عیدی بازنشستگان | جزییات عیدی بازنشستگان | واریز عیدی بازنشستگان

اعلام زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی + جزئیات

جدیدترین جزئیات در خصوص واریز عیدی بازنشستگان را دراین مطلب از ویکی گردی بخوانید

حقوق کارمندان
ویکی گردی:

عیدی بازنشستگان چه زمانی واریز می شود؟ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با میزان و زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی توضیح داد. جزئیات و توضیحات بیشتر درمورد عیدی بازنشستگان را در ادامه بخوانید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: امیدواریم تا نیمه اسفندماه «عیدی» بازنشستگان را واریز کنیم.

سیدصولت مرتضوی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: میزان عیدی و پاداش پایان سال در دولت مشخص و ابلاغ شد.

وی درباره زمان واریز این عیدی گفت: دولت به خزانه وصل است و ما به درآمد؛ باید تامین منابع کرده و سپس عیدی را پرداخت کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در تلاشیم بتوانیم تا نیمه اسفند عیدی‌ها را پرداخت کنیم گفت: بااین حال امیدواریم زودتر هم پرداخت شود.

میرهاشمی موسوی؛ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی امروز در نشست خبری ضمن گرامی داشت ایام دهه فجر، اظهار کرد: ۴۴ سال تجربه داریم که در این سال‌ها تلاش‌های بسیاری شده است و امروز ما خدمتگزار بخشی از جامعه در حوزه تامین اجتماعی و بیمه‌ هستیم.

اگر شما هم جگر مرغ می خورید حتما بخوانید

وی افزود: قبل از انقلاب حدود ۲۰ درصد جامعه ۳۵ میلیون نفری تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی بودند و امروز بیش از ۷۰ درصد جامعه ما تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی قرار دارند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با میزان رقم پرداخت عیدی به بازنشستگان تامین اجتماعی و زمان‌ آن گفت: هر آنچه که مجری قانون به ما ابلاغ کند پرداخت خواهیم کرد؛ یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به عنوان عیدی برای بازنشستگان تامین اجتماعی واریز خواهیم کرد. سعی خواهیم کرد قبل از اینکه عیدی کارمندان و زیرمجموعه‌های سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کنیم، عیدی بازنشستگان را پرداخت کنیم.

زمان و مبلغ قطعی واریز عیدی کارمندان اعلام شد 

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به این پرسش که آیا عیدی بازنشستگان با حقوق بهمن و اسفند پرداخت می‌شود تصریح کرد: در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۶ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • علی

    برای پرداخت این عیدی پدر ما را دراوردند هر روز یکی سخنرانی میکنه میگه فلان روز عیدی واریز میشه بابا این ۱۸۰۰ چیه که اینقدر ادم راجع بهش حرف میزنن

  • حسین

    شماگفتی عیدی بازنشستگان زودترازکهرمندان پرداخت میکنیم چی شدعیدی کارمندان زودترپرداخت کردی