تعبیر خواب خنجر کوچک | تعبیر خنجر خونین | دیدن خنجر در خواب

تعبیر خواب خنجر | در دست داشتن خنجر در خواب نشانه چیست؟

برای مشاهده تعبیر خواب خنجر، در این مطلب از سایت ویکی گردی با ما همراه باشید.

تعبیر خواب
ویکی گردی:

تعبیر خواب خنجر، تعبیر خواب خنجر در دست، تعبیر خواب خنجر داشتن ، تعبیر خواب خنجر خونی ، تعبیر خواب خنجر زدن و... ، از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات این تعبیر خواب می پردازیم .

تعبیر خواب خنجر

1- خنجر در خواب نشانه موفقیت در تجارت است. همه شما را تحسین میکنند و به تلاش های شما احترام می گذارند. شما با مهارت و توانایی خود موانع زیادی را از سر راهتان برداشته اید تا به خود و دیگران ثابت کنید که هر کاری را که بخواهید می توانید انجام دهید.

معنی خوردن آبنبات در خواب چیست؟

2- اگر در خواب دیدید که خنجر خود را گم کردید، تعبیرش این است که بی دفاع شده اید و دیگران هم به شما زور میگویند. ضعیف نباشید. اگر بتوانید جلوی این افراد زورگو را بگیرید ،قطعا بهترین ها در انتظارتان خواهد بود.

3- اگر در خواب دیدید که خنجری پیدا کردید تعبیرش این است که به زودی خوشبختی و سعادت را تجربه خواهید کرد. این امکان وجود دارد که شما از مشکلات به آسانی خلاص نشوید اما دوستان و خانواده به شما کمک میکنند که مشکلات را از سر راه خود بردارید.

4- اگر در خواب دیدید که خنجر در زمین فرو رفته بود، تعبیرش این است که نگرانی بزرگی دارید. دوره بعدی پر از چالش های بزرگی خواهد بود. برای غلبه به آنها به نیروی زیادی احتیاج دارید. اما در این راه سلامتی خود را به خطر خواهید انداخت. شما موفق می شوید که بر همه چیز غلبه کنید.اما سعی کنید مراقب سلامتی خود باشید.

5- اگر در خواب دیدید که خنجر در میز فرورفته بود تعبیرش این است که از دیگران می ترسید. می ترسید که با دیگران ملاقات کنید. شما فردی ساکت هستید و ترجیح می دهید ساکت باشید تا اینکه طبع شوخی داشته باشید. بیشتر با دیگران معاشرت کنید و از دیگران فاصله نگیرید.

6- اگر در خواب دیدید که با خنجر جایی را بریدید، تعبیرش این است که به سود مالی خوبی خواهید رسید. مهم نیست که این مبلغ کم یا زیاد باشد. شما تلاش خود را کرده اید و موفق هم شده اید.

7- اگر در خواب دیدید که خنجری در جیبتان است تعبیرش این است که اطرافیانتان قصد ضربه زدن به شما را دارند و شما این موضوع را کاملا متوجه شده اید. به همین دلیل سعی می کنید هر کاری کنید تا امنیت تان حفظ شود. مراقب باشید که چه رفتاری با دیگران دارید. به هر کسی اعتماد نکنید. تنها راه محافظت از خودتان ساکت ماندن و دوری از دشمنانتان است.

8- اگر در خواب دیدید که خنجر خریدید تعبیرش این است که شما فردی با تجربه و مسلط است که دوست دارید در تمام زمینه ها تصمیم بگیرد. این خواب به شما هشدار میدهد که سعی کنید در مورد دیگران نظر ندهید و خود را کنترل کنید. همه مردم دوست ندارند که شما در مورد مسائل خصوصی شان تصمیم گیری کنید.

9- اگر در خواب دیدید که خنجری را فروختید تعبیرش این است که به زودی خنجری ارزشمند را هدیه میگیرید. این خواب نشانه محبت نیست بلکه تلاش شما برای رها شدن از دردسر است. احتمالا کسی به شمما خیانت کرده است و این برای آرام کردن شما، دوست دارد هر کاری را انجام دهد و به شما هدیه دهد.

دیدن دریا در خواب نشانه چیست؟

10- اگر در خواب دیدید که کسی به شما خنجری هدیه داد تعبیرش این است که به زودی بدهی های خود را پرداخت میکنید. احتمالا ارثیه بزرگی به شما خواهید رسید و مشکلاتتان حل و فصل خواهد شد.

11- اگر اخیرا خنجری گرفتید یا به کسی دادید و این خواب را دیدید، احتمالا به خاطر واقعیت بوده و تعبیر خاصی ندارد.

 

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :

12- خنجر بیشتر یک سلاح تدافعی است نه تهاجمی و در خواب همین معنی را می رساند .

13- اگر در خواب دیدید که خنجر دارید و آن را به کمر بسته اید خویشان و دوستانتان غم شما را می خورند و به شما کمک می کنند یا از جانب ایشان سودی برای شما مترتب است و یا امکاناتی برای مقابله با دشواری ها در اختیار شما قرار می دهند .

تعبیر خواب خنجر در دست

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :

14- اگر خنجر را در دست داشتید از جانب برادر یا فرزندتان مورد محبت و حمایت واقع می شوید .

15- اگر خنجر را زیر بستر یا زیر سر خود در رختخواب نهاده بودید همسرتان شما را تا یید می کند و یا نفعی به شما می رساند .

16- اگر خنجر اخته در دست داشتید خواب شما می گوید که زمان حمایت و مساعدت نزدیک است و به زودی متمتع می گردد.

17- اگر دیدید خنجری داشتید که زنگ زده و کند بود خواب شما می گوید دیگران می خواهند به شما کمک کنند و سود برسانند اما نمی توانند و اگر شکسته بود به این معنی است که هیچ کس شما را یاری نخواهد کرد .

تعبیر خواب خنجر داشتن

18- معبران کهن درباره خنجر نوشته اند که اگر خنجر داشته باشید با کسی دشمنی پیدا می کنید و اگر خنجر را از دست بدهید جنگ و دشمنی از بین می رود .

دیدن آسمان در خواب به چه معناست؟

تعبیر خواب خنجر خونی

19- اگر در خواب خنجر خونینی را دیدید تعبیرش این است که بیشتر مراقب خود باشید. شخصی در اطرافیان و نزدیکانتان است که شما را آزار می دهد. هر کاری میکند تا برنامه های شما را خراب کنید. شما هم پی به دشمنی او برده اید و دوست دارید از او انتقام سختی بگیرید. سعی کنید انرژی خود را صرف جنگیدن با او نکنید و بیشتر به خود و برنامه های خود فکر کنید. جنگیدن با این افراد وقت و هزینه زیادی از شما می گیرد. سعی کنید او را از زندگی تان دور نگه دارید.

تعبیر خواب خنجر زدن

20- اگر در خواب دیدید که به کسی خنجر زدید تعبیرش این است که عصبانیت شما سرکوب شده است. کسی با رفتار خود به شما آسیب رسانده است و شما می خواهید از او انتقام بگیرید. اما راه درست این کار را نمی دانید. انتقام جویی برای شما رضایت بخش است. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و از منظری دیگر به این داستان نگاه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر