روز مادر | کادو روز مادر | روز مادر چی بخرم

بهترین ایده های جذاب برای هدیه روز مادر و زن

برای این که امسال بتوانید یک هدیه متفاوت برای روز مادر و روز زن تهیه کنید در ادامه با ما همراه باشید.

کادو روز مادر
ویکی گردی:

بهترین هدیه روز مادر و روز زن چیه؟ یکی از دغدغه های افراد همیشه این است که هدیه روز مادر یا روز زن برای مادر و همسران شان چه چیزهاییبخرند. برای این که امسال بتوانید یک هدیه روز مادر و زن متفاوت تهیه کنید در ادامه با ما همراه باشید.

خرید لوازم منزل به عنوان هدیه برای مادر ممنوع! مگر این که ...

یادتان می‌آید در جشن تولدهای قدیمی اعضای فامیل بدون در نظر گرفتن سن و سال صاحب تولد برای او پارچ و لیوان، پتو، بشقاب ملامین یا ساعت دیواری هدیه می‌آوردند؟ اگر خودتان جزو کسانی هستید که گرفتن چنین کادوهای بی ربط و نامناسبی را تجربه کرده‌ است بگویید موقع باز کردن کادو چه حس و حالی داشتید؟! مشخص است که توی ذوقتان می‌خورد. این همان حسی است که اغلب خانم‌هایی که به عنوان کادوی روز زن لوازم منزل هدیه می‌گیرند تجربه می‌کنند. فقط ممکن است هرگز به روی خودشان نیاورند.

خانم های متولدین هر ماه چه کادویی دوست دارن؟

پس لطفاً کمی خلاق و خوش ذوق‌تر باشید و دیگر لوازم منزل را به عنوان هدیه روز مادر برای هیچ مادری (اعم از مادر زن، مادر شوهر یا مادر خودتان) انتخاب نکنید.

مگر اینکه: او واقعاً وسیله خاصی را دوست داشته باشد، کلاً به لوازم منزل علاقه داشته و این موضوع را به شما گفته باشد یا قبلاً از شما درخواست کرده باشد که برای کادوی روز زن آن را برایش تهیه کنید. در این صورت می‌توانید از لیست زیر یک گزینه را انتخاب کنید :

بهترین ایده ها برای هدیه روز مادر

در این بخش تعدادی هدیه مناسب برای روز مادر را معرفی می کنیم. این هدیه ها معمولاً نیاز های متداول را شامل می شوند و چیز هایی هستند که ممکن است به راحتی به ذهن شما برسد. مزیت بزرگ چنین هدایایی کم ریسک بودن آن ها است. یعنی به احتمال خیلی زیاد مورد پسند واقع می شوند.

1. زیورآلات

زیورآلات مختلف برای همه خانم ها یک هدیه جذاب و به یاد ماندنی است. گردنبد، دستبند و انگشتر ها می توانند یک انتخاب بی نظیر برای هدیه روز مادر باشند. البته، اگر بخواهید زیورآلات طلا بخرید قطعاً باید هزینه نسبتاً زیادی را بپردازید. به همین دلیل است که خرید اینگونه هدایا را معمولاً پدر ها انجام می دهند. روز مادر در فرهنگ ما روز زن هم هست و مردان می توانند برای همسر خود طلا هدیه بخرند. علاوه بر این، زیور آلات نقره هم جلوه و زیبایی خاصی دارند و با هزینه معقول تری هم می توانید آن ها را خریداری کنید.

2. کیف و کفش

از دیگر انتخاب های خوب برای هدیه دادن به مادران می توانیم به کیف وکفش های متنوع اشاره کنیم. یک کفش راحت و مناسب پیاده روی می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد. فرقی نمی کند که مادر شما شاغل است یا خانه دار در هر صورت یک کفش راحت می تواند به او بسیار کمک کند. حتی اگر مادر شما سن زیادی دارد می توانید با یک کفش طبی راه رفتن را برای او راحت تر کنید. همچنین، خانم ها همیشه وسایل زیادی را همراه خود می برند و به یک کیف جادار نیاز دارند. به همین دلیل، خرید کیف در سایز های متنوع می تواند پیشنهاد مناسبی باشد.

مادرها برای روز مادر واقعا چه می‌خواهند؟

3. عطر و ادکلن

عطر و ادکلن ها برای هر مناسبتی یک هدیه بی دردسر و راحت هستند. البته به شرط آنکه بدانید طرف مقابل شما از چه نوع رایحه هایی خوشش می آید. در این صورت کار شما بسیار راحت است. یک عطر با بوی خوشایند تهیه می کنید. حالا هدیه ای دارید که هم از نظر ظاهری جذاب است و هم بسیار کاربردی است. اگر توان صرف هزینه زیاد را دارید به سراغ عطر های فرانسوی بروید. در غیر این صورت، عطر های تولید امارات هم می توانند گزینه مناسبی باشند. در خرید عطر و ادکلن به کیفیت، ماندگاری و پخش بو توجه کنید.

4. محصولات مراقبت از پوست و مو

با افزایش سن و پا گذاشتنن به دوران میانسالی، پوست و موی ما به مراقبت بیشتری احتیاج خواهد داشت. این مراقبت ها عمدتاً شامل جلوگیری از ریزش و سفیدی مو، جلوگیری از ایجاد چروک های پوستی یا کاهش آن ها، مبارزه با لک های پوستی و شاداب نگه داشتن پوست و مو می شود. بر این اساس، می توانید هدیه روز مادر را از بین محصولات مراقبت از پوست و انتخاب کنید. سرم های مختلف، کرم های دور چشم، ماسک مو و.. می توانند گزینه های انتخابی شما باشند. به یاد داشته باشید که در خرید این محصولات، خرید از فروشگاه معتبر، برند های شناخته شده و محصولات اورجینال بسیار مهم است.

5. لوازم آرایش

خانم ها در هر سنی که باشند از زیبایی لذت می برند و برایشان مهم است که ظاهر جذابی داشته باشند. به همین خاطر می توانید هدیه خود را از میان لوازم آرایشی متنوع انتخاب کنید. البته، این موضوع مشروط به این است که مادر شما آرایش کردن را دوست داشته باشد. در انتخاب لوازم آرایشی حواستان به رنگ هایی که مادرتان استفاده می کند باشد. بعضی از خانم ها آرایش های پر رنگ و لعاب و برخی دیگر رنگ های ملایم را می پسندند.

اگر در انتخاب لوازم آرایش سردرگم شدید، کیت رنگ مو می تواند راه نجات باشد. اگر مادر شما هم تار های سفیدی در بین موهای خود دارد می توانید یک رنگ مو مناسب به او هدیه بدهید. همچنین، خرید کرم های مرطوب کنند و ضد آفتاب هم یک انتخاب کم ریسک است. چراکه اکثر افراد از این محصولات استفاده می کنند. برای خرید مطمئن این محصولات می توانید از بهترین فروشگاه های آنلاین لوازم آرایشی خرید کنید.

6. لباس

پیشنهاد بعدی ما برای هدیه روز مادر، خرید لباس است. پوشاک خود یک حوزه وسیع با تنوع بسیار بالا را شامل می شود. انتخاب از میان لباس های مختلف می تواند به نیاز ها و البته سلیقه مادر شما بستگی داشته باشد. در کل، خرید شال و روسری یا لباس ها و پیراهن های فری سایز می تواند گزینه مناسب تری باشد. مثلاً خرید شلوار کمی سخت است چون باید سایز دقیق را بدانید و انتخاب مناسبی داشته باشید. در هر صورت اگر انتخاب شما لباس است، به یاد داشته باشید که همیشه زیبایی در سادگی است.

7. ساعت مچی

ساعت یک هدیه کلاسیک و البته بسیار دوست داشتنی است. خرید یک ساعت مجلسی استیل می تواند هدیه بی نظیری برای مادر شما باشد. اصولاً ساعت ها نقش پر رنگی در استایل های مختلف ایفا می کنند. پس اگر مادر شما به خوشتیپی اهمیت می دهد، حتما ساعت مچی را در بین هدایای احتمالی خود قرار دهید. توجه داشته باشید که اگر مادرتان به صورت روزمره از ساعت ستفاده می کند، ساعت های اسپورت با بند چرمی انتخاب بهتری هستند.

8. عینک آفتابی

در دهه های گذشته، عینک آفتابی یک وسیله لاکچری و منحصر به فرد بوده که همه افراد از آن استفاده نمی کردند. امروزه همه ما می دانیم که عینک های آفتابی علاوه بر جذابیت بخشیدن به استایل ما نقش بسیار مهم تری نیز دارند. محافظت از چشم در برابر اشعه های مضر آفتاب کاری است که عینک آفتابی برای ما انجام می دهد. شما هم می توانید برای مراقبت از چشم های مادرتان یک عینک مناسب تهیه کرده و به او هدیه بدهید.

