مو بلوند | روش مراقبت از مو بلوند

از موهای بلوند اینجوری باید مراقبت کنی! | نکات مهم برای مو بلوندها

مو بلوند رنگ شده ممکن است به مراقبت های بیشتری نسبت به سایر انواع مو احتیاج داشته باشند در ادامه با ما همراه باشید

مو بلوند
ویکی گردی:

مو بلوند طبیعی یا رنگ شده یکی از رنگهایی است که نیاز به مراقبت ویژه دارد.در این مقاله روش های مراقبت از مو بلوند را برای شما جمع آوری کرده ایم که با یکدیگر با آن ها آشنا می شویم : پس تا آخر این مطلب با همراه باشید تا با روش های مراقبت از مو بلوند آشنا شوید. 

موهای بلوند رنگ شده  ممکن است به مراقبت های بیشتری نسبت به سایر انواع مو احتیاج داشته باشند.دلیل این امر همان طور که می دانید استفاده از دکلره و رنگ کردن های مکرر است.ما می خواهیم موهایمان همیشه زنده ، براق و سالم به نظر برسند.روش های مراقبت از موهای بلند ….

چه مدت پس از زایمان رابطه جنسی داشته باشیم ؟

1.شامپو بنفش

موهای بلوند حاصل از دکلره باید 1-2 بار در هفته با شامپو بنفش شسته شود تا از تغییر  رنگ  آن ها جلوگیری شود.این کار از زرد و نارنجی شدن موها جلوگیری می کند و تناژ زیبایی به موهایتان می دهد.

2.ماسک حاوی پروتئین

موهای نازک شده بر اثر رنگ و یا دکلره نسبت به موهای دیگر دچار شکنندگی و مو خوره می شود.برای جلوگیری از این امر ، شما باید از درمان هایی که مو را تقویت می کند ، بهره مند شوید.در این مرحله ، باید ازماسک های حاوی  پروتئین که باعث تقویت موها می شود ، استفاده کرد.

3. قبل از ورود به استخر یا دریا موهای خود را خیس کنید

برای کاهش تاثیرات کلر و سایر مواد شیمیایی موجود در استخر به مو ، برای محافظت از موهای خود در برابر خشک شدن توسط نمک دریا ، باید موهای خود را قبل از ورود به استخر یا دریا مرطوب کنید.با خیس کردن موها دیگر مواد شیمیایی و نمک دریایی به موهای شما نمی چسبد.

علت سرگیجه بعد از بلند شدن و سرپا ایستادن چیست؟ 

4.کاهش استفاده از دکلره

اگر موهای بلوند طبیعی ندارید ، ممکن است لازم باشد موهای خود را در فواصل منظم رنگ کنید.در طی این فرایند رنگ آمیزی ، برخی از محصولات روشن کننده روی موهای شما اعمال می شود.محصولات روشن کننده مو حاوی مواد شیمیایی هستند که به رشته های مو آسیب می رسانند.به همین دلیل سعی کنید فاصله های رنگ آمیزی را افزایش دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۳ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر