رابطه جنسی | سرد مزاجی زنان را در رابطه جنسی

علت سرد مزاجی زنان در رابطه جنسی چیست؟ + روش درمان

رابطه جنسی زنان عموما با سرد مزاجی بیشتری نسبت به مردان همراه است در همین زمینه محققان ایتالیایی بعد از انجام تحقیقات به نتیجه ی جالبی در تحریک و تشدید علاقه به داشتن رابطه ی جنسی در زنان دست یافتند که می خوانید.

نبایدهای رابطه جنسی
ویکی گردی:

رابطه جنسی زنان عموما با سرد مزاجی بیشتری نسبت به مردان همراه است در همین زمینه محققان ایتالیایی بعد از انجام تحقیقات به نتیجه ی جالبی در تحریک و تشدید علاقه به داشتن رابطه جنسی در زنان دست یافتند که می خوانید. در ادامه علائم سرد مزاجی زنان در رابطه جنسی را بخوانید.

تحقیقات نشان می دهد که زنان به طور معمول دچار سرد مزاجی می شوند و به ارگاسم رسیدن آنها بسیار کم و به سختی رخ می دهد. به ادعای زنانی که در یک تحقیق و مطالعه شرکت کرده بودند آنها به طور معمول با علاقه کامل رابطه ی جنسی با همسرشان برقرار نمی کنند و اصولا به فکر به ارگاسم رسیدن خود نیستند چرا که رغبتی در این زمینه در خود نمی بینند.

 درمان سرد مزاجی زنان

متخصصان مرکز مسائل زناشویی ایتالیا یک مطالعات در این زمینه انجام داده اند و به نتیجه ای بسیار جالب و به نوعی باورنکردنی دست یافته اند. آنها سه فاکتور اصلی را برای کم کردن سرد مزاجی و داشتن علاقه به برقراری رابطه ی جنسی با همسرشان بیان کرده اند. نتیجه این بود:مردانی که سه ویژگی  " ثروت و رفاه مالی  - اعتماد به نفس بالا  - شاد بودن و به نوعی داشتن روحیه طنز و شاد"  را در خود دارند همسرانشان تمایل بیشتری به برقراری ارتباط جنسی با آنها نشان می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    سلام واقعا مطالبتون خوب و مفید هستند ممنون عز شما و اطلاعات جالبتون

  • هموطن

    سلام این مطلب دقیقا درستشون در کنار مرد میخواد که به آرامش توجه برسه در حالی که مرد بیشتر فقط به نیاز جنسی فکر میکنه واین بین زن ومرد فاصله ی زیادی ایجاد میکنه