وام | محرومیت دریافت وام | وام بانکی | تسهیلات بانکی

چه کسانی از دریافت وام بانکی محروم شدند؟ + جزییات

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا از محرومیت برخی از افراد برای دریافت وام بانکی خبر داد.

وام
ویکی گردی:

 به نقل از ایسنا، کدام افراد از دریافت وام بانکی محروم شدندرئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با بیان اینکه مشمولان غایب امکان بهره‌مندی از وام بانکی را نخواهند داشت، گفت: تمامی پلیس‌های تخصصی به اطلاعات مشمولان غایب دسترسی داشته و این افراد به صورت سیستمی به وظیفه عمومی معرفی می‌شوند. جزئیات بیشتر در خصوص محرومیت از دریافت وام را در ادامه این گزارش از سایت ویکی گردی بخوانید.

تقی مهری در همایش سراسری سازمان وظیفه عمومی فراجا که با حضور جانشین فرمانده فراجا برگزار شد، گفت: سبک مدیریتی سازمان وظیفه عمومی در سراسر کشور سبک خدمتگزاری به مشمولان و خانواده‌های آنان است. هدف از اجرای این همایش اجرای بهتر قوانین و مقررات، بهره‌مندی از نقطه نظرات کارشناسی معاونان در استان‌ها، احصاء و چاره‌اندیشی برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت و درنهایت برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر در سال ۱۴۰۳ است.

سربازی نرفته ها برای دریافت این وام نیاز به کارت پایان خدمت ندارن

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی در سال ۵۷ تاکنون حدود ۱۸.۵ میلیون نفر از جوانان کشور برای تامین امنیت کشور به نیروهای مسلح اعزام شده‌اند، افزود: مهم‌ترین ماموریت سازمان وظیفه عمومی تامین و اعزام کارکنان وظیفه به سازمان‌های نیروهای مسلح است و در این راستا تاکنون ۸۵ درصد از موالید ذکور کشور وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کرده‌اند.

مهری با بیان اینکه در هشت ماهه اخیر یک میلیون و ۲۰۰ هزار معافیت تحصیلی صادر شده است، گفت: از دیگر ماموریت‌های سازمان وظیفه عمومی رسیدگی به درخواست‌های معافیت، خروج از کشور، صدور کارت‌های معافیت و پایان خدمت و استعلام درخواست‌هاست.

وی ادامه داد: از اهداف مهم سازمان وظیفه عمومی ارتقاء سطح هوشمندسازی خدمات به مشمولان و خانواده‌های آنان در بستر اینترنت است. در همین راستا نیز از ابتدای سال تاکنون چهار میلیون خدمت الکترونیکی در سازمان وظیفه عمومی در سراسر کشور به مشمولان و خانواده‌های آنان ارائه شده است. همچنین یکی دیگر از خدمات سازمان وظیفه عمومی ارائه خدمات مشاوره‌ای از طریق سامانه تلفنی سازمان به شماره ۰۹۶۴۸۰ است و در هشت ماهه اخیر حدود ۳۴۰ هزار مشاوره به مشمولان و خانواده‌های آنان ارائه شده است.

مبلغ وام مسکن این دسته از افراد به ۶۰۰ میلیون تومان رسید

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون با پیگیری‌های صورت گرفته در قرارگاه احضار و اعزام و برقراری ارتباط سیستمی با سازمان تامین اجتماعی در شناسایی مشمولان غایب، افزایش ۴۰ درصدی اعزام به خدمت مشمولان غایب به مراکز آموزشی را داشته‌ایم. همچنین با ایجاد ارتباط الکترونیکی با بانک مرکزی، مشمولان غایب امکان بهره‌مندی از تسهیلات بانکی را نخواهند داشت و کلیه پلیس‌های تخصصی به اطلاعات مشمولان غایب دسترسی داشته و این افراد به صورت سیستمی به وظیفه عمومی معرفی می‌شوند.

منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۶ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    چگونه این وام را بگریم

  • درتومی

    آیا نیاز به کار کردن حساب هم داره یا نه؟

  • اکبرزاده

    دولت محترم لطفا به بفکر ما بازنشته های لشکری وکشوری هم باش

  • ناشناس

    باسلام ما هم سهام عدالت ندا ریم یعنی اون موقع رفتیم دنبالش ولی چون از تاکسرانی مارو ثبت نام کرده بود کفتند به رایانه ننشسته حالا تکلیف ما چی به خدا با سه تا بچه دستمنو میکرفت فکر کنم ما ایرانی نیستیم