ترلان پروانه | ترلان پروانه مدل شد

تیپ اروپایی و جنجال ساز ترلان پروانه | خانم بازیگر مهاجرت کرده است؟

عکس هایی از ترلان پروانه با پوشش اروپایی در فضای مجازی دست به دست می شود که به بحث داغ رسانه ها تبدیل شده است. در ادامه تماشا کنید

ترلان پروانه
ویکی گردی:

ترلان پروانه دختر سینمای ایران که برای تبلیغات برندهای داخلی از مدتی پیش به جمع بازیگران زن مدلینگ پیوسته بود برای تبلیغ مدل پالتو و کلاه زمستانی زنانه به اروپا رفت. ترلان پروانه (زادۀ ۱۸ تیر ۱۳۷۷) بازیگر اهل ایران است. او در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌خاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید (۱۳۹۱) برنده پروانه زرین بهترین بازیگر دختر شد. در ادامه عکس های مدلینگ ترلان پروانه را تماشا کنید.

ترلان پروانه در اروپا مدلینگ پالتو و کلاه زمستانی شد

اگر هوس نوشابه می‌کنید، این ماده غذایی را کم دارید + فیلم

 فعالیت های تبلیغاتی یکی از منابع کسب درامد برای هنرمندان و چهره های مشهور در سرتاسر دنیاست . بازیگران زن ایرانی هم چند وقتی است در این عرصه وارد شده اند و به طور گسترده در تبلیغات مدل لباس و میکاپ فعالیت می کنند . ترلان پروانه یکی از بازیگران جوان سینمای کشورمان که از سن کودکی به عنوان مدل با شرکتهای تبلیغاتی همکاری میکرد بعد از مدل شدن در ایران به اروپا سفر کرده تا در انجا به عنوان یکی از مدلینگها ، مدل پالتو و کلاه زمستانی را تبلیغ کند.

مدل شدن ترلان پروانه در اروپا

ترلان پروانه بازیگر مشهور سینمای ایران در خارج از کشور مدل شد و عکسی را در این ارتباط از خودش منتشر کرد.

ترلان پروانه

اولین مصاحبه جنجالی سردار آزمون پس از بازگشت به ایران

ترلان پروانه

ترلان پروانه

 بیوگرافی مختصر ترلان پروانه

طارمی در جمع شش چهره سرشناس جام | مهدی طارمی رکورد دار شد!

 

ترلان پروانه در سن 3 سالگی از طرف یک شرکت آگهی جهت ساخت یک تیزر تبلیغاتی دعوت شد .این سر آغاز ورود ترلان پروانه به عرصه نمایش بود.پس از آن وی در برنامه های آموزشی شبکه یک و شبکه جام جم سیما به ایفای نقش پرداخت.ترلان بعد از این فعالیت های هنری در فیلم و سریال هایی همچونفیلم رویای آخر ساخته مهرداد خوشبخت سریال بچه های خیابان ساخته همایون اسعدیان و … بازی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر