قیمت مسکن در تهران | قیمت آپارتمان های غرب تهران

قیمت مسکن 70 متری در غرب تهران | خانه های اقتصادی در غرب تهران

اگر می خواهید با قیمت مسکن مقرون به صرفه در غرب تهران صاحب خانه شوید، در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی مسکن های 70 متری غرب تهران بپردازیم.

قیمت مسکن
ویکی گردی:

قیمت مسکن در تهران بسیار افزایش یافته است و این مسئله باعث شده تا افراد به دنبال خرید خانه هایی با متراژ کمتر باشند. قیمت مسکن های 70 متری در غرب تهران به نسبت مناطق دیگر نه خیلی زیاد است و نه خیلی کم. اگر قصد خرید خانه در غرب تهران را دارید، با ما همراه باشید تا به بررسی قیمت مسکن 70 متری در غرب تهران بپردازیم.

آپارتمانی ۶۰ متری در صادقیه با توجه به اینکه ۱۶ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ خوابه است، در روزهای گذشته معادل ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در غرب تهران را دارید می‌توانید با سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان واحد آپارتمانی ۶۴ متری درحالی که ۱۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را خریداری کنید. 

اگر بودجه کمتری برای خرید خانه در اختیار دارید، می‌توانید واحدی ۲۰ ساله در شهرک‌غرب با متراژ ۶۰ متر و ۲ اتاق خواب را معادل ۴ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید آپارتمانی ۴ ساله در ستارخان با متراژ ۶۵ متر و ۲ اتاق خواب، لازم است مبلغی معادل ۳ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

با سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اگر قصد خرید ملک در غرب تهران را دارید، می‌توانید واحدی ۶۲ متری در سعادت‌آباد درحالی که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته است و ۱ اتاق خواب دارد را خریداری کنید.

آپارتمانی ۶۶ متری در جنت‌آباد‌مرکزی که ۲۱ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ خوابه است، قیمتی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی ۸ ساله در طرشت با متراژ ۶۰ متر و ۱ اتاق خواب، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی ۱۸ ساله در پونک با متراژ ۶۵ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی معادل ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

قیمت مسکن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر