خرید مسکن در تهران | خانه های اقتصادی در تهران

قیمت مسکن 50 متری در تهران | بهترین انتخاب برای خرید مسکن در تهران

اگر قصد خرید خانه در تهران را دارید، در این گزارش قیمت مسکن های 50 متری در مرکز تهران را بررسی خواهیم کرد.

قیمت مسکن
ویکی گردی:

قیمت مسکن در مرکز تهران نسبت به سایر مناطق کمی پایین تر و به صرفه تر است.  پایین بودن قیمت مسکن در کنار امکانات بی نظیری که این منطقه دارد باعث شده تا مرکز تهران جزو مناطق پر طرفدار محسوب شود. در این گزارش به بررسی قیمت مسکن 50 متری در مرکز تهران پرداخته ایم پس اگر قصد خرید خانه را دارید، با ما همراه باشید.

قیمت اجاره خانه 40 متری در تهران

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله فاطمی‌را دارید می‌توانید با سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد تومان، واحدی ۵۰ متری که ۱۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد را خریداری کنید. همچنین واحدی دیگر در‌ همین محله که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد با متراژ ۵۰ متر و ۱ اتاق خواب، قیمتی معادل ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی ۴۵ متری در میدان‌ولیعصر، درحالی که ۱۱ سال از ساخت آن می‌گذرد و تک خوابه است، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومن دارد. همچنین ارزش واحدی دیگر در همین منطقه که ۱۹ سال از ساخت آن گذشته باشد با متراژ ۴۶ متر و ۱ اتاق خواب، مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۲۴ میلیون تومان است.

واحدی ۱۷ ساله در میدان‌انقلاب، با متراژ ۴۵ متر و ۱ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به فروش رسیده است.

اگر قصد خرید واحدی نوساز در یوسف‌آباد را دارید، می‌توانید واحدی ۴۸ متری که تک خوابه باشد را به قیمت ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین واحدی دیگر در همین منطقه درحالی که ۲۶ سال از ساخت آن گذشته باشد با متراژ ۵۰ متر و ۱ اتاق خواب، قیمتی بالغ‌بر ۳ میلیارد تومان دارد.

در روز های گذشته آپارتمانی ۱۵ ساله در بلوار کشاورز با متراژ ۴۸ متر و ۲ اتاق خواب معادل ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت مسکن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر