مدل مو | مدل مو ساده

بلدی 5 دقیقه ای موهات رو مدل بدی؟ | آموزش درست کردن مدل مو در 5 دقیقه

اگر میخواهید برای مهمانی و مراسم های مختلف در کمترین زمان به مدل موی دلخواه برسید میتوانید از این مدل مو های 5 دقیقه ای استفاده کنید.

مدل مو
ویکی گردی:

آموزش مدل مو 5 دقیقه ای! درست کردن موها در خانه برای خانم ها شاید به بافت، اتو یا بابلیس کشیدن محدود شود. اما اگر دوست دارید مدل مو های متنوعی بلد باشید و هر بار موهای خود را به شکلی نو آرایش کنید، توصیه می کنیم تا روش های آموزشی مدل مو های زیر را مشاهده کنید.

این روش ها بسیار آسان هستند و هر فردی می تواند در عرض چند دقیقه آن ها را انجام دهد.

خیلی ساده و راحت موهاتو ببند + فیلم آموزشی

تاثیرات آب و هوا بر مو می تواند باعث شود علی رغم همه ی تلاش هایتان موی شما وز شود و هیچ حالتی نگیرد. اما راهی وجود دارد که حتی با موی چرب و شسته نشده چون ستارگان بدرخشید. در اینجا 5 مدل مو را به شما آموزش می دهیم که در طول 5 دقیقه آماده می شوند و هر دختری باید آن ها را بلد باشد.

مدل مو

1 – مدل موی گوجه ای

مدل موی گوجه ای نه تنها آسان و راحت است بلکه خیلی شیک هم هست. موهای خود را به صورت دم اسبی در بالای سر خود جمع کرده و آن را به صورت گرد ( اصطلاحا گوجه ای ) پیچانده و با کش سر یا گیره سر محکم کنید. چند قسمت از مو را از کش در بیاورید تا کمی حالت شلختگی بانمکی به موهایتان بدهید. برای پایداری این نوع مدل مو می توانید مقداری تافت و یا دیگر اسپری های نگه دارنده را به موهایتان اسپری کنید.

bfWaJSqMptJS

2 – مدل موی دم اسبی یک طرفه ی شلخته

کمی تافت به قسمت انتها یا وسط موهای خود اسپری کنید سپس موهایتان را در یک طرف صورتتان و زیر گوشتان به حالت دم اسبی جمع کرده و با کش ببندید. کمی از موهایتان را برای دادن حالت شلختگی از کش بیرون بیاورید.

کدوم رنگ مو ها امسال مد میشن؟ اسم رنگ + توضیحات کامل

مدل مو

3 – مدل بافت تیغ ماهی

شما هرگز با انتخاب مدل موی تیغ ماهی اشتباه نکرده اید. بهترین ویژگی این مدل مو آن است که این بافت با موی چرب زیباتر و بهتر است. موهای خود را به دو قسمت تقسیم کنید. قسمت کوچکی ازموهای سمت چپ را به داخل موهای سمت راست ببرید. در مرحله ی بعد قسمت کوچکی از موهای سمت راست را به داخل موهای سمت چپ ببرید. اینقدر این روند را ادامه دهید تا به پایین موها برسید. سپس با کش انتهای موها را ببندید. بافت خود را با بیرون کشیدن برخی از قسمت های موهایتان شل کرده تا حجم موهایتان بیشتر شده و کمی حالت شلختگی به آن ها بدهید.

4 – موهای موج دار

این مدل مو برای دخترانی که به طور طبیعی موهای موج دار دارند فوق العاده است. کمی موس به موهایتان بزنید و در حالی که سشوار را با حرارت زیاد روی موهایتان گرفته اید، آن ها تقسیم کرده و هر بخش آن را از ریشه گرفته و تا نوک موها بپیچانید. موهایتان را به مقدار کم بهم بریزید و حالا شما آماده هستید.

مدل مویی برای بلند بنظر رسیدن خانم های قد کوتاه +عکس

5 – مدل موی شینیون

مدل شینیون برای یک شام رسمی یا قرار کاری مناسب ترین مدل مو است. موهایتان را در وسط یا یک طرف سرتان جمع کرده و آن را به قسمت های کوچک تر تقسیم کنید. حجم هر قسمت را با پوش دادن افزایش دهید. حال این قسمت های مو را یک دسته بکنید و به شکل یک دایره در قسمت پایین سرتان بپیچانید. از زیور آلات زینتی مخصوص مو برای زیباتر کردن مدل شینیونتان استفاده کنید. با کمی خلاقیت و ترکیب کردن مدل های مختف ( از جمله بافت ) می توانید مدل های جذاب تری را درست کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • صبا

    گوجه ای و تیغ ماهی خیلی خوشگلن🙆