زناشویی | رفتار با همسر در رابطه زناشویی

با این کارهای کوچک قلب یک زن را تسخیر کنید! | نکات مهم رابطه زناشویی

مادیات نیستند که ثابت می کنند تا چه اندازه به یکدیگر اهمیت می دهید و همانطور که همه می گویند عمل کردن تاثیر بیشتری نسبت به حرف در بهتر شدن رابطه زناشویی دارد

رابطه زناشویی
ویکی گردی:

نکات مهم زناشویی! برای خانم ها اهمیت هدیه دادن کمتر از انجام دادن یک سری کارهای کوچک و معمولی است. چیزهایی که برای خانم ها پر مفهوم و معنی دار است چیزهایی هستند که دیگران شاید حتی به آن ها فکر یا روی آن ها برنامه ریزی نکنند. در حقیقت حرکات و رفتارهای ساده و دوست داشتنی در زندگی زناشویی برای خانم ها ارزشمندتر است.بنابراین اگر می خواهید یک خانم را تحت تاثیر قرار دهید این کارها را انجام دهید و به زندگی زناشویی تان معنا دهید.

درباره روز او بپرسید

پرسیدن یک سوال به سادگی “امروزت چطور بود؟” حتی کسل ترین خانم ها را نیز به وجد می آورد. به آن ها نشان دهید که کارهای کوچک شان برای تان مهم است و دوست دارید بیشتر درباره آن ها بدانید.

شوهرتان را با این نکته ها حرف گوش کن کنید!!

درب ماشین را برایش باز کنید

حتی اگر مدت زیادی از آشنایی تان می گذرد باز هم این رفتار مودبانه برای خانم ها تحسین برانگیز است.

به حرف هایش گوش دهید

گوش دادن نه به این معنا که درحال چک کردن ایمیل تان سرتان را تکان دهید به این معنی که گوش می دهید. گوش دادن علاوه بر نشان دادن احترام نشان می دهد که حرف هایش برای تان جالب است و ارزش توجه شما را دارد.

به او زنگ بزنید

با این که امروزه ارتباط غیر پیامی خیلی کم شده گوشی را بردارید و با او تماس بگیرید. این یعنی می خواهید به جای صفحه پیام صدایش را بشنوید.

از او تعریف کنید

تعریف و تمجیدهای دائم برای یک خانم کسل کننده است. اما وقتی به چیزی که در او دوست دارید مثل نحوه لباس پوشیدن یا یکی از ویژگی های جسمی اشاره می کنید برای آن ها بسیار لذت بخش است.

به یاد آوردن جزئیاتی از یک گفتگوی قدیمی

وقتی نکته مهمی که قبلا متذکر شده بودند را به زبان بیاورید نشان داده اید که آن موقع حواستان به صحبت های او بوده است.

دستش را بگیرید

این نکته برای همه بدیهی و واضح است اما گاهی اوقات این رفتار دوست داشتنی نادیده گرفته می شود. گرفتن دست ها برای خانم ها رفتاری محبت آمیز است و به او نشان می دهید که از بودن در کنار او افتخار می کنید.

چجوری همسرم رو جذب خودم کنم؟

پیام های دوست داشتنی و شیرین بفرستید

حتی فرستادن یک پیام کوتاه و فوری مثل “امیدورام روز خوبی داشته باشی” یا “دلم برات تنگ شده” هم کافی است. با فرستادن پیام به او نشان می دهید که به فکرش هستید و باعث می شوید لبخند به لبانش بنشیند و این رفتار شما که لحظه ای خارج از برنامه های تان به او اختصاص می دهید برایش تحسین برانگیز و لذت بخش است.

مدام بگویید دوستت دارم

وقتی درست زمانی که انتظارش را ندارد به او این جمله را بگویید تاثیر بیشتری در او خواهد داشت. این جمله را هر زمانی می توانید بگویید: هنگام رانندگی، در سکوت، هنگام تماشای تلویزیون و…

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر