تعبیر خواب دندان شکسته | تعبیر دندان سیاه | تعبیر خواب افتادن دندان

تعبیر خواب دندان | افتادن دندان در خواب نشانه چیست؟

برای مشاهده تعبیر خواب دندان، در این مطلب از سایت ویکی گردی با ما همراه باشید.

تعبیر خواب
ویکی گردی:

نگران نباشید ، با تعبیرخواب دندان قرار نیست کسی از نزدیکان شما فوت کند ، این خواب فقط نشان دهنده نگرانی ها و حالات روحی شماست .تعبیر خواب افتادن دندان در خواب و یا شکستن دندان ، در بسیاری از نقاط جهان ، یک خواب نگران کننده محسوب می شود.محققان اعتقاد دارند بیشتر مردم روی زمین از دیدن خوابی که به نوعی به دندان ربط داشته باشد نگران شده و وحشت دارند.برخی از رایج ترین تعبیر خواب های مربوط به دندان عبارتند از :

دیدن افتادن دندان در خواب

کشیدن دندانها

پوسیده بودن دندان

خارج شدن چرک و خون از لثه

لق شدن دندان

رفتن به دندان پزشک

درد شدید دندان همراه با ترشحات زرد رنگ

دندان مصنوعی

دندان در آوردن نوزاد

دیدن اینکه همه دندان های شما ریخته است و بدون دندان هستید

کندن و کشیدن دندان خراب

تعبیر خواب شکستن دندان های بالا

خراب شدن و یا افتادن دندان آسیاب همراه با خونریزی

و …

تعبیر خواب دندان چیست ؟ دیدن افتادن دندان ها در خواب چه معنی دارد ؟

بسیار جالب است که در اکثر نقاط جهان این خواب را به نوعی به اعضاء خانواده و عزیزان نسبت می دهند و معمولا اعتقاد دارند که دیدن هر نوع خوابی در مورد دندان می تواند نشانه ضرر رسیدن به نزدیکان و یا حتی مرگ پدر و مادر باشد !!

برخی از روانشناسان اعتقاد دارند دیدن خواب دندان به اعتقادات و احساسات شما نسبت به ظاهر و بدنتان ارتباط دارد .از دست دادن دندان ها نشان دهنده نگرانی شما از ظاهرتان و قضاوت دیگران در مورد زیبایی شماست .اگر به تازگی علائم پیری مانند سفید شدن مو و چین و چروک صورت را در خود مشاهده کرده اید اصلا جای تعجب نیست که بزودی خواب از دست دادن دندان هایتان را ببینید .ریختن دندان ها در خواب در زمانی که شما احساس پیری می کنید بسیار رایج است .

علاوه براین زمانی که شما به هر دلیلی دچار مشکل مالی می شوید ، ورشکست میشوید و یا کار خود را از دست می دهید ممکن است احساس کنید اعمال و رفتار نزدیکانتان نسبت به شما تغییر کرده است و دیگر آن احترام سابق را برای شما قائل نیستند.در این زمان نیز دیدن خواب افتادن دندان و یا شکستن آن بسیار رایج و محتمل است .

تعبیر خواب دندان مصنوعی

اگر در خواب ببینید که دندان مصنوعی در دهان دارید می تواند به این دلیل باشد که شما خودتان را طوری به دیگران شناسانده اید که با واقعیت اخلاقی و شخصیتی شما تفاوت بسیاری دارد. برای مثال ممکن است شما خودتان فرد بسیار ثروتمندی نشان داده اید در حالی که اصلا اینطور نیستید .یا ممکن است شما خودتان را فرد بسیار مومنی در جامعه نشان داده اید در حالی که اصلا اعتقادات محکمی ندارید. دیدن دندان مصنوعی در خواب نشان می دهد که شما بسیار نگران هستید که مردم و اطرافیانتان واقعیت شخصیت شما را متوجه شوند و اعتبار خود را نزد مردم از دست بدهید .

تعبیر خواب دندان حیوانی مانند دندان سگ و گرگ

اگر در خواب ببینید که دندان های نیش شما رشد کرده اند و یا دندان هایی مانند دندان سگ و گرگ دارید می تواند نشان دهنده این باشد که شما معمولا زمانی که عصبانی هستید تصمیمات مهمی می گیرید و این تصمیمات شما باعث آسیب رساندن به خودتان و دیگران شده است . باید تلاش کنید تا از تصمیم گیری در زمان های عصبانیت خودداری کنید.

تعبیر خواب دندان لق

اگر در خواب ببینید که یک یا تعداد زیادی از دندان های شما لق شده اند می تواند به این معنی باشد که در اطرافیان شما کسانی هستند که آرامش روحی را از شما گرفته اند.این افراد کسانی هستند که به هر دلیلی نمی توانید از آنها دل بکنید. ماندن آنها در کنار شما می تواند باعث جلوگیری از پیشرفت شما در زندگی شخصی و کاریتان شود.شما دوست دارید از آنها دور شوید ولی نمی توانید.باید تمام تلاش خود را کرده و تا جایی که می توانید از این افراد دوری کنید.

تعبیر خواب نداشتن دندان

اگر در خواب ببینید که هیچ دندانی در دهان ندارید و همه دندانهای شما ریخته اند می تواند به این معنی باشد که شما احساس می کنید کسی شما را جدی نمی گیرد و همه اعتبار خود را در بین اطرافیانتان از دست داده اید.شما احساس تنهایی می کنید و حتی ممکن است احساس کنید که دوستانتان در حق شما بی وفایی کرده اند. احتمالا در حال ورود به دوران پیری هستید. شما احساس می کنید فراموش شده اید و بود و نبود شما برای دیگران کوچکترین اهمیتی ندارد .

معنی خواب مسواک زدن

اگر در خواب ببینید که در حال مسواک زدن دندان های خود هستید نشان دهنده این است که شما دوران سختی را پشت سر گذاشته اید و تلاش می کنید تا آثار مخرب آن دوران را از ذهن خود پاک کنید. اگر مسواک زدن با خونریزی لثه هایتان همراه باشد این خاطرات گذشته شما بسیار بد و دردناک بوده و ممکن است حتی یکی از عزیزانتان را در گذشته از دست داده اید که تحمل مرگ این عزیز برای شما بسیار سخت بوده است .احتمال دارد در حال حاضر دچار افسردگی خفیف یا حتی شدید هستید.توصیه می شود به یک روانپزشک و یا روانشناس مراجعه کنید.

اگر در رویا ببینید که چیزی و یا غذایی در بین دندان های شما گیر کرده است می تواند به این معنی باشد که کسی یا کسانی در زندگی شخصی شما مشکل ایجاد کرده اند و شما به دنبال راه حلی هستید تا آنها را از زندگی خودتان دور کنید.اگر در خواب ببینید که دندان هایتان کاملا تمیز و براق هستند به  این معنی است که شما روابط اجتماعی خوبی دارید و کاملا از لحاظ اجتماعی و مالی احساس امنیت و آرامش می کنید.

تعبیر خواب درد دندان و ریشه دندان

درد کردن دندان در خواب و دیدن ریشه دندان در رویا به معنی مشکل در روابط خانوادگی شما است.اگر ببینید که دندان شما درد می کند به این معنی است که مشکلاتی در زندگی خانوادگی و روابط خود با عزیزانتان دارید.اگر ریشه دندان شما درد می کند به این معنی است که دردسرهای زیادی در زندگی شخصی خود دارید و نیاز دارید که کسی شما را در این مورد راهنمایی کند.

تعبیر افتادن دندان

اگر در خواب ببینید که یکی از دندان های شما افتاده است یادآور کسی است که شما در گذشته از دست داده اید.این خواب نشان می دهد که شما دلتنگ یکی از عزیزانتان هستید که در سال های قبل از دنیا رفته است . اگر ببینید که یکی از دندان های نیش خود را از دست داده اید نشان دهنده این است که شما احساس می کنید قدرت خود را از دست داده اید.

تعبیر خواب کشیدن دندان

یکی از رایج ترین خواب ها در مورد دندان ، کشیدن دندان است.این خواب می تواند به این معنی باشد که شما در حال ایجاد تغییرات بزرگی در زندگی خود هستید . ممکن است در حال تغییر شغل هستید و یا ممکن است در حال ازدواج کردن و یا طلاق گرفتن هستید.در صورتی که کشیدن دندان با خونریزی و خروج چرک همراه باشد می تواند به این معنی باشد که این تغییر برای شما خیلی سخت و عذاب آور است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر