مرگ | خوراکی هایی که منجر به مرگ می شوند

خوراکی های که مرگ ناگهانی می آورد! | این خوراکی ها رو هرگز نباید بخوری

برخی مواد غذایی نیز وجود دارند که می توانند به آرامی یا سریع موجب مرگ انسان شوند.

مرگ
ویکی گردی:

مرگ ناگهانی با خوردن این خوراکی ها! برخی غذاهای عجیب و غریب و البته گران قیمت، مانند ماهی بادکنکی و قارچ های وحشی از جمله نمونه هایی هستند که باید مراقب مصرف آنها باشید. اما شاید شگفت زده شوید اگر بدانید برخی مواد غذایی پر مصرف نیز دارای عناصری هستند که بسیار سمی بوده یا بر اساس روش تهیه می توانند به گزینه ای خطرناک و منجر به مرگ شود. مرگ ناگهانی با دانه ها و هسته های میوه!

میوه هایی مانند سیب، گیلاس، هلو، و زردآلو دارای یک نوع هیدروژن سیانید به نام «اسید پروسیک» در دانه ها یا هسته های خود هستند.

 کاربردهای شگفت انگیز نوشابه درتمیز کاری خانه + آموزش

البته مردم به طور معمول این بخش از میوه را مصرف نمی کنند، اما در صورت مصرف اتفاقی یا به هر دلیل دیگری می توانند همانند قاتلی خاموش عمل کنند. البته دانه ها و هسته های میوه اسلحه ای قوی نیستند زیرا قربانی باید حداقل یک فنجان از پودر آنها را مصرف کند تا جان خود را از دست بدهد.

مرگ ناگهانی با ریواس

ماده خطرناک ریواس در برگ های این گیاه است که به نام «اسید اگزالیک» شناخته می شود. این ترکیبی شناخته شده است زیرا موجب تشکیل سنگ های کلیه می شود.

البته شما باید تقریبا 11 پوند (5 کیلوگرم) برگ ریواس مصرف کنید تا کلیه ها به طور کامل از کار بیفتند، اما به خاطر داشته باشید که حتی یک سنگ کلیه نیز می تواند دردی شدید را در بدن ایجاد کند.

از آنجایی که تنها برگ های ریواس خطرناک هستند، نیازی نیست تا به طور کامل از مصرف این ماده غذایی پرهیز کنید. ریواس منبع خوبی برای منگنز، منیزیم، فیبر غذایی، کلسیم، ویتامین C، و ویتامین K است.

مرگ ناگهانی با جوز هندی

جوز هندی در واقع یک ماده غذایی توهم‌زاست، اما پیش از این که وارد این مرحله شوید با احساس بیماری شدید مواجه خواهید شد. مصرف 0.2 اونس (5.6 گرم) جوز هندی در یک وعده می تواند موجب تشنج و مصرف 0.3 اونس (8.5 گرم) از آن می تواند به حمله بیماری منجر شود.

هر دو شرایط می توانند بالقوه مرگبار باشند. ظاهرا توهم همواره نمی تواند سرگرم کننده باشد و اُوردوز با جوز هندی موجب شرایطی به نام «جنون جوز هندی» می شود که فرد را با حس نابودی و تشنگی که از بین نمی رود، مواجه می سازد.

مرگ ناگهانی با سیب زمینی

مصرف گلیکو آلکالوئیدها که در برگ ها، ساقه ها و جوانه های سیب زمینی وجود دارند می تواند موجب سردرد گیج کننده، گرفتگی ماهیچه، اسهال، و حتی کما و مرگ شود.

ریمل خشک شده رو اینجوری احیا کن! 

گلیکو آلکالوئیدها عامل رنگ سبز سیب زمینی های مانده محسوب می شوند. تنها 3 تا 6 میلی گرم از گلیکو آلکالوئیدها در هر کیلو از وزن بدن انسان می تواند مرگبار باشد، از این رو، پرهیز از مصرف سیب زمینی هایی که جوانه زده اند یا زیر پوست آنها سبز شده است، اهمیت دارد. سیب زمینی ها در صورتی که دور از نور خورشید نگهداری شوند بیشتر دوام می آورند، از این رو، آنها را در جای خشک و تاریک نگهداری کنید.

مرگ ناگهانی با بادام تلخ

بادام ها تنها زمانی خطرناک هستند که نوع اشتباه را مصرف کنید. بادام های شیرین در صورت مصرف متعادل، خوراکی هایی سالم هستند، اما بادام های تلخ حاوی سطوح بالای هیدروژن سیانید هستند.

تنها 7 تا 10 دانه بادام تلخ خام می تواند یک فرد بزرگسال را به شدت بیمار کرده و به طور بالقوه موجب مرگ یک کودک شود. با این وجود، بادام های تلخ نوعی از این ماده غذایی هستند که برای عصاره گیری استفاده می شوند و به دلیل پشت سر گذاشتن روند فرآوری به گزینه ای بی خطر تبدیل می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر