رابطه جنسی | رابطه جنسی سالم | نکات مهم قبل رابطه جنسی

قبل از رابطه جنسی هرگز این کار را نکنید! | این کارها قبل از رابطه جنسی موجب بیماری می شود!

انجام خیلی از کارها قبل از رابطه جنسی کاری کاملا اشتباه می باشد که در این مطلب می توانید مطالعه کنید

رابطه جنسی
ویکی گردی:

قبل از رابطه جنسی هرگز این کار را نکنید !! رابطه جنسی و حفظ یک رابطه سالم زناشویی وابسته به رعایت نکات مهم بهداشتی و به طبع آن حفظ سلامتی زوجین است. گاهی قبل و یا در حین رابطه جنسی اشتباهی موجب عوارض و بیماری های خطرناک می شوند. حتی زنان زرنگ هم می توانند اشتباهات جنسی را مرتکب شوند.

و آن خطاهای پیش بینی نشده ممکن است تبدیل به یک تجربه بد شود.برخی اقدامات ضروری را زوجین باید رعایت کنند که باعث تداوم زندگیشان خواهد شد.

رابطه جنسی کافی و دفعات مناسب برای رابطه زناشویی در هفته

نبایدهای قبل از رابطه جنسی:

1- مصرف آنتی هیستامین:

آنتی هیستامین با خشک کردن غشای مخاطی، برای رفع گرفتگی بینی مفید است … و انجام این کار می تواند بخش های دیگر بدن شما را نیز خشک کند، به خصوص واژن که برای رابطه جنسی بسیار بد خواهد بود.

2. خوردن غذاهای تند:

این غذاها می تواند روی بو و مزه واژن تاثیر بگذارد." غذاهای خیلی تند مانند هالوپینو می توانند باعث گاز روده، باد کردگی شوند که متوقف نخواهند شد. بدتر از این، باقی مانده شان روی دستان و در دهان شماست.

3. استفاده از مسواک برقی:

عجیب به نظر می رسد اما استفاده از یک مسواک برقی و دهانشویه مبتنی بر الکل ممکن است شما را بیشتر مستعد STDs (عفونت ها و بیماری های دستگاه تناسلی) کند. شبیه به مخاطی حساس واژن، چرخش این مسواک می تواند پارگی های کوچک در لثه ها ایجاد کند و دهانشویه های مبتنی بر الکل ممکن است که مخاط شما را خشک کنند و باعث بروز زخم و ابتلا به STD شود.

چگونه به همسرم بگوییم آمادگی رابطه جنسی را ندارم

5. اصلاح کردن:

اگر شما زنی هستید که ترجیح می دهد موهای بدنش را اصلاح کند، بهتر است شب قبل از رابطه پوست خود را اصلاح کنید تا امکان التیام را به پوستتان بدهید. اصلاح کردن باعث لایه برداری لایه رویی پوست می شود و این لایه را حساس و تحریک می کند.

این می تواند فولیکول های مو را تحریک کند و باعث خارش و جوش و ایجاد بریدگی هایی شود که در این صورت پوستتان را باز می کند و مستعد گرفتن عفونت هایی می کند، مانند تب خال تناسلی و HPV.

همچنین یکی از دلایل اصلی خارش پوست شما خواهد بود. از یک تیغ چند لبه برای اصلاح دقیق تر استفاده کنید و یک لایه نازکی از کرم 1 % هیدروکورتیزون را برای کاهش التهاب روی پوستتان اعمال کنید.

نکته :

انتظارات خانم ها از همسران خود در رابطه جنسی

مورد اصلاح موهای زائد برای ایجاد جذابت و رضایت در رابطه زناشویی تنها مختص زنان نیست و مردان نیز باید این مسئله ی بهداشتی را رعایت کنند . به طور کلی بسیاری از موارد توصیه شده که زنان مخاطب آن هستند در برخی موارد مثل همین مورد رفع موهای زائد نکاتی است که مردان نیز باید حتما رعایت کنند و لازم نیست که به صورت جداگانه به آنها توصیه شود

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۵ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر