ایران خودرو | فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | سایت ایران خودرو

حراج بزرگ زمستانی ایران خودرو | خرید 2 سوگلی ایران خودرو با پایین ترین قیمت

بورس کالا در نامه‌ای شرایط خرید خودرو پژو ۲۰۷ و هایما S ۸ ایران خودرو که قرار است یکشنبه هفته آینده ۱۱ دی عرضه شود را ابلاغ کرد.

ایران خودرو
ویکی گردی:

حراج زمستانی ایران خودرو! در جدیدترین اطلاعیه مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالای ایران درخصوص شرایط خرید این خودرو‌های ایران خودرو آمده است:مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۰ دی است. میزان پیش دریافت خرید پژو ۲۰۷ صد درصد و هایما S ۸ ایران خودرو پنجاه درصد درنظر گرفته شده است.

اشخاصی که در عرضه‌های قبلی در بورس کالا و همچنین از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت‌های خودروسازی موفق به خرید خودروی سواری شده اند امکان ثبت سفارش ندارند.

خداحافظی همیشگی این خانوارها با یارانه نقدی

 

هر کد بورسی صرفا امکان ثبت سفارش بر روی یک کد عرضه از مجموع عرضه‌های روز انجام معامله را دارد و ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.

ایران خودرو

خودروها را با قیمت پایین تر بخرید

رکورد ثبت نام سامانه سجام در ۱۲ ماهه سال قبل، طی ۹ ماه گذشته از سال جاری شکسته شد.

در روز های اخیر خبر رکورد شکنی ثبت نام در سامانه سجام منتشر شد. شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد؛ با عبور ثبت نام بیش از دو میلیون نفر در سامانه سجام، کل رکورد سال ۱۴۰۰ در ۹ ماهه سال جاری شکسته شد. تعداد ثبت نام سهامداران در سامانه جامع اطلاعات مشتریان در ۹ ماهه امسال به دو میلیون و ۱۵۱ هزار و ۱۲۷ نفر رسید که در مقایسه با تعداد ثبت نام‌کنندگان در کل سال ۱۴۰۰ که به یک میلیون و ۶۰۰ هزار رسیده بود، ۲۷ درصد افزایش یافته است. تحلیل گران بازار سرمایه پیش بینی می کنند که این میزان تا انتهای سال جاری به رشد ۵۰ درصدی به نسبت سال قبل برسد. دو دلیل برای این افزایش ثبت نام سجام در روز های اخیر مطرح است. اول این که عرضه خودرو در بورس کالا موجب شده تا افرادی که هیچ فعالیتی در بازار سرمایه نداشته اند؛ برای خرید خودرو در قیمت های مناسب تری به نسبت قیمت بازار کد بورسی بگیرند. دلیل دوم نیز به واریز سود سهام عدالت مربوط می شوند. آن دسته از افرادی که سهام عدالت دارند و پیش از این در سامانه سجام ثبت نام نکرده بودند، برای دریافت سود سهام عدالت در خصوص ثبت نام سجام خود اقدام کردند./ فردا نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر