سیل در یزد باعث ریزش ساختمان شد | لحظه وحشتناک ریزش ساختمان بر اثر سیل

فیلم ریزش وحشتناک ساختمان بر اثر سیل در یزد | آمار خسارات سیل استان یزد

جدیدترین فیلم از لحظه ریزش ساختمان بر اثر سیل در استان یزد را در این مطلب تماشا کنید

سیل یزد
ویکی گردی:

از حدود یک هفته پیش که هشدار وقوع سیل داده شد، بلافاصله ستاد بحران استان تشکیل و با توجه به تجربه سیل چند ماه پیش، اقدامات گسترده‌ای آغاز شد. بارش امروز در ایستگاه راه‌آهن ۷۵ میلی‌متر ثبت شد و به نسبت میانگین بارش سالانه یزد که ۴۵ میلی‌متر است، بارش تقریباً دو برابری را ثبت کرد.در ادامه فیلم ریزش ساختمان در اثر سیل را در ادامه تماشا کنید

 در شهرستان تفت بارش بالغ بر ۶۰ میلی‌متر ثبت شد و همزمان در دیگر شهرستان‌های یزد هم بارش‌های بسیار شدیدی را داشتیم که تجهیزات استان باید برای تمام این مناطق استفاده و جلوی بحران گرفته شود.

فاطمی استاندار یزد: به خسارت‌های سیل اشاره کرد و ادامه داد: خط قرمز تمام مدیران این بود که در گام اول تلفات جانی نداشته باشیم و در گام دوم هم خسارت مردم در کمترین حالت ممکن باشد.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای بهبود وضعیت سیل بندها انجام گرفت، گفت: تجهیزات استان برای مقابله با این سیل ناچیز بود و کفاف کامل مقابله با آن را نمی‌داد.

استاندار یزد افزود: به همین دلیل با بهره‌گیری از ظرفیت کمک بخش خصوصی حداکثر تجهیزاتی که امکان ایجاد آن وجود داشت را فراهم کردیم.

فاطمی تصریح کرد: به هیچ عنوان این بارش با چنین حجمی را در سامانه‌های هواشناسی پیش‌بینی نشده بود و معضل بزرگی که برای شهر یزد ایجاد شد و ما را درگیر کرد، بافت تاریخی بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر