مدل ناخن | مدل ناخن رنگ سال | مدل ناخن با رنگ سال 1402

مدل ناخن رنگ سال 2023 | ناخن هاتو با رنگ سال ست کن + عکس

مدل ناخن های جدید مخصوص عید 1402 به رنگ سال 2023 در طرح های ساده و نگین دار را در این مطلب از ویکی گردی مشاهده کنید.

مدل ناخن
ویکی گردی:

مدل ناخن رنگ سال 2023! خانم های شیک پسند در سال جدید به دنبال مدل ناخن جدید هستند و با وسواس مدل دلخواهشان را انتخاب می کنند. بعضی ها خودشان ناخن های زیبا و سالمی دارند و تنها برای طراحی ناخن هایشان به سالن زیبایی مراجعه می کنند. مدل ناخن به رنگ سال 2023 را در ادامه مشاهده کنید.

دیزاین ناخن ساده از انواع ایده های جالب برای طراحی ناخن ها است و شما می توانید از این مدل دیزاین ها برای مکان های عمومی استفاده نمایید. در مدل های طراحی ناخن ساده اغلب از چند رنگ لاک مختلف با رنگ های مکمل استفاده می شود. اگر شما تمایل دارید برای طراحی ناخن های خود در مجالس و مهمانی ها از مدل دیزاین ساده استفاده کنید بهتر است با کمک نگین و … سطح ناخن هایتان را به زیبایی تزیین کنید. طراحی ناخن با نگین و طراحی ناخن با تور علاوه بر سادگی که دارند می توانند باعث متفاوت به نظر رسیدن ناخن های شما شوند.

روش های خانگی و طبیعی برای پاک کردن لاک بدون استون+ آموزش

موسسه پنتون با مشاوره متخصصان جهانی و شرایط دنیا امسال رنگ صورتی قرمز پرشین (یا سرخابی زنده) با نام انگلیسی Viva Magenta را که برگرفته از خاک های قرمز خلیج فارس است به عنوان رنگ سال 2023 انتخاب کرده است.با توجه به اعلام شرکت پنتون در خصوص رنگ سال ۲۰۲۳ ، در این بخش « مدل ناخن رنگ سال ۲۰۲۳ » را آورده ایم که خواهید دید. با ما همراه باشید.

بدون هزینه خودت تو خونه ناخن هات رو طراحی کن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۶ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    ❤️