهاد داد یک شلوار جین اسکینی است، پس فرقی نمی کند یک مانتو بلند و رسمی به تن دارید یا یک مانتو کتی کوتاه و نیمه رسمی در هر صورت می توانید یک شلوار اسکینی به تن کنید و از استایل خود لذت ببرید. البته دقت کنید که در استایل های اینچنینی حتما از شلوارهای نسبتا کوتاه استفاده کنید زیرا شلوار اسکینی ای که در دمپا چین بخورد استایل رسمی شما را خراب خواهد کرد. شما برای تکمیل استایل خود می توانید از کفش های پاشنه بلند و کالج های ساده در کنار این مدل از شلوار جین کمک بگیرید.

شلوار

برای تکمیل استایل عید خود از شلوار پارچه ای راسته کمک بگیرید

شلوار پارچه ای یکی از پابه های ثابت استایل های رسمی و مجلسی می باشد، زیرا در استایل های رسمی و مجلسی شلوارهایی که ایستایی لختی دارند از شلوار خشک و ضخیمی مانند جین ها طرفداران بیشتری دارند. پس اگر می خواهید استایلی شیک و رسمی را در نوروز 1402 تجربه کنید بهتر است یک مانتو کتی کرپ را با یک شلوار همین جنسی و راسته ست کنید. اگر پاهای بلندی دارید بهتر است نوع کوتاه این شلوار را انتخاب کنید ولی اگر پاهای نسبتا کوتاهی دارید بهتر است قد شلوارتان را تا مچ پا انتخاب کنید تا پاهایتان بلندتر دیده شوند.

بروزترین مدل مانتوهای شیک با رنگ سال 2023 + عکس

شلوار

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    ندارم

  • ناشناس

    خیلی خوب

  • ناشناس

    خوشبخت شی .