رابطه جنسی سالم | نکات بعد از رابطه جنسی | مردان در رابطه جنسی

رفتار صحیح آقایان بعد از رابطه جنسی باید چگونه باشد؟! | آقایان حتما بخوانند

نکته ای مهم در رفتار آقایان پس از رابطه جنسی که حتما باید بدانید!!

رابطه جنسی
ویکی گردی:

رابطه جنسی و آقایان!! نکاتی هستند که مردان باید بعد از رابطه جنسی انجام دهند، این موارد هم برای سلامت آنها اهمیت دارد و هم در رابطه با همسر می تواند بسیار اهمیت داشته باشد و آقایان نباید از این نکته پس از رابطه جنسی غافل باشند.

مردها بعد از رابطه جنسی به بعلت فعل و انفعالات شیمایی ناشی از هورمونها ، احساس  خواب آلودگی  خواهند داشت و همینطور بی حسی ، این احساس همراه با حالت سرخوشی ناشی از ترشح دوپامین میباشد، بنابراین آقایان ترجیح میدهند بعد از رابطه بخوابند ، اما چرخه و فرآیند جنسی  زنان  به گونه‌ایست که یکی از مراحل رابطه جنسی  در آنها به رفتار شما با وی بعد از ارگاسم مرتبط است.

زنان بعد از رابطه جنسی تمایل دارند مورد توجه قرار بگیرند و یا حتی در آغوش همسرشان باشند ، حال فرض کنید در این شرایط آقا به جای توجه به خانم ، پشت خود را کرده و به  خواب  برود  در این صورت مرحله نهایی فرآیند جنسی برای همسر وی انجام نشده است

این مورد شاید به ظاهر یک امر طبیعی باشد و خیلی از آقایان این گونه عنوان نمایند که  فیزیولوژی  بدن آنها این گونه است و نباید خانم ها در این رابطه ناراحت بشوند آما واقعیت این است که  بانوان این رفتار را بعد از رابطه جنسی دوست ندارند و به شدت روی آنها تاثیر منفی می گذارد .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    گفتهایتان کافی نبود وتوضیحتان کامل نیست۰