روز مادر و زن رو اینجوری تبریک بگو! + عکس نوشته

9. تلفن همراه یا لوازم دیجیتالی دیگر

تلفن همراه امروزه یکی از ضروری ترین نیاز ها برای همه افراد است. کم تر کسی وجود دارد که هنوز موبایل مناسبی نداشته باشد؛ اما می توانید برای مادر خود یک تلفن همراه مدرن تر تهیه کنید. این مورد هم در رده هدیه های گران قیمت قرار می گیرد. با این حال با بررسی گوشی های با کیفیت کم تر از 20 میلیون می توانید خرید خوبی داشته باشید. اگر مادر شما نیاز به گوشی همراه جدید ندارد یا بودجه کافی برای این هدیه را ندارید، هندزفری، گارد و سایر لوازم جانبی را هم می توانید به عنوان گزینه های جایگزین در نظر داشته باشید.

10. گل طبیعی

گل های طبیعی نماد زندگی هستند و به افراد انرژی مثبت می بخشند. اگر خواستید برای هدیه روز مادر گل بخرید، بهتر است گل های آپارتمانی با گلدان را انتخاب کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشند. البته، چند شاخه گل رز یا نرگس یا هر گلی که مادرتان دوست دارد هم می تواند هدیه ای جذاب باشد. گل ها را می توانید در کنار یک کادو دیگر هم قرار دهید. اینگونه جلوه هدیه شما بیشتر می شود.

11. کتاب

اگر مادر شما از مطالعه کردن لذت می برد، بدون فکر کردن بیش از حد، یک کتاب مناسب انتخاب کنید. این که کتاب خریداری شده چه موضوعی داشته باشد کاملاً به علایق مادرتان برمی گردد. کتاب های شعر، رمان و کتاب های فلسفی می توانند انتخاب هاب خوبی باشند. فراموش نکنید که در صفحه اول کتاب یک دلنوشته بنویسید و به مادر خود ابراز عشق کنید. به این ترتیب، هربار که کتاب را ورق می زند به شما و محبتتان فکر می کند.

12. ماگ سفارشی

ماگ ها امروزه به محصولات پر طرفداری تبدیل شده اند. شما هم برای هدیه روز مادر می توانید یک ماگ تهیه کنید. البته، این امکان را هم دارید که با یک جمله یا یک تصویر سفارشی، این محصول را به یک کادو ویژه و منحصر به فرد تبدیل کنید.

مدل کیک روز مادر با تزیینات لاکچری+ تصاویر

13. وسایل تزئینی و شمع

مجسمه ها، شمع های تزئینی، تابلو های نقاشی، آباژور و وسایلی از این دست هم می توانند هدیه های ماندگار و البته مناسب باشند. اگر دکوراسیون خانه برای مادرتان اهمیت دارد و می دانید از اقلام دکوری و تزئینی خوشش می آید این وسایل از بهترین گزینه های شما برای خرید به شمار می آیند.

منبع: مجله کانال تخفیف
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷۵ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • زهرا

    من این هارا نپسندبدم
    ولی بازم خوبه ممنون

  • ب غ

    من قالیباف خانگی ام اگه کارباشد که الان نیست وتابلوفرش فروش نمیره وتولیدکنندگان اگه کاربدند زرنگ باشم ماهانه ۳میلیون تا۴میلیون میتونم کارکنم‌تازه به زنان خانه داریک چهارم این قیمت میدند؟بااین پول وکارکرد نمیشه نان وپنیرگرفت این کادو ها برای حقوق بگیران ۲۰تا۵۰۰میلیون خوبه

  • ناشناس

    کارت هدیه بهترین هدیه هست خودشون هرچی بخواهند میرن میخرن

  • داداشی

    دل خوش سیری چند؟روز زن کیلوی چند؟

    • ن ف

      پیشنهاداتون عالیه.ولی این روزا کی به روزمادر یا زن اهمیت میده.من خودم 14ساله که ازدواج کردم ولی تا به حال هیچ وقت کادو مناسبتی نگرفتم.

    • ناشناس

      دهنت رو ببند تو کیلویی چندی

    • نسیم

      عالی بود مرسیییی🙂ولی خدایی اینارو خودمم میدونستم 😉😂😂

  • نازگل

    خیلی عالی بودومن همشو می خوام بخرم برای روز مادر❤

    • "*khatarat_digital*"

      عالییییییییی

    • ناشناس

      پول داری دیگ

  • نازگل

    خیلی خوب بود من که خوشم اومد می خوام برای روز مادر ساعت هوشمند بخرم

  • ناشناس

    واقعا چه توانی مونده که کسی کادو بخره اینایی که فرمودین مخصوص مسئولین و مدیران و سیاست بازاست. ما که خس و خاشاکیم

  • ناشناس

    ما که هیچوقت هیچی نگرفتیم😭

  • ناشناس

    قشنگ بودن اگه بخرن

  • ناشناس

    برای مادر ای غم دیده چی می خرن

  • دکتر معلم زیر خط فقر

    ما زورمون به جوراب میرسه
    فکر قشر فقیر را بکنید اینا را ننویسید

  • والا تو ی ۱۴ سال زندگی با همسرم هیچ کادویی نگرفتم

    ۱۴زندگی با همسرم هیچ کادویی نگرقتم

  • ناشناس

    خیلی خوب بود و من چند تا انتخاب کردم و می‌خوام بگیرم

    • سارا

      خیلی عالی هستن ولی برای بهترین مامان و مادر شوهر دنیا همشونو هم بگیرم بازم کم و لیاقتشون بیشتر از ایناس♥️♥️♥️♥️🌺🌺🌺

  • ستایش

    من ازاین چیزاخوشم نمیاد من یا عطر. کیف. لباس. گل. انگشتر. وسایل تزئینی برای خانه رو میگیرم یکیشوالبته بعدم کاردستی ونقاشی هم میکشم❤

  • امیر

    اینا چیه من برای مامانم هرچی بخواد میخرم من جونم به خواد نه نمیگم

  • جزو ملت بدبخت

    اگه پولشم بود خیلی خوب میشد چون میدونی آخه پول نیست بیچاره ما جوونا چه کنیم آخه

  • ناشناس

    اگرهم کادوی مادر ومادرزن هم متفاوت باشد بازهم اعتراضهاهم بیشتر میشود مثلا میگوید رنگ بلوز یادامن یاخیلی چیزهای دیگر آن ازمال من قشنگتر است یافلان چیز آن ازمال من گرانتر است پس چه بهتر مشابه هم باشند.

  • ناشناس

    قرار نیست همش مادی باشد می‌توان با یک شاخه گل و بوسه بر دستان مادر از او تشکر است همش ذهنتان دنبال منفی باشد

  • ایران

    داداشی برو یک شاخه گل بگیر .اینقدر ناشکر نباش اگر بگی من پول یک شاخه گلم ندارم

  • احمد

    در چنین روزی ، یک سال پیش روز مادر ، خداوند تنها عشقم
    و دارایی من را گرفت و روحش آسمانی شد، اسم روز مادر
    یادم میاد حالم بد میشه ، چه مادری یک فرشته ، اکر فرشته
    نبود که فاطمه زهرا علیهاالسلام، همان روز تولدش اون با خودش
    همراهی نمی‌کرد، روح همه مادران در آرامش، آمین

  • ناشناس

    فعلا با این گرونی بهترین هدیه در اغوش کشیدن مادر وبوسه زدن به دست مادران هست 🤣

  • زهرا 24

    والا ما الان شیش ساله ازدواج کردیم دریغ از یه کادو تولد و دریغ از یک کادو روز زن ...

  • زینب

    اصلا خوب نبود من گه قسط دارم کیف پول بخرم کیف پول توکی خیلی هم خوشگله سفارش میدم میارم قیمت خیلی مناسبی هم داره خیلی هم مناسب هستش

  • زینب

    اصلا خوب نیست ولی من قسط دارم که یع کیف پول بگیرم کیف پول توکی زنانه خیلی هم خوشگل هست سفارش میدم میارم قیمتشم خیلی خوبه و مناسب مادرا هستش

  • گلی

    با این گرونی روز زن ومادر هیچ ارزشی نداره.نمیشه خرید

  • فاطمه

    من امسال مامان ندارم براش چیزی بخرم ،خیلی دلتنگش هستم

  • ناشناس

    پول کجا بود بیچاره شوهر برای خونه وبچه دهنمون به زور میرسه

  • ناشناس

    اول مادر بعد همسر حداقل این شعار مال یک ایرونی هست چطور میگین کادو همسر بهتر باشه پس مادران چی

  • ناشناس

    انگار دهه ۴۰ هستش که برای روز مادر براسون دامن بگیریم یا چادر🙄

  • ناشناس

    من به عنوان یه زن دلم برای مردا میسوزه ،مادر ،زن ومادر زن خدایی با این اوصاف سخته

  • ناشناس

    من مامان ندارم که چهلم تازه گذشته خیلی دلتنگشم وبیزارم از تقویمی که روز پدر و یا روز مادر دارد

  • A

    من پسندیدم می خواهم برای مادرم هدیه بگیرم ولی حیف پولم کم بود و کلیه ام به فروش نرفت

  • ک

    والا پول باشه نیازی به گفتن نیست خودمون هم بلدیم

  • نوید

    من که سه ساله ازدواج کردم برام هی گل میگیره

  • 🫤

    منم دوس دارم واس مادرم ی چیزی بخرم ک او خوشش بیاد اما دستم خالیه🥺

  • فاطمه

    کیک روز مادر

  • رزا قدرتی

    به جزئیات بیشتری نیاز دارد که از چه نوع بهتر برای خریدن اما خوب بود