وام فوری | وام فوری بدون ضامن | وام ازدواج | وام فوری بانک آینده

وام 100 میلیونی هدیه بانک مسکن به این افراد! | شرایط دریافت این وام فوق العاده چیست؟

در این طرح بانک مسکن به مشتریان خوش‌حساب وام ۱۰۰ میلیون تومانی با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود.

وام
ویکی گردی:

وام گرفتن یکی از راه هایی است که از روزگار قدیم برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه برای سهولت زندگی می توان وام مسکن ،ازدواج ،درمان و.. دریافت کرد .متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی می توانید جزئیات بیشتر دریافت وام بانک آینده را مطالعه کنید. با ما همراه باشید.

بانک مسکن از تمدید «طرح غدیر» برای تسهیلات گیرندگان خوش حساب تا پایان آذرماه امسال خبر داد. در این طرح به مشتریان خوش‌حساب وام ۱۰۰ میلیون تومانی با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود.

شهرآرا نوشت: بانک مسکن از تمدید «طرح غدیر» برای تسهیلات گیرندگان خوش حساب تا پایان آذرماه امسال خبر داد. در این طرح به مشتریان خوش‌حساب وام ۱۰۰ میلیون تومانی با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود.

بر اساس اعلام بانک مسکن بسته سیاستی پیگیری وصول مطالبات بانک مسکن موسوم به «طرح غدیر» مشتمل بر امتیازاتی برای تسهیلات گیرندگان خوش حساب و همچنین مساعدت با مشتریان دارای مطالبات غیر جاری، تا پایان آذرماه سال جاری تمدید شد.

طی این طرح به مشتریانی که تسهیلات خود را در تمام ماه‌های دوره مورد بررسی در بازه‌های زمانی شش ماهه، به موقع و پیش از سررسیدهای مقرر پرداخت کنند، به قید قرعه تسهیلاتی پرداخت می‌شود.

طبق مصوبه هیئت مدیره بانک مسکن، ۲۰۰ فقره تسهیلات مرابحه عام هر یک به مبلغ یک میلیارد ریال، ۳۰۰ فقره تسهیلات مرابحه عام هر یک به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال و همچنین ۱۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه هر یک به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال برای مشتریان خوش‌حساب پیش‌بینی شده است.

همچنین مشتریان دارای مطالبات غیرجاری که نسبت به «تسویه نقدی کامل» و «دفعتاً واحده» کل بدهی و «فسخ قرارداد» در مدت اجرای طرح اقدام کنند، از بخشودگی جرایم بهره‌مند خواهند شد.

بنابر این گزارش، تقسیط وجه التزام قراردادهای مشارکت مدنی، تمدید همزمان با تعیین تکلیف مطالبات و تسهیل در ضوابط فروش اقساطی و نیز تقسیط مطالبات ناشی از عقود مشارکتی از دیگر ظرفیت‌های طرح غدیر است.

همچنین با استفاده از بند دیگری از طرح غدیر نیز مشتریانی که فاقد مطالبات غیرجاری بوده و یا نسبت به واریز مطالبات غیرجاری خود اقدام کنند، می‌توانند بدون واریز درصدی از مانده بدهی نسبت به تغییرنام مدیون (انتقال مانده بدهی به خریدار جدید) اقدام کنند.

سود وام مرابحه عام در زمان حاضر ۱۸ درصد است. اقساط وام ۱۰۰ میلیون تومانی مرابحه در بازپرداخت ۳ ساله، ماهانه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

وام بانک آینده

تسهیلات بانک آینده در ۴ سطح برنزی، نقره‌ای، طلائی و رزگلد ارائه می‌شود. نرخ سود این وام ۱۸ درصد و حداکثر بازپرداخت آن ۶۰ ماهه است. همچنین باید ۱۰ درصد از مبلغ وام نیز نزد بانک مسدود شود. برای دریافت این تسهیلات نیاز به ضامن رسمی دارید.

این وام ۱۵۰ میلیونی به افرادی تعلق می‌گیرد که بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی نداشته باشند و ضمنا حداقل ۳۰ میلیون تومان به حساب خود واریز کنند. بعد از پرداخت وام ۲۰ درصد مبلغ واریزی نزد بانک مسدود می‌شود. همچنین به سپرده مشتریان ۱ درصد سود تعلق خواهد گرفت. نرخ سود وام ۱۷ درصد است و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن متغیر خواهد بود. سقف مدت زمان پرداخت اقساط برای بخش مسکن ۶۰ ماه و غیرمسکن ۲۴ ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، سود و زمان بازپرداخت بخش مسکن، مبلغ هر قسط ۳ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۸۸۶ تومان است. کل سود تسهیلات ۷۳ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۱۸۲ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۲۲۳ میلیون و ۷۳۳ هزار و ۱۸۲ تومان خواهد بود.

طبق بخشنامه‌ای از بانک مرکزی به بانک‌های مسکن، کشاورزی، صادرات، تجارت، توسعه تعاون و پست بانک وام فوری در خصوص حمایت از خانواده و افزایش جمعیت طبق تورم سالانه پرداخت می‌شود.

شما می‌توانید شرایط وام فوری ۱۰۰ میلیونی بانک ایران زمین را در جدول زیر مشاهده نمایید:

مبلغ وام فوری حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸۸ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر

  • ناشناس

    چه مبلغ باید تو حساب بمونه تا بشه ۱۵۰ تومن وام گرفت

  • یداله قاسمی

    خوب اگر فردی ۵۰ملیون بگذارد بعدازشش ماه چقر وام بهش تعلق میگیرد

  • دانش


    سلام چقد پول باید سپرده باشه وام بگیریم

  • سامان

    بانک آینده همیشه وامش خوبه شرایطش هم خوبه خیلی زود میدن

  • م

    آخه سی میلیون کجا بود .بذاریم توی حساب ؟؟؟

  • ناشناس

    ما اگر سی میلیون داشتیم که وام نمیگرفتیم
    اصلا با فکر کردن بهش هم مخم سوت میکشه سی میلیون چ خبره