تغییر قیمت خودرو | افزایش نوسانات بازار خودرو

تغییرات ناگهانی قیمت خودرو پژو | افزایش نجومی قیمت پژو!

بازار خودرو مجددا دچار نوسان شد و تغییرات زیادی در قیمت خودرو ها ایجاد شد.

قیمت خودرو
ویکی گردی:

قیمت خودرو در ماه گذشته به ثبات نسبی رسیده بود و بازار کمی آرام شده بود؛ در روز گذشته مجددا  شاهد افزایش و کاهش قیمت خودرو ها بودیم. با توجه به این هرج و مرج های بازار، در حال حاضر خرید و فروش خودرو بسیار محدود شده است و مردم منتظرند تکلیف قیمت خودرو ها معلوم شود.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت خودروهای پژو در ۲۴ ساعت گذشته است به طوری که پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ از ۶۲۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۶۲۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۵۹۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ نیز از ۴۰۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۰۹ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۳۹۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۹۷ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای رانا نیز همسو با خودروهای پژو در این مدت گران شدند به طوری که رانا پلاس مدل ۱۴۰۰ از ۲۸۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۹۰ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای تیبا نیز در این مدت کاهش قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۲۰۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۷ میلیون تومان رسیده است.

در این بین روند قیمت خودروهای سمند در ۲۴ ساعت گذشته نزولی شده است به طوری که سمند LX EF۷ مدل ۱۳۹۹ از ۳۱۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۱۵ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای کوییک نیز در این مدت ارزان شدند به طوری که کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۲۰۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر