بازنشستگان | مطالبات بازنشستگان

پرداخت مطالبات بازنشستگان آغاز شد | بازنشستگان حتما بخوانند

۳۸ هزار میلیارد تومان پرداخت کلیه مطالبات مربوط به بازنشستگان لشکری و کشوری در سراسر کشور آغاز شده است.

حقوق بازنشستگان
ویکی گردی:

پرداخت مطالبات بازنشستگان آغاز شد! معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: با تاکید رئیس جمهور و اهتمام سازمان برنامه و بودجه بالغ بر ۳۸ هزار میلیارد تومان پرداخت کلیه مطالبات مربوط به بازنشستگان لشکری و کشوری در سراسر کشور آغاز شده است. بابک افقهی معاون سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: چنانچه بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی همچنان پاداش خود را دریافت نکرده باشند، این هزینه باید توسط دستگاه‌های اجرایی مربوطه از خزانه درخواست شود.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان برنامه و بودجه گفت: بعد از طی فرایندی در دستگاه اجرایی برای تطبیق کد ملی و سایر مشخصه‌های مورد نیاز پرداختی انجام خواهد شد.

زمان واریز مرحله نخست سود سهام عدالت اعلام شد!

تا پایان آبان ماه ۱۴۰۱، تعداد حقوق بگیران صندوق بازنشستگی کشوری یک میلیون و هفتصد هزار نفر وبازنشستگان لشکری یک میلیون نفر اعلام شده است.پیش از این و در مهر ۱۴۰۱ هم نمایندگان مجلس خواستار تامین اعتبار برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در اسرع وقت شده بودند.

بر اساس خبر آغاز پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پرداخت مطالبات بازنشستگان لشکری و کشوری دستگاه‌های اجرایی موظفند به منظور پرداخت به ذینفع نهایی مشخصات کامل افراد مشمول دریافت پاداش پایان خدمت تا پایان سال ۱۴۰۰ را به ترتیب تاریخ بازنشستگی شامل کد ملی، تاریخ بازنشستگی، شماره شبا و مبلغ قابل پرداخت با رعایت جزء (۶) بند (الف) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۰، اعلام نمایند. مسئولیت صحت اطلاعات یاد شده و تعیین میزان پاداش پایان خدمت قابل پرداخت به هر فرد با دستگاه اجرایی ذیربط خواهد بود.

فروش فوق العاده سایپا با تحویل سه ماهه + شرایط

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • محمد

    بازنشستگان بهداشت هم احکام پانزده در صدر را از سال قبل طلبکارند..و هم حق مناطق جنگی و فوق العاده ویژه..سالهاست فقط حرف شنیدیم .و وعده و‌عید..تا کی قراره فقط حرف بزنن..یه بار تسویه حساب بکنید تمام بشه..