خواستگاری مدرن | روش های جواب دادن به خواستگار | خواستگاری لاکچری

خرید خواستگار لاکچری با سکه | روش های جدید خواستگاری + عکس

ماجرای خواستگاری های مدرن توسط معرف های ازدواج را در این مطلب بخوانید

خواستگاری
ویکی گردی:

خواستگاