عیدی کارمندان | مبلغ عیدی کارمندان

عیدی کارگران چه زمانی واریز می شود؟ | مبلغ قطعی عیدی کارگران اعلام شد + جدول

عیدی کارگران برای سال ۱۴۰۲ چقدر است؟ برای مطالعه جزئیات عیدی کارگران برای سال ۱۴۰۲ این گزارش از سایت ویکی گردی را مطالعه کنید.

حقوق کارمندان
ویکی گردی:

عیدی کارگران و کارمندان حقوق بگیر زیر نظر قانون کار برای  نوروز ۱۴۰۲ ، بین  هشت میلیون و ۳۵۹ هزار تومان  تا  ۱۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۲۵۰ تومان  است که جزئیات آن در ادامه شرح داده می شود. طبق ماده واحده قانون کار، عیدی کارگران برای یک سال کار حداقل معادل ۶۰ روز و حداکثر ۹۰ روز است که براساس دستمزد روزانه ۱۳۹ هزار و ۳۲۵ تومان محاسبه می‌شود. بر اساس تصمیم شورای‌عالی کار، حداقل دستمزد و عیدی کارگران برای یک شخص مجرد پنج میلیون و ۶۷۹ هزار و ۷۵۰ تومان است.

حداقل دستمزد نیز برای یک کارگر با دو فرزند به ۶ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان و حداقل دستمزد برای یک کارگر با یک فرزند به ۶ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۷۲۵ تومان رسید.

مبلغ و زمان واریز عیدی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اعلام شد + جزئیات

حداقل حقوق پایه بدون در نظر گرفتن حق مسکن و بن کارگری چهار میلیون و ۱۷۹ هزار و ۷۵۰ تومان است که مبنای محاسباتی عیدی ۱۴۰۲ نیز خواهد بود.

براین اساس، عیدی پرداختی به کارگران برای نوروز ۱۴۰۲، بین هشت میلیون و ۳۵۹ هزار تومان تا ۱۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۲۵۰ تومان است.

نکته: مبلغ عیدی برای افرادی که کمتر از یک سال کار کرده باشند هم بر اساس ۶۰ روز کار و نسبت ایام کارکرد محاسبه می‌شود. به این صورت که حداقل مزد ضرب در ۲ تقسیم بر ۱۲ و ضرب در تعداد ماه کارکرد خواهد بود.

عیدی کارگران و کارمندان قانون کار در سال ۱۴۰۲

عیدی کارگران

پرداخت یارانه نقدی ادامه دار است؟

حداقل عیدی ۱۴۰۲ چقدر است؟

کمترین عیدی کارگران و کارمندان قانون کار برای سال ۱۴۰۲: هشت میلیون و ۳۵۹ هزار تومان است

حداکثر عیدی ۱۴۰۲ چقدر است؟

بیشترین عیدی کارگران و کارمندان قانون کار برای سال ۱۴۰۲: ۱۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۲۵۰ تومان است.

عیدی ۱۴۰۲ کی واریز میشه؟

در قانون، زمان دقیقی برای پرداخت عیدی ۱۴۰۲ مشخص نشده اما بر اساس عرف کارگاه ها، کارفرمایان در ۲ ماه پایانی سال عیدی کارگران خود را پرداخت می کنند و معمولاً زمان پایانی پرداخت عیدی کارکنان پایان اسفند ماه است.

عیدی ۱۴۰۲ شما چقدر است؟

مبلغ نهایی عیدی تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می‌شود. به عنوان مثال میزان تورم و همچنین افزایش میزان حقوق در پایان سال، تاثیر بسیاری در تعیین این رقم دارند. آیا رقم عیدی که بین هشت میلیون و ۳۵۹ هزار تومان تا ۱۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۲۵۰ تومان است، از نظر شما مبلغ منصفانه‌ای است؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    ولا به صحت مبلغ عیدی کاملا بی باور هستم و شک دارم و چطور زمان پرداخت آن آخر اسفند

  • ناشناس

    دنبال انصاف نگرد

  • اامین

    سلام این مبلغ عیدی ما که تو بیمارستان دولتی کار می‌کنیم چرا هر سال کم یکی دو میلیون

  • ناشناس

    خدا خیرتون بده

  • فرشید

    سلام.بنده کارمند شهرداری منطقه ۳ ناحیه ۲ تهران هستم که امروز ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ به خدا قسم هنوز عیدی مارو ندادند ولی شهرداری منطقه ۳ برای چراغانی کردن پارک ملت تو هفته گذشته ۴۰ میلیارد تومن هزینه کرد و الان به ما میگه بودجه نداریم عیدیتون رو بدیم