قیمت خودرو | جهش قیمت خودرو

جهش ناگهانی قیمت خودروهای وارداتی | جدیدترین قیمت خودرو

بررسی نوسانات قیمت خودرو در بازار خودروهای وارداتی حاکی از جهش قیمت ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیونی خودروهای وارداتی از ابتدای آبان ماه تا امروز است.

هایما ایران خودرو
ویکی گردی:

بررسی نوسانات قیمت خودرو های وارداتی حاکی از جهش قیمت ها در این بازار در آبان ماه است به طوری که در بین خودروهای هیوندای آزرا (گرنجور) ۴ سیلندر مدل ۲۰۱۸ از ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه امروز به ۴ میلیارد تومان رسیده است و مدل ۲۰۱۹ این خودرو نیز در این مدت ۴۰۰ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر  ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است. قیمت خودرو هیوندای اکسنت (مونتاژ) مئل ۱۱۳۹۷ نیز از ابتدای آبان ماه تا امروز ۱۴۰ میلیون تومان گران شده است و یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان قیمت خورده است و قیمت هیوندای النترا ۲.۰ لیتر مدل ۲۰۱۸ نیز از یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه امروز به ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است و قیمت خودرو هیوندای سوناتا چهار سیلندر اتوماتیک مدل ۲۰۱۷ از ۲ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه امروز به ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان رسیده است.

در میان سایر خودروهای کره ای موجود در بازار می توان گفت که خودروهای کیا نیز در این مدت گران شدند به طوری که قیمت کیا سراتو ۲.۰ لیتر اتوماتیک مدل یک میلیارد ۷۹۰ میلیون تومان امروز به ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است و قیمت کیا اپتیما هیبرید دل ۲۰۱۸ نیز از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه امروز به ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

تصمیم نهایی دولت درباره کالابرگ | خبر مهم که حتما باید بدانید

 

خودروهای ژاپنی نیز در این مدت از جهش قیمت ها در امان نبودند به طوری که قیمت میتسوبیشی ASX تیپ ۴ مدل ۲۰۱۸ از یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان در آبان ماه امروز به یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان رسیده است و قیمت میتسوبیشی لنسر ۱.۸ لیتر اتوماتیک مدل ۲۰۱۸ نیز از یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در ابتدای ابان ماه امروز به یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای آلمانی موجود در بازار نیز از ابتدای آبان ماه تا امروز جهش چشمگیر قیمت ها را تجربه کردند به طوری که قیمت فولکس گلف GTI مدل ۲۰۱۸ از ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه امروز به ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است و قیمت فولکس پاسات مدل ۲۰۱۸ نیز از ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه امروز به ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رسیده است.

️تعیین تکلیف طرح رتبه بندی معلمان تا پایان آذرماه سال جاری 

خودروهای سانگ یانگ نیز در این مدت از جهش قیمت ها در امان نبوده اند به طوری که قیمت سانگ یانگ نیو کوراندو پرمیوم پلاس مدل ۲۰۱۸ از یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان در ابتدای ابان ماه امروز به یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رسیده است و قیمت سانگ یانگ رکستون G۴ مدل ۲۰۱۸ از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در ابتدای ابان ماه امروز به ۳ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • محمود

    راستی ورود این ماشینهابرای کدام قشر است .برای انها که درامد نامحدود دارند .ویا قشر که توان خرید خودرو را از دوخودرو ساز را ندارند .وخود حکایتست دراین مرز پر گهر.