قیمت مسکن در تهران | خرید خانه در غرب تهران

قیمت مسکن در تهران | خانه های 5 میلیاردی در غرب تهران

قیمت مسکن در غرب تهران کمی نسبت به شرق و مرکز بیشتر است. در گزارش زیر، خانه های 5 میلیاردی غرب تهران را بررسی خواهیم کرد.

قیمت مسکن
ویکی گردی:

قیمت مسکن در تهران هر روز در حال تغییر است و این مسئله کار را برای خریداران بسیار سخت می کند زیرا باید انتخاب بسیار دقیق تری داشته باشند. غرب تهران یکی از بهترین و پرطرفدار ترین مناطق تهران است به همین دلیل قیمت مسکن در این منطقه کمی بالاتر از قیمت مسکن در شرق و مرکز است. در این مقاله قصد بررسی خانه های 5 میلیاردی در غرب تهران را داریم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در غرب تهران را دارید می‌توانید واحدی ۱۰ ساله در گیشا(کوی‌نصر) با متراژ ۷۲ متر و ۱ اتاق خواب را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان خریداری کنید.

با بودجه‌ای معادل ۵ میلیارد تومان اگر قصد خرید مسکن در صادقیه را دارید، می‌توانید واحدی ۸۲ متری که ۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را خریداری کنید.

با سرمایه ۵ میلیارد تومان می‌توانید واحدی ۷۰ متری در سعادت‌آباد درحالی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد را خریداری کنید.

اگر با سرمایه‌ای حدود ۵ میلیارد تومان قصد خرید واحد در غرب تهران را دارید، می‌توانید واحدی ۱۰۲ متری در ستارخان درحالی که ۱۲ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را معادل ۴ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین واحد آپارتمانی ۲۴ ساله در شهرک‌غرب با متراژ ۹۲ متر و ۲ اتاق خواب ارزشی معادل ۵ میلیارد تومان دارد.

اگر علاقه به واحد های نوساز دارید، می‌توانید واحدی در‌جنت‌آباد مرکزی با متراژی معادل ۸۰ متر و ۲ اتاق خواب به ارزشی معادل ۵ میلیارد تومان خریداری کنید.

و برای خرید واحدی در طرشت با سنی معادل ۷ سال و متراژ ۱۰۳ متر و ۲ اتاق خواب، لازم است مبلغی معادل۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

و در روزهای گذشته واحد آپارتمانی ۷۹ متری درحالی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، معادل ۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت مسکن

مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر