مدلمو | مدل موی مناسب صورت

عیب صورتت رو بگو تا مدل موی مناسبت رو بگم | می دونستی کدوم مدل مو به صورتت میاد؟

برای کوتاهی مدل مو و زیبایی بیشتر چهره باید قبل از همه چیز به ایرادات و فرم صورتتان آگاهی کامل داشته باشید تا از نتیجه کار پشیمان نشوید.

مدل مو
ویکی گردی:

مدل مو مناسب فرم و جزئیات صورتتان! چشم های ریز، صورت گرد یا گوش های بزرگ، هر کدام منحصر به فرد بوده و زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند؛ اما با این حال، برخی از شما می خواهید این موارد را در صورت خود اصلاح کنید. این انتخاب شماست و امیدواریم در نظر داشته باشید که می توانید بدون جراحی این کار را انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مدل مو های خود را تغییر دهید که در این قسمت از دنیای مد ویکی گردی توضیح مفصلی خواهیم داد. در ادامه با مدل مو های مناسب هر صورت ا ما همراه باشید.

چانه کشیده

مدل مو هایی که کوتاه تر از گوش هایتان باشد، اصلا برای چانه کشیده مناسب نیست. به جای آن شما می توانید موها را کمی حالت دار، چندلایه و فر کنید تا توجه بیشتری به موهایتان جلب شود و کسی به چانه شما فکر نکند؛ همچنین موهایتان حجیم تر نشان داده شود.

بلدی 5 دقیقه ای موهات رو مدل بدی؟ + آموزش

بینی بزرگ

مدل مویی را انتخاب کنید که صورت شما را پرتر نشان دهد‌ و در نتیجه بینی ‌تان کوچکتر به نظر می رسد؛ بنابراین از مدل مو های خیلی کوتاه یا خیلی صاف خودداری کنید که صورت تان را باریک و بینی تان را بزرگتر می کند.

پیشانی بزرگ

موی بلندی که در اطراف صورت هم پراکنده باشد، برای کسانی که پیشانی بزرگی دارند، مناسب است. در واقع روی پیشانی آن ها را می‌ گیرد و از بزرگ نشان دادن بیش از حد آن جلوگیری می کند.

چشمان ریز

از مدلی که حجم موهایتان را کم نشان می دهد، خودداری کنید. مدل مو هایی را انتخاب کنید که روی چشم و پیشانی شما را به طور کامل نپوشاند، مثلاً مدل موی پیکسی می تواند مدل مناسبی برایتان باشد.

صورت گرد

اگر صورت خیلی گردی دارید و می‌ خواهید صورتتان کشیده‌تر به نظر برسد، باید از موهای ویو شده یا هایلایت بالیاژ استفاده کنید تا حجم بیشتری در قسمت بالای موهایتان پیدا کند. بهتر است از مدل مو هایی که صورتتان را پر نشان می دهد؛ خودداری کنید.

 می دونستی کدوم رنگ مو ها امسال مد میشن؟ | اسم رنگ 

صورت مستطیلی و کشیده

اگر که صورت لاغری دارید، معمولاً بینی، چانه و گردنتان برجسته‌تر نشان می دهد و بعضی از مدل ها را نباید انتخاب کنید، زیرا صورتتان را کشیده‌تر می کند. موی بلند یا صاف برای شما توصیه نمی‌ شود؛ بلکه باید مدل مو هایی را انتخاب کنید که صورتتان را پهن تر نشان دهد.

گوش بزرگ

پنهان کردن گوش های بزرگ کار سختی نیست؛ به شرطی یک مدل موی مناسب را انتخاب کنید. مدل مویی که انتخاب می کنید، باید حجم کافی داشته باشد و در کناره های صورتتان کاملا پر حجم نشان داده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر