قرعه کشی ایران خودرو | فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو

کولاک جدید ایران خودرو! | فروش این دو محصول ایران خودرو بدون قرعه کشی

فروش محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی از امروز آغاز و تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.جزئیات بیشتر در ادامه

ایران خودرو
ویکی گردی:

ایران خودرو برای خرید خودرو سابقه زیادی دارد و مسوولان صنعتی کشور برای پاسخگویی به تقاضای موجود در بازار اقدام به قرعه‌کشی کرده‌اند. قرعه کشی ایران خودرو زمانی آغاز شد که واردات خودرو در کشور ممنوع شد و خودرو سازان قادر به پاسخگویی نیاز های مردم نبودند. قرعه کشی ایران خودرو برای اولین بار در سال 61 انجام شد. قرعه کشی ایران خودرو در سال 99 شرایط متفاوت تری از قرعه کشی های  گذشته داشت. قرعه کشی ایران خودرو امروزه متقاضیان زیادی دارد و در هر دوره داوطلبان زیادی در آن شرکت و  خواهان دریافت خودرو با این طرح هستند.

قرعه کشی خودرو در نیمه اول شهریور انجام می‌شود. شرکت های خودروساز اعم از نیمه دولتی و خصوصی در مجموع حول و حوش ۲۶۸ هزار و ۳۰۰ دستگاه از محصولات تولیدی خود را در قالب طرح های متنوع فروش از مسیر سامانه صمت در به مشتریان واگذار کردند.

فال حافظ امروز 12 شهریور 1401 با تفسیر کامل

فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو بار دیگر در دستورکار سیاست گذار خودرویی قرار گرفت.

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی گفت: زمان سومین مرحله ثبت‌نام و عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو قرار بود در نیمه اول شهریور‌ باشد، اما زمان دقیق آن در هفته آینده اعلام می‌شود.براساس اعلام عبدالله توکلی لایجانی مجوزها داده شده و ساز و کارها برای برگزاری دوره سوم ثبت نام خودرو از طریق سامانه یاد شده در حال انجام است.

فال تاروت امروز 12 شهریور 1401

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت درباره تعداد عرضه در دور جدید فروش از مسیر سامانه یکپارچه گفت در دور جدید عرضه خودرو در سامانه یاد شده مانند دو دوره قبل، تعداد محصولات عرضه شده شرکت های خودروساز قابل توجه خواهد بود، البته این مساله بستگی به برنامه های خودروسازان برای عرضه در دور جدید فروش خودرو نیز دارد. توکلی لاهیجانی تاکید کرد در مجموع الان نمی‌توان تعداد عرضه را به طور دقیق اعلام کرد.

فروش این خودرو های ایران خودرو از امروز بدون قرعه کشی

این مقام مسئول با اشاره به وضعیت تولید در شرکت های خودروساز می گوید تولید خودرو در ماه‌های اخیر افزایش زیادی داشته است و یکی از خودروسازی‌های بزرگ کشور نه تنها در سال جاری خودروی کامل بیشتری تولید کرده است، بلکه از تولید سال گذشته پیشی گرفته است.

توکلی لاهیجانی معتقد است با این روند افزایش تولید، در نیمه دوم سال جاری شاهد افزایش عرضه به بازار خواهیم بود.

مدیرکل صنایع خودرویی صمت تاکید می کند همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به هدف‌گذاری تولید یک میلیون و ششصد هزار دستگاه خودرو در سال جاری دست یابیم.

بررسی آمار شرکت کنندگان برای خرید خودرو به قیمت کارخانه از مسیر سامانه یاد شده نشان می دهد در مجموع بیش از ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برای در اختیار گرفتن محصولات تولیدی شرکت های خودروساز ثبت نام کردند. شرکت های خودروساز اعم از نیمه دولتی و خصوصی در مجموع حول و حوش ۲۶۸ هزار و ۳۰۰ دستگاه از محصولات تولیدی خود را در قالب طرح های متنوع فروش از مسیر سامانه صمت در به مشتریان واگذار کردند. دو دور پیشین فروش از مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برخی از محصولات تولیید شرکت های خودروساز به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت تقاضا از چرخه قرعه کشی خارج شدند و متقاضیان این خودروها می توانند بی دغدغه برای خرید آنها اقدام کنند.

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف کنترل اختلاف قیمت خودرو از درب کارخانه تا بازار، با برگزاری طرح‌های ثبت نام پیش فروش یکساله و ۹۰ روزه از طریق قرعه کشی محصولات خود برای عرضه خودروها اقدام می‌کند.

اجرای قرعه کشی‌های متعدد گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا طی دو سال گذشته به حذف واسطه‌گری و متعادل شدن قیمت خودرو در بازار کمک کرده است. افراد می توانند با دراطلاع از قیمت روز محصولات ایران خودرو و در نظر گرفتن بودجه مورد نظر جهت خرید خودرو اقدام کنند.

فروش نقد و اقساط پیکاپ فوتون

گروه صنعتی ایران خودرو دیزل جدیدترین شرایط فروش نقدی و اقساطی پیکاپ فوتون دیزل و بنزینی را برای شهریورماه ۱۴۰۱ اعلام کرده است.

این طرح از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۸ شهریور آغاز می‌شود.

این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

قیمت قطعی است.

ایران خودرو

فروش پیکاپ فوتون (ویژه مردادماه)

مرحله جدید فروش پیکاپ فوتون ویژه مردادماه از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۲۹ مرداد ماه آغاز شده است.

این طرح تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

در صورتی که مشتریان، فروش نقدی فوتون را انتخاب کنند، می‌توانند از تخفیف ۴۰ میلیون تومانی استفاده کنند.

ایران خودرو

ایران خودرو، فروش نقدی، فوری و بدون قرعه‌کشی انواع مدل‌های خودروی هایما را آغاز کرده است. اختلاف قیمت کارخانه و بازار این محصولات چقدر است؟

 

با وجود میلیاردها تومان بدهی و زیان انباشته و کیفیت پایین محصولات، ایران خودرو و سایپا همچنان به طرح‌های فروش خود ادامه می‌دهند. حالا هم ایران خودرو، طرح فروش نقدی و فوری محصولات هایما را بدون قرعه‌کشی آغاز کرده است.

ایران خودرو، انواع مدل‌های خودرو هایما را به متقاضیان عادی و مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه می‌کند.

در بخشنامه فروش به متقاضیان عادی آماده که موعد تحویل محصولات ۳۰ روزه و قیمت آنها قطعی است. زمان ثبت‌نام از ساعت ۱۱ امروز، ۱۲ شهریور آغاز شد و تا تکمیل ظرفیت، حداکثر تا  ۱۴ شهریور، ادامه می‌یابد.

مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

ایران خودرو، این طرح را در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ دانسته‌. مادرانی که فرزند دوم آنها از این تاریخ به بعد متولد شده است مشمول این طرح‌ هستند.

مادران که درطرح‌های قبلی موفق به واریز وجه نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه تخصیص نسبت به ثبت‌نام بدون قرعه‌کشی اقدام کنند.

متقاضیان باید موضوع زمان تولد فرزند دوم یا بیشتر خود را پس از تاریخ ۲۴ آبان را تأیید و پذیرش تبعات ناشی از عدم ثبت اطلاعات صحیح را تعهد کنند.

پس از انجام واریز وجه و قبل از ایجاد قرارداد، اطلاعات مادران به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود. در صورت عدم احراز شرایط تولد فرزند دوم و ما بعد، ثبت‌نام متقاضی در هر مرحله غیر فعال شده و وجوه پرداختی ظرف مدت ۲۰ روز کاری به متقاضی بازپس داده می‌شود.

مادران که درطرح‌های قبلی موفق به واریز وجه نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه تخصیص نسبت به ثبت‌نام بدون قرعه‌کشی اقدام کنند.

متقاضیان باید موضوع زمان تولد فرزند دوم یا بیشتر خود را پس از تاریخ ۲۴ آبان را تأیید و پذیرش تبعات ناشی از عدم ثبت اطلاعات صحیح را تعهد کنند.

پس از انجام واریز وجه و قبل از ایجاد قرارداد، اطلاعات مادران به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود. در صورت عدم احراز شرایط تولد فرزند دوم و ما بعد، ثبت‌نام متقاضی در هر مرحله غیر فعال شده و وجوه پرداختی ظرف مدت ۲۰ روز کاری به متقاضی بازپس داده می‌شود.

 

قرعه کشی ایران خودرو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۸۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    این هایی ک ثبت نام میکنن ۷۰ درصد پول ثبت نام هم ندارن چ برسه واریز کامل وجه

  • احمدرضا

    آیا قیمت‌ها پایین میاد یا کماکان مثل قبل فقط سرمایه دارها توان خرید خودرو را دارند؟
    لطفا پاسخ گو باشید.

    • محمد ابراهیم

      کسانی که منتظر پایین آمدن دلار خونه و ماشین هستن همچنان منتظر باشند . حداقل ۱۵ سال تو بازار های بالا بودم و هر زمان هم افتی داشتیم حداکثر بعد یک سال همش جبران شده . پس اگر نیاز به خودرو و خونه و طلا دارین همیشه فرصت خریده ولی بحث سرمایه گذاری فرق داره . (فعلا همشون منتظر برجامن) یعنی رکود تورمی

  • ناشناس

    ۱۵ ساله نمی‌تونم ماشين مورد علاقم بخرم آخه چرا فقط سرمایه داران توان دارن

  • هلنا

    چرا اونایی که لازم دارن برنده نمیشن و اونایی که هم ماشین دارن هم امتیازشون را میفروشن برنده میشن
    قانون بدی هسته

  • عباس

    یکسال پیش برج ۴ برنده سورن پلاس شدم
    قرار بر این بود تحویل کمتر از یکسال الان ۱۴ماه گذشت انگار ن انگار اخه این چجور تعهدی نسبت ب مشتریه !

    • ناشناس

      دوستانی که میگن طرح جوانی در نمیام حتما بچشون باید متولد ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۱ باشند و کسانی که معمولی ثبت نام میکنن در نمیاد شانس ندارن من با ۸ بار قرعه کشی اسمم در اومد

    • ناشناس

      منظورتون از معمولی و غیر معمولی چیه واضح بگید لطفا

  • محمدمحمدتاش

    تو فامیل چندنفر میشناسم که نیاز نداشتن به ماشین و امتیازشو فروختن.ولی منی که خیلی نیاز دارم واسه رفت و آمد کارم هیچ وقت درنیومده.

    • ناشناس

      من سال ۶۱ با۳۰هزار تومان صاحب ماشین شدم حلا یک پراید ۸۴ دارم وهنوز نتوانسته ام ماشینی در حد مطمعن داشته باشم این کجا ش عدالته

  • ناشناس

    چرا تمام نظرها رو ثبت نمی کنید

  • محمد رجب زاده

    اینجانب دویست تومان دارم وباتوجه به بازنشسته بودن توان پرداخت ماهانه پنج تومان قسط هم دارم چرا ماشین رو آزاد نمیکنند که مااز خودرو ایرانی خوب سوارشیم من از مسئولین درخواست دارم کمکمان کنند تا درمضیقه نباشیم

  • علی

    من 49 بار ثبت نام میکنم اما برنده نمیشم نمی دانم علت چیست تابه حال هیچ گونه پلاکی به نام من ثبت نیست

  • ناشناس

    ای ۵ماهه طرح جوانی جمعیت شدکت میکنم متاسفانه رد میشه چرا

  • ستار

    کاری کنید تا فقط سرمایه دارها نخرن من الان ماشین مدل ۸۶ سوارهستم چون با خرج زندگی نمیتونم ماشین صفر بخرم اگه شرایطی بود راحت میخریدم

  • ناشناس

    با سلام ....الان چون واریزی کامل میخاد قدرت خرید کم هست و من بدون قرعه کشی ثبت نام کردم خوب بود

    • ناشناس

      چ جوری بدون قرعه کشی ثبت نام کردید واضح میگید

  • ناشناس

    من ۳۰ بار شرکت کرده ام به اسم در نیاومده بعداز ۱۵ سال خدابچه دوقلو داده شرمنده اونا هستم بالای ۵۰ سال هم سن دارم

  • ناشنای

    چرا خودرو های تولید داخل را به کشورهای همسایه نظیر عراق به قیمت پایین عرضه می کنند ولی برای خودمان باقیمت نجومی به مردم میفروشند.

  • کلثوم سامری

    با سلام من یک خانم خانه دار هستم .شوهرم یه کارگر ساده است .باور میکنید یه خونه ی خرابه نشستم همه چی حسرت مونده تو دلم حتی یه چیز ساده .تو رو جان هر کسی قسمتون میدم بهم کمک کنید

  • دلاور

    سلام‌ من‌چند دفعه‌ثبت‌نام‌ کردم‌اصلا ن‌ خبری‌نیست‌ ولی‌یکی‌ازاشنا‌ بااولین‌ جلسه‌ به‌اسمش‌ درامده‌ من‌۴۸سال‌دارم‌ پیاده‌هستم‌ بایدجکارکنم

  • رامتین

    من ازهمون روزی که قرعه کشی شده ثبت نام میکنم یه بارم ردخورنداشته ولی درنمیادنمیدونم چرا

  • محمد

    خدا شانس بده😑😑😑

  • ناشناس

    با عرض سلام و ظهر بخیر خدمت مدیر کل .رییس و سایر کارکنان گرامی ایران خودرو.خسته کار نباشد.سروران گرامی از محضرتان صمیمانه استدعا دارم استعلام بگیرید از راهنمایی و رانندگی کسانی که خودرو بنام آنها ثبت شده از گردونه قرعه کشی و حتی اجازه ثبت نام به آنها داده نشود.بخدا خانواده هست درحال حاضر چهار دستگاه خودرو از انواع سبک و سنگین دارند و بازهم در قرعه کشی شرکت می کنند و به نام آنان در می آید این خارج از عدالت.عقل و منطق است.بنده کارمندم و رییس یکی از شعبات اداره.... هستم و تابحال نتوانسته ام یک دوچرخه هم بخرم.پنج مرتبه ثبت نام کرده ام و بخیر از هزینه ثبت نام و حسرت سودی عایدم نشد.

  • مهتاب

    سلام تورو خدا طرح مادران دربیارین ماخیلی امید داریم به ماشین خیلی لازم داریم.چرایه بارمیگین ثبت نام سه ماه قطعش میکنین .یاچراواقعا حق کسانی که محتاج هست نمیدین ولی کسی که ۴تاماشین داره بش میدین حقه .

  • ناشناس

    توروخدا طرح مادران اجرا کنین چندبارثبت نام کردم واقعا ادم‌ناامیدمیشه.خیلی احتیاج داریم ب ماشین بادوبچه ۳ساله و۶ماه واقعا سختمونه .

  • علیرضا

    سلام من الان یک جوان ۲۳ساله هستم نه پدرم ماشین داره نه خودم هیچ پلاکی هم بنام مون ثبت نیست آخه این انصاف است چند بار هم ثبت نام کردم اسمم در نمیاد اما اونایی دوتا سه تا ماشین دارن اسمشون در اومده تو کشور ما انصاف نیست

  • بهمن عباسی

    اینقدر لوازم گرون دیگه ماشین داری صرف نمی کنه یه جلو بندی عوض کردم نه میلیون شد بخوای ماشین هم عوض کنی باید یک میلیارد پول بدی

  • ناشناس

    خدا وکیل من ۶ ساله ماشین ندارم برام ارزو شده‌ یع پیکان بخرم‌ ندارم نمیتونم ادم سراغ دارم تو یه خانواده چهارتا ماشین براشون در اومده ایران خودرو چرا تحقیق نمیکنه ببین چه کسایی نیازمند ماشین هستن انصاف نیست من یه ساله ثبت نام‌میکنم به مولا هنوز اسمم در نیومده

  • مجیدمرادبکلو

    سلام من ۴۰ دفعه نوشتم خیلیم نیاز به ماشین دارم ولی هیچ‌ موقع برنده نشودم چرا واقعا

  • مجتبی

    من ۴۰ سالمه ماشین ندارم و تا الان نداشتم همه دوره ها هم ثبت نام کردم چرا اسمم در نمیاد ولی چندین نفر رو میشناسم خودرو دارن و برنده شدن امتیازش رو فروختن

  • ناشناس

    بیش از چند باره همسرم ثبت نام کرده ولی اسمش در نیومده

  • ف

    سلام چندم باید ثبت نام کنیم؟؟؟؟؟؟؟

  • فهیم

    لطفا یکی بگه وقتش کی هست چندم باید ثبت نام کنیم

  • علی وفائی

    سلام من چهل بار ثبت نام کردم متاسفانه برنده نشدم آرزوی یه سمند یا پارس به دل مون مونده با 45سن تا حالا ماشین نداشتم‌

  • مرتضی

    سلام به همه دوستان منم همه دوره هاشرکت کردم اسم من در نمیاد من یک معلول هستم سه فرزند دارم آخر چرا؟.....

  • مس

    سلام لطفا مثل طرح جوانی جمعیت یک طرح هم برای خانواده های بدون ماشین بگذارید

  • ناشناس

    سلام ما دو سال که ثبت نام میکنیم ولی اصلا اسممون در نمیاد واقعا این چه جور قرعه کشی است

  • محمد

    من چند بار ثبت نام کردم اما برنده نشدم ماشین لازم هستم یه سورن

  • ناشناس

    منم چند بار شاید ۱۰ بار تبت نام کردم درنمیاد

  • مجید

    من دفعه اول در اول مرداد امسال ثبت نام کردم در ایران خودرو و دفعه اول هم اسم من دَر اومد.
    دیگه شانس هست...

  • قاسم ثریابند

    الان نزدیکه به چندین نوبت ثبت نام طرح جوانی جمعیت هنوز برا من در نیومده این کجاش عدالته اخه

  • امید امامدادی

    سلام چه جوری باید ثبت نام کنیم یه آدرسی تلفنی بدین لطفا

  • فرشید

    به نظر من شانس خیلی تاثیر داره من ۱۴ بار عادی ثبت نام کردم برنده نشدم و بعد که خدا بهمون بچه داد طرح حمایت از خانواده هم چهار بار ثبت نام کردم در نیومد واقعا بدبین شده بودم تا خدا رو شکر دفعه پنجم طرح حمایتی پارس برنده شدم ولی الان نزدیک به چهار ماهه هنوز تحویل نگرفتم و حالا فاکتور و پلاک شده احتمالا چند روز دیگه بهمون ميدند. ناامید نشید انشاءالله برنده میشین

  • ناشناس

    سلام بخداقسم از روزی که ثبت نام ماشین برای قرعه کشی شروع شده اسم نوشتم بالای ده بار ولی اسمم درنیومده رفیقم ۳باراسم نوشته بنامش هر۳بار ماشین بنامش دراومده انصاف ریس ومدیران کجارفته ۳۳سال سن دارم زن وبچه دارم ماشین ندارم یک مسافرت برم تورا خدا حق کسی را زیرپا نذارید

  • گلمحمد

    سلام من ۳۰بارشرکت کردم داسممدرنیامده

  • ناشناس

    گناه ما چیه که چند تا بچه داریم و ماشین ندارم با چند تا بچه و یه دو قلو چند ماه قبل از 1400 خدا بهم داده

  • حمیدرضا معظمی گودرزی

    ماشینم مدل ۷۹ است میخام تعویض کنم با نو چه کار کنم نمیتوانم نو بخرم قسطی میخام

  • احمدی

    نا امید نباشین دوستان بالا خره یه روزی هم اسم ماها در میاد به امید خدا

  • عباس

    سلام
    من هم خودم شرایط ثبت نام دارم هم خانمم ماشین هم به نامم ندارم ونداشته ام حدود دو سال هم هست دارم ثبت نام می کنم ولی خبری نیست توکل هم به خداست انشاالله این دفعه اسمم در میاد

  • سعید

    خداخیرتان بدهدماازکجا بیاریم هایما وازاین ماشین گرونها بخریم یک ۴۰۵ یا پارس نهایت بتونیم بخریم حالا چه موقع موفق میشویم معلوم نیست

  • پیمان

    شمارا به خدا خودرو ارز نتر بزارید مال ایران خودرو ما پول هایما از کجا بیاریم اینقدر صبر کردیم برا سامانه یه پارچه دیگه خسته شدیم

  • حمید

    سلام و درود ... تویه صنعت خودرو سازی ما،هیچی سر جای خودش نیست

  • محمد

    کولاک ایران خودرو برای دو خودرو که فقط سرمایه داران توان خریدشو دارن...