سردار آزمون | سردار آزمون باشگاه بایرلورکوزن را ترک می کند

ماجرایی عجیب و باورنکردنی درباره سردار آزمون | از سردار آزمون بعید است!

بعضی از رسانه‌های روسی مدعی شدند سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران قصد دارد به باشگاه سوچی برود، مدیر برنامه سردار این خبر را تکذیب کرد.

سردار آزمون
ویکی گردی:

سردار آزمون که در نخستین مسابقه تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل انگلیس به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و در دو دیدار پیاپی برابر ولز و آمریکا در ترکیب حضور داشت، بدون گل زده و با دو تیرک و بدشانسی کارش در این رقابت‌ها را تمام کرد تا خودش هم از عملکردش راضی نباشد. سردار آزمون که همراه با کاروان تیم ملی فوتبال ایران به تهران بازگشت، در فرودگاه امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران گفت: خیلی به صعود نزدیک بودیم و این شانس را داشتیم، اما باید قبول کرد آمریکا در بازی دیشب بهتر کار کرد و حق آنها بود. سردار آزمون درباره دلیل عدم تکرار نمایش بازی مقابل ولز در دیدار برابر آمریکا ابراز کرد: به نظرم بدن‌ها تحلیل رفت و جواب نداد.

سردار آزمون که از نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته در باشگاه بایر لورکوزن آلمان حضور دارد، این روز‌ها مورد توجه بعضی از باشگاه‌های روسی قرار گرفته است.

اولین مصاحبه جنجالی سردار پس از باخت ایران + فیلم

سردار آزمون بازیکن با سابقه بازی در تیم‌های روبین کازان، روستوف و زنیت در روسیه راهی آلمان شد، اما سردار آزمون در باشگاه بایر به دلیل مصدومیت و دور بودن از شرایط ایده آل، نتوانست آمار خوب گذشته‌اش در روسیه را تکرار کند.

به همین دلیل گفته می‌شود آزمون و بایر به دنبال انتقال این بازیکن به باشگاه دیگری هستند و بازگشت به روسیه هم یکی از گزینه هاست. در این ارتباط یکی از برنامه‌های ورزشی در روسیه خبر داد بعد از اینکه «قربان بردیف» سرمربی سابق تراکتور هدایت تیم سوچی را بر عهده گرفت، سردار آزمون می‌خواهد به این تیم روسی برود.

حرکت منشوری مهدی طارمی که در بازی جام جهانی سانسور شد!! + عکس

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر