عادل فردوسی پور | عادل فردوسی پور و وریا غفوری

لقب عجیب عادل فردوسی پور به وریا غفوری + عکس و سند

عادل فردوسی پور با منتشر کردن یک پست متفاوت و خاص در اینستاگرام اش به وریا غفوری کاپیتان سابق استقلال لقب داد.

عادل فردوسی پور
ویکی گردی:

عادل فردوسی‌ پور گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، صداپیشه، مترجم و مدرس دانشگاه اهل ایران است. عادل فردوسی‌ پور فعالیت حرفه‌ای خود از سال ۱۳۷۲ با روزنامه‌نگاری در مجلات ورزشی شروع کرد و سپس در تلویزیون نیز به عنوان گزارشگر ورزشی مشغول به کار شد. او پس از گزارشگری مسابقات فوتبال جام جهانی ۱۹۹۸ به شهرت رسید و در سال ۱۳۷۸ برنامه ۹۰ را برای بررسی فوتبال ایران طراحی و تهیه کرد. عادل فردوسی‌ پور تا سال ۱۳۹۷ که از سوی مدیران صداوسیما کنار گذاشته شد، به اجرای ۹۰ پرداخت و این برنامه همواره از پرمخاطب‌ترین و بهترین برنامه‌های صدا و سیما به‌شمار می‌رفت. او همچنین تهیه‌کنندهٔ برنامه‌های پرطرفدار دیگری مانند فوتبال ۱۲۰ و فوتبال ۳۶۰ است.

در روزهای گذشته خبری غافلگیرکننده مبنی بر خداحافظی وریا غفوری کاپیتان سابق استقلال از دنیای فوتبال در فضای مجازی منتشر شد.البته این خبر در حالی منتشر شد که وریا چندی پیش در اقدامی عجیب با نظر جواد نکونام از باشگاه فولاد خوزستان کنار گذاشته شد.با این حال پس از انتشار این خبر نزدیکان وریا غفوری ماجرای خداحافظی اش از فوتبال را تکذیب کردند و آن را شایعه ای بیشتر ندانستند.

بارش برف و باران در تهران و چندین استان دیگر 

اسم خاصی که عادل فردوسی پور روی وریا غفوری گذاشتهمین امر سبب شده که حالا چهره های برجسته کشور با انتشار پیام هایی در شبکه های اجتماعی از این بازیکن سنندجی حمایت کنند.در همین خصوص صفحه شخصی عادل فردوسی پور در اینستاگرام با انتشار تصویری از وریا غفوری از او حمایت کرده است.نکته جالب توجه این پست عنوان خاصی است که عادل به ستاره سابق تیم استقلال داده است. مجری برنامه نود خطاب به این بازیکن نوشت: همیشه کاپیتان.

 

عادل فردوسی پور

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • رامین رهبری

    وریا غفوری همیشه کاپیتان در عرصه های مختلف ورزش اخلاق معرفت سیاست ، ما مردمان وطن پرست ایران زمین همیشه دوستت داریم و در قلب ما هستید.