استایل پاییزی | استایل پاییزی شیک و جذاب

راز و رمزی ساده برای شیک تر شدن استایل پاییزی!

برای استایل پاییزی شیک به جز انتخاب لباس مناسب باید به نکات مهمی توجه نمایید که در این بخش از آورده ایم.

تیپ پاییزی
ویکی گردی:

استایل پاییزی شیک با رعایت این نکات!  با رسیدن فصل پاییز افراد خوش تیپ به دنبال لباس های مناسب و استایل پاییزی خفن هستند. خوش تیپی و تیپ پاییزی علاوه بر انتخاب لباس مناسب، نیازمند رعایت نکات مهم دیگری است.در ادامه شمارو با راز و رمزهایی برای شیک شدن استایل پاییزی آشنا میکنیم!

راز و رمزی ساده برای شیک تر شدن استایل پاییزی

جذاب ترین استایل پاییزی دخترانه جدید و شیک | خوشتیپ سال باش!

 

 برای بسیاری از افراد علاقمند به مد این دغدغه به وجود می آید که چگونه در پاییز لباس بپوشند که شیک و خوش پوش به نظر برسند. برای خوش تیپ شدن در پاییز به جز انتخاب لباس مناسب باید به نکات مهمی توجه نمایید که در این بخش از آورده ایم.

از رنگ های پاییزی استفاده کن

با فرا رسیدن فصل پاییز بهتر است، استفاده از رنگ های تابستانی را کنار گذاشته و با محیط هم رنگ و هماهنگ شوید. قهوه ای، شتری، خاکی و سدری، یشمی و قرمز در کنار مشکی ترکیب مناسبی می سازند. اگر به پوشیدن لباس های رسمی و کلاسیک علاقه دارید خوب است زرشکی و بادنجانی را نیز برای روزهای پاییزی امتحان کنید.

از پارچه های چهارخانه غافل نشو

لباس هایی با پارچه های چهارخانه ریز یا درشت و حتی ترکیبی از این 2، برای پاییز مناسب هستند. برای خوشتیپی در پاییز پیشنهاد می کنیم شکت چهارخانه ای تهیه کرده و بپوشید. اگر مدل شکت دخترانه شما اورسایز و مقداری گشاد می باشد می توانید آن را همراه با شلوار راسته یا اسکینی پوشیده و همراه با بوت شیکی استایل خود را تکمیل نمایید.

نکات پخت کوکو سیب زمینی به سبک اصفهانی ها

بوت رو اینجوری نپوش

چکمه ها و یا بوت ها و نیم بوت ها انتخاب عالی برای فصل پاییز به شمار می روند اما در پوشیدن بوت ها باید نکاتی را رعایت نمود. زمانی که بوت می پوشید یا جوراب کوتاه به پا کنید تا دیده نشود و یا جوراب بلند بپوشید. هنگام پوشیدن نیم بوت به شلوار خود نیز توجه کنید، شلواری بپوشید که بالای نیم بوت قرار گیرد.

شلوار پاییزی بپوش

بهتر است در فصل زیبای پاییز استفاده از شلوارهای تابستانی و رنگ روشن را کنار بگذارید. برای پاییز امسال شلوارهای گشاد و راسته با جنس های پشمی، کتان و جین خیلی مُد شده اند، می توانید این نوع شلوارها را با انواع کُت های اورسایز و بلیزر ست کرده و یک استایل به روز و جذاب پاییزه بسازید. طرح و رنگ شلوار را باید به گونه ای انتخاب نمایید که با طرح و رنگ سایر لباس هایتان ست شود.

کت چرم رو اینطوری بپوش

کت چرم از آن عناصر استایل است که تقریبا هیچ‌وقت از مُد نمی‌افتد، خانم‌ها می‌توانند از کت‌های جین کوتاه، متوسط و بلند استفاده کنند. انتخاب این کت و ست کردن آن با مانتو و لباس های هماهنگ می‌تواند تیپتان را بی‌دردسر شیک و خاص کند.

هودی رو اینجوری بپوش

برای ساختن یک استایل کژوال و روزمره پاییزی هودی را به تنهایی و با یک شلوار اسلیم مشکی یا جین ست کنید، شما می توانید هودی را زیر پالتو بپوشید یا با کت چهارخانه یا پافر ست کنید اما بهتر است هودی را با مانتو نپوشید.

دلایل اصلی خیانت زن و شوهرهای امروزی | انواع خیانت!

 

اکسسوری فراموش نشود

پاییز فصل استفاده از اکسسوری خاص و دلفریب مانند دستکش های چرم، کلاه، روسری و شال های ضخیم و... است. بدون اکسسوری خوش تیپی در پاییز تکمیل نخواهد شد، اکسسوری ها می توانند استایل شما را از یکنواختی نجات داده و ظاهری جذاب تر به شما بخشند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر