سهام عدالت | واریز سود سهام عدالت

کدام بانک‌ها سود سهام عدالت را واریز کردند؟ | خبر مهم برای سهام داران

راهنمای مشاهده دارایی سهام عدالت با کد ملی، تبدیل شماره کارت به شبا، تغییر شماره تلفن و...برای مشمولان پرداخت سود سهام عدالت ۱۴۰۱

سهام عدالت
ویکی گردی:

پرداخت سود سهام عدالت ۱۴۰۱، از بامداد روز چهارشنبه ۳۰ آذر آغاز شده است. واریز سود از طریق ۱۹ بانک انجام می‌شود و تکمیل پروسه پرداخت سود سهام عدالت حدود ۲۴ ساعت زمان می‌برد. یعنی از بامداد روز چهارشنبه ۳۰ آذر، تا صبح روز پنجشنبه اول دی ۱۴۰۱. گزارش‌های مردمی نشان می‌دهد، بانک آینده، مسکن، تجارت، رفاه و پاسارگاد، بانک‌هایی هستند که تا این ساعت نسبت به واریز سود سهام عدالت مشتریان خود اقدام کرده‌اند.

سود سهام عدالت همیشه به‌صورت سجامی واریز می‌شود و نیاز به مراجعه به مکان خاصی نیست. صاحبان سهام عدالت که سود سهام عدالت سال‌های گذشته را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند ابتدا با مراجعه به سایت sahamedalat.ir مشمول بودن خود را چک کنند و ببیند آیا چیزی به اسم سهام عدالت برایشان درنظر گرفته شده است یا نه.س

 چرا شستن پیاز وقت تلف کردن است؟

در همین سامانه می‌تونید میزان دارایی خود را بررسی کنید و در ادامه وضعیت و رقم سود واریزی احتمالی را زیرنظر بگیرید. همچنین بهتر است یک‌بار شماره شبا بانکی خود را چک کنید تا اگر نیاز به تغییر داشت، با انتخاب گزینه ویرایش شماره شبا، مشکل را برطرف کنید. اگر شماره شبا ندارید یا هنوز در سامانه sejam.ir ثبت‌نام نکرده‌اید، تاخیر در واریز سود به‌خاطر کوتاهی خودتان است.

همه این کار‌ها را می‌توان از خانه خودتان و با کمک موبایل یا یک دستگاه کامپیوتر متصل به اینترنت، غیرحضوری انجام داد. فقط مراقب باشید، چون در این روزها، عده‌ای از خدا بی‌خبر با ارسال پیامک تلاش می‌کنند دام پهن کنند و با فیشینگ، اطلاعات بانکی و پول و سرمایه مردم را از چنگشان بیرون بیاورند. برقرار ارتباط با مرکز تماس سپرده‌گذاری مرکزی به شماره ۱۵۶۹ را گزینه آخر در نظر بگیرید.

صفر تا صد شناخت متولدین هر ماه و رازهای آن‌ها

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر