حقوق بازنشستگان افزایش یافت | افزایش 38 درصدی حقوق بازنشستگان

حقوق بازنشستگان 38 درصد افزایش یافت | بازنشستگان بخوانند

مقرر شده افزایش حقوق بازنشستگان و بحث چالشی اخیر مستمری بگیران سایر سطوح، عین قانون انجام شود و همه در برابر قانون باید تابع باشند.

افزایش حقوق بازنشستگان
ویکی گردی:

بلاخره افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تأیید شد! علی اکبر عیوضی عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران با اعلام این مطلب که روز چهارشنبه و پنجشنبه همراه با اعضای هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و سرپرست وزارت کار به همراه معاونان وزارتخانه و سازمان دیداری داشتیم، اظهار کرد: در جلسه قرار شد افزایش حقوق بازنشستگان و بحث چالشی اخیر مستمری بگیران سایر سطوح، عین قانون انجام شود و همه در برابر قانون باید تابع باشند. وی در پاسخ به این سوال که «منظور از عین قانون در جلسات مطرح شده چه بوده است؟» جواب داد: منظور از قانون در زمینه افزایش حقوق بازنشستگان آن چیزی است که مجلس تأیید کرده و از طریق رئیس مجلس به دولت ابلاغ شده است. آنچه مجلس تأیید کرده است، مصوبه هیئت امنای تأمین اجتماعی به تبعیت از مصوبه شورای عالی کار است که ضامن افزایش ۳۸ درصدی به علاوه ۵۱۵ هزار تومان حقوق مستمری بازنشستگان سایر سطوح یا همان متوسط بگیران است.

عیوضی در پایان با بیان اینکه «قرار بوده است امروز زاهدی وفا، سرپرست وزارت کار، به طور رسمی‌تر از طریق رسانه‌ها این خبر را اعلام کند.» افزود: ما نیز امیدوار هستیم که ایشان در اسرع وقت امروز خبر رسمی این لازم‌الاجرا بودن مصوبه مجلس و اجرای آن توسط دولت را اعلام کند. به ویژه اینکه در جلسه به ما قول داده شده در همین مردادماه احکام حقوقی جدید بازنشستگان در پروفایل‌های آنها قرار داده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر

  • ناشناس

    پس چراازافزایش حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح خبری نیست

  • ناشناس

    ترا خدا این چه وضعی امسال به حقوق ما 600تومان اضافه شده بازنشسته ده ساله هستم حقوقم شده 1800با این حقوق کرایه خونه میدم دیگه چیزی نمیمونه حقوق 57درصد نسبت به حقوق چیزی نمیشه حداقل همون پنصد ثابت هم به ما تعلق نگرفت

  • ناشناس

    سلام من مستمری بگیرم اما حقوقم ۳۸ درصد افزایش نداشت شهریورماه