رنگ مو | رنگ مو های مناسب سن | رنگ موهای جدید | معرفی رنگ مو

رنگ موهای جدیدی که سنتون رو کمتر نشون میدن! + عکس

رنگ مو یی که انتخاب می کنید می تواند شما را پیرتر و یا جوان تر از آن چه هستید نشان دهد. پس خانم های میان سال در انتخاب رنگ مو باید دقت کنند.

رنگ مو
ویکی گردی:

رنگ مو تأثیر قابل توجهی بر زیبایی و جوانتر به نظر رسیدن چهره دارد. برای جوانتر به نظر رسیدن علاوه بر رعایت رژیم های غذایی و ورزش، رسیدگی به پوست و... لازم است که آرایش مناسب و رنگ موی خوبی را انتخاب کنیم. برخی از رنگ مو ها بیش از رنگ های دیگر شما را زیبا و جذاب و جوانتر نشان می دهند. اگر می خواهید جوانتر به نظر برسید رنگ مو هایی را انتخاب کنید که در این بخش از دنیای مد ویکی گردی آورده ایم.

رنگ موی بلوند توت‌فرنگی

اگر موهای بور و قرمز دوست دارید، استفاده از رنگ موی بلوند توت‌فرنگی یک‌رنگ مو جدید است که تا حد زیاد می‌تواند چهره شما را تغییر دهد. رنگ موی بلوند توت‌فرنگی برای افرادی مناسب است که پوست سرد و روشنی داشته و می‌خواهند علاوه بر ایجاد تنوع، جوان‌تر و کم‌سن‌وسال نیز به نظر برسند.

اگر از این رنگ استفاده کنید، مطمئن هستید که در طولانی‌مدت ماندگاری بسیار زیادی داشته و اصلاً نیازی به مراقبت‌های ویژه ندارد. برای این که این رنگ مو در زمان طولانی همچنان بتواند چهره شما را زیبا و جذاب نشان دهد، می‌توانید هر 6 هفته یک بار، هایلایت های براقی درون آن قرار دهید.

رنگ موی بلوند توت‌فرنگی

رنگ موی بلوند

رنگ موی بلوند شاید جدید نباشد؛ اما همان چیزی است که زیبایی و جذابیت چهره شما را چندبرابر می‌کند. موهایتان را های‌لایت بلوند گرم با پایه تیره کنید. این رنگ مو باعث جوان‌ دیده‌شدن شما می‌شود و درخشش خاصی به پوستتان می‌بخشد.

رنگ موی بلوند

رنگ موی کاراملی

رنگ موی کاراملی برای خانم‌ها با پوست نسبتاً سبزه بسیار مناسب است. این رنگ مو باعث می‌شود چندین سال از سن واقعی شما کاسته شده و زیباتر به نظر برسید.

اگر دوست ندارید همه موهایتان را رنگ کنید، فقط قسمت‌های انتهایی مو را کاراملی کنید. با همین میزان رنگ آن‌قدر شاداب و جوان به نظر می‌رسید که خودتان نیز تعجب خواهید کرد.

رنگ موی کاراملی

رنگ موی بلوند عسلی

این که فکر کنید سنتان بالا رفته و نمی‌توانید موهایتان را رنگ کنید، کاملاً اشتباه است. برعکس شما با رنگ‌کردن مو و البته انتخاب رنگ مو جدید مناسب می‌توانید جوان‌تر به نظر برسید. به‌عنوان‌مثال بلوند عسلی از همان رنگ‌های فوق‌العاده‌ای است که هم جوان‌تر نشانتان داده هم به درخشندگی پوست کمک می‌کند.

رنگ موی بلوند عسلی

رنگ بالیاژ قهوه‌ای

اگر بین شکلاتی یا کاراملی طلایی مردد هستید، بهتر است بالیاژ قهوه‌ای را انتخاب کنید. این رنگ هم چهره‌تان را جذاب‌تر کرده هم باعث می‌شود رنگ پوستتان روشن‌تر به نظر برسد. از طرفی نکته مهم این که بالیاژ قهوه‌ای‌رنگ موی جوان‌کننده صورت است.

رنگ بالیاژ قهوه_ای

رنگ موی شکلاتی طلایی

برای رنگ موی شکلاتی طلایی اصلاً مهم نیست پوستتان روشن یا تیره و سبزه باشد. رنگ موی شکلاتی طلایی برای هر رنگ پوستی مناسب بوده و یک گزینه عالی است.

رنگ موی شکلاتی طلایی

رنگ موی بژ

برای رنگ موی بژ سایه‌های متنوعی وجود دارد. شما باید انتخاب کنید که دوست دارید موهایتان رنگ روشن داشته باشد یا رنگ تیره دوست دارید، برای این منظور کافی است آن را انتخاب کنید تا جوان‌تر از سنی که دارید، به نظر برسید.

رمگموی بژ

منبع: دلتامگ
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۷ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر