ایران‌ خودرو | محصولات ایران‌ خودرو | فروش فوری ایران‌ خودرو

مهلت ثبت‌نام فروش فوق‌العاده ایران‌ خودرو تمدید شد | خوش خبری برای متقاضیان خودرو + جزئیات

ایران‌خودرو در اطلاعیه از تمدید مهلت ثبت‌نام طرح جاری فروش فوق‌العاده چهار محصول خود تا روز یکشنبه هفته آینده (٢۵ دی ماه) در پی کندی سایت فروش اینترنتی این شرکت خبر داد.

ایران خودرو
ویکی گردی:

گروه صنعتی ایران‌ خودرو طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول خود را در سه قالب طرح عادی، طرح حمایت از جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده از امروز یکشنبه ١٨ دی ماه به مدت سه روز اجرا می‌کند.  پس از آنکه آخرین طرح فروش اجرا شده توسط گروه صنعتی ایران‌ خودرو روز‌های پایانی آذر ماه بود، حال پس از وقفه حدوداً سه‌هفته‌ای این گروه خودروسازی، طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران خودرو در سه قالب طرح عادی، طرح حمایت از جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده از امروز (یکشنبه ١٨ دی ماه) به مدت سه روز اجرا می‌کند.

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه از تمدید مهلت ثبت‌نام طرح جاری فروش فوق‌العاده چهار محصول خود در سه قالب (عادی، ویژه مادران و جایگزینی خودروهای فرسوده) تا روز یکشنبه هفته آینده (٢۵ دی ماه) در پی کندی سایت فروش اینترنتی این شرکت خبر داد.

آخرین قیمت گوشت اعلام شد | گوشت چقدر گران شد ؟

 

به گزارش ایسنا، سایت فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو روز گذشته (یکشنبه) همزمان با آغاز چهل و دومین فروش فوق‌العاده محصولات این گروه خودروسازی، دچار اختلال شد و متقاضیان امکان ورود به سایت را نداشتند؛ از همین روی ایران‌خودرو مهلت ثبت‌نام را که تا پایان روز سه‌شنبه (٢٠ دی ماه) بود، یک روز دیگر تمدید کرد.

در حالی اختلال سایت از پیش از ظهر امروز رفع شد که میزان تقاضا بسیار شدت گرفت و سایت با کندی روبرو شد. بر همین اساس مشتریان همچنان در روند ثبت‌نام خود دچار مشکل هستند.

در این راستا، ایران‌خودرو تصمیم گرفت به‌جهت اطمینان خاطر مشتریان خود، این مهلت ثبت‌نام را تا روز یکشنبه هفته آینده (٢۵ دی ماه) تمدید کند.

در  اطلاعیه گروه صنعتی ایران‌خودرو آمده است:

پس از رفع اختلال روز گذشته، با توجه به ترافیک بالای مراجعان برای ثبت در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو، این سایت با کندی مواجه شده و تعداد زیادی از متقاضیان در صف انتظار ورود به سایت مانده‌اند.  

این در حالیست که علیرغم کندی سایت فروش، ثبت‌نام در حال انجام است و تنها در روز جاری قریب  به ۶۰۰ هزار نفر ثبت‌نام اولیه خود را انجام داده‌اند.  

ایران‌خودرو در اطلاعیه خود تاکید کرده است که ''مشتریان از بابت از دست رفتن زمان ثبت‌نام نگران نباشند و با توجه به تمدید طرح فروش تا پایان روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه، شتابی برای ثبت‌نام نداشته باشند؛ در صورت مواجهه با کندی و عدم ورود، در ساعت دیگری به سایت فروش مراجعه کنند. ''.

پس از گذشت قریب به ۲۰ روز از آخرین طرح فروش برگزار شده توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، حال این گروه خودروسازی چهل و دومین طرح فروش فوق‌العاده عادی را به روش قرعه‌کشی از امروز یکشنبه به مدت سه روز به مرحله اجرا در آورده است.

حقوق کارگران در سال ۱۴۰۲ | پایه حقوق سال آینده کارگران تغییر می کند؟

همزمان با این طرح، دوازدهمین فروش فوق‌العاده ویژه حمایت از مادران و جوانی جمعیت و همچنین هفتمین طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده اجرا می‌شود.

در این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو، در هر سه قالب (عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده) چهار محصول سورن‌پلاس دوگانه‌سوز، پارس سال سفارشی (ELX)، پارس سال سفارش با موتور XU ۷ P و راناپلاس را عرضه کرده است.

قیمت خودرو‌ها قطعی است و موعد تحویل خودرو‌ها طبق روال طرح‌های فروش فوق‌العاده، ٩٠ روزه است.

متقاضیان از ساعت ۱۰ صبح امروز (یکشنبه ۱۸ دی ماه) تا پایان روز سه‌شنبه (۲۰ دی ماه) فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مراسم قرعه‌کشی شنبه هفته آتی (۲۴ دی‌ماه) در حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد و مراسم از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش می‌شود.

یارانه نقدی دی ماه چه زمانی واریز می شود؟ 

شرایط ثبت‌نام برای متقاضیان عادی، همچون روال سابق، اختصاص یک دستگاه به هر کدملی، فاصله خرید ۴۸ ماه از هر دو خودروساز، عدم پلاک انتظامی فعال و گواهی‌نامه معتبر است.

شرایط ثبت‌نام برای متقاضیان طرح ویژه مادران، اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی و شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی ذکر شده و تاکید شده است که دارا بودن گواهینامه در طرح ویژه مادران الزامی نیست و حتی برای مادران زیر ۱۸ سال (البته دارای دو فرزند و بیشتر) امکان‌پذیر است.

شرایط ثبت‌نام در طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده نیز به اختصاص یک دستگاه به هر کدملی و شماره تلفن به نام متقاضی محدود است.

گفتنی است، شرایط فروش برای طرح ویژه جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده نیز به همین صورت است و تنها کد خودرو‌ها تفاوت دارد که مشتریان در زمان ثبت‌نام می‌توانند خودروی مورد نظر را در طرح مورد نظر انتخاب کنند.

ایران خودرو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • فرهود

    اینترنت نیست که
    چطوری ثبت نام کنیم

  • س ج

    این چ جور قرعه کشی هست الان دو روزه میخوام ثبت نام کنم سایت بسته است خیلی مسخره ست

  • اصغرعبدالله پور مینق

    پژوپارس

  • مرتضی اصفری سیلابی

    با سلام و عرض ادب انشالاه این دفعه برنده میشیم ممنونم از طرف زحمت کش ایران خودرو عزیز؟+

  • ناشناس

    سایتشون هم مثل ماشیناشون مسخره س. سه روزه مدام سایت قطع و هنگه

  • ایمان زارعی

    سلام ، پژو پارس