رابطه جنسی | تاثیر رابطه جنسی برای جوانی

تاثیر رابطه جنسی در جوان ماندن! | دانستنی های رابطه جنسی

جوان ماندن با رابطه جنسی خبر خوبی است که باعث خوشحالی زوجین می شود.

رابطه جنسی لذت بخش
ویکی گردی:

جوان تر شدن با رابطه جنسی ، رابطه جنسی در چه صورت باعث جوان تر شدن شما می شود رابطه جنسی کامل فقط سرگرم کننده و بازی نیست مزایای سلامتی باورنکردنی ای برای زوجین به همراه دارد. در ادامه فواید مهم رابطه جنسی را بخوانید.

برای افراد مبتدی صمیمیت فیزیکی می تواند منجر به تسکین استرس، بهبود خواب، کاهش فشار خون، بهبود سیستم ایمنی و احساس ارتباط و صمیمیت بیشتر با شریکتان شود. ولی خبرهای خوب همینجا متوقف نمی شود. داشتن حداقل یک بار رابطه جنسی دخولی می توانید از DNA شما محافظت کرده و به داشتن زندگی طولانی تر و جوان ماندن شما کمک کند.

رابطه جنسی زیاد خوب است یا نه؟

مطالعه دیگر نشان داد که عدم رضایت جنسی می تواند پیش بینی کننده بیماری های قلبی عروقی باشد.

مطالعه منتشر شده در نوامبر ۱۹۷۶ در مجله سایکوسوماتیک با مقایسه ۱۰۰ زن مبتلا به بیماری های قلبی ( انفاکرکتوس حاد میوکارد ) با یک گروه کنترل متوجه شد که ۶۵ درصد بیماران کرونری و ۲۴ درصد گروه کنترل سرخوردگی و نارضایتی جنسی دارند.

در یک مطالعه طولانی مدت که در کتابی به نام رازهای جوان ماندن منتشر شد، دکتر دیوید ویکس، رئیس بخش روانشناسی سالمندان در بیمارستان رویال ایدنبورگ اسکاتلند دریافت که کلید اصلی برای جوان ماندن فعالیت و داشتن رابطه جنسی خوب است.

در یک مطالعه روی ۳۵۰۰ نفر در سنینی ۳۰ تا ۱۰۱ سال ویکس متوجه شد که رابطه جنسی باعث می شود ظاهر افراد ۴ تا ۷ سال جوان تر به نظر برسد. او علت این امر را کاهش قابل توجه استرس، رضایت بیشتر و خواب بهتر در اثر آرامش رابطه جنسی می داند.

جوان ماندن با پویا نگه داشتن رابطه جنسی در سنین بالا

حفظ زندگی جنسی سالم با افزایش سن، فواید فیزیولوژیکی و روانی زیادی به همراه دارد. در این جا چند نکته در مورد نحوه زنده نگه داشتن زندگی جنسی را با شما در میان می گذاریم:

همکاری زوجین

با افزایش سن احتمال این که هر دو  نفرتان به صورت همزمان میل جنسی داشته باشید کمتر می شود بنابراین برای این که بتوانید از مزایای رابطه جنسی برای حفظ سلامت خود استفاده کنید باید با هم همکاری تیمی داشته باشید و با پیشنوازی و همراهی هم میل جنسی طرف مقابل را شعله ور کنید.

به هم اعتماد کنید

ازدواج بدون رابطه جنسی شاید خیلی ترسناک نباشد ولی نباید بی تفاوت از آن بگذرید و به دنبال راهی تیمی برای حل مشکلتان باشید. اگر محیطی پر از اعتماد و صداقت برای شریک زندگیتان بسازید احتمال این که قابلیت های جنسی یکدیگر را پیدا کنید و از وجود هم لذت ببرید بیشتر خواهد شد.

فواید مهم رابطه جنسی برای زن باردار 

 

شما باید یک سری قوانین اساسی تنظیم کنید به عنوان مثال اگر داشتن رابطه جنسی زمانی که در خانه کسی هستید بدترین کابوس شماست باید به شریک زندگیتان بگویید. محدودیت های خود را بشناسید و در بیان آن ها با هم راحت باشید. هنگام بحث درباره مسایل جنسی یکدیگر را قضاوت نکرده و از سرزنش هم اجتناب کنید.

بدانید که خواسته هایتان تغییر می کند

نیازها و خواسته های جنسی فرد با افزایش سن تغییر میکند و شناخت این تغییرات مهم است. به عنوان مثال شما ممکن است نیاز به تحریک، پیشنوازی یا استفاده از لوبریکانت داشتهب اشید. با بوسیدن شروع کنید، زیرا در اغلب موارد می تواند منجر به رابطه جنسی شود. این مسئله ظاهرا خیلی بدیهی است ولی در بسیاری از روابط طولانی مدت بوسه به راحتی فراموش می شود و کم کم به همراه آن رابطه جنسی هم کمرنگ می شود.

به عنوان زن و شوهر بدانید از چه مواردی در رابطه جنسی خوشتان می آید یا صحبت های جنسی را امتحان کنید. صحبت های جنسی در تلفن، پیام را در زمان هایی که دور از هم هستید فراموش نکنید.

مساله فقط رابطه جنسی نیست

رابطه جنسی فقط محدود به انجام فیزیکی آن نیست بلکه شامل عشق و صمیمیت بیشتر می شود. با ماساژ یا لمس صمیمی شروع کنید حتی اگر نمی خواهید رابطه جنسی داشته باشید با نوازش هم صمیمیت را بین خودتان افزایش دهید. گاهی بچه ها را به دیگران سپرده و برای یک قرار عاشقانه دو نفره بیرون بروید.

تسلیم نشوید

لازم نیست رابطه جنسی هر بار بی نقص و کامل باشد اما اگر میخواهید شانس خود را افزایش دهید باید مطمئن شوید که فعالیت دارید، ورزش می کنید. اضافه وزن و چاقی می تواند رابطه جنسی را به چالش بکشد.

4 اشتباه مردان در رابطه جنسی

هورمون های خود را بهینه کنید

سطح پایین هورمونی باعث کاهش میل جنسی می شود. برای اطمینان از این که هورمون های شما در سطح بهینه هستند با پزشک مشورت کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    نظریه کاملا"اشتباه است،رابطه جنسی،نمیتواندبه جوان بودن کمک کند،حتی حیوانات هم قانون خاص وطبیعی خودش رادارد،،،،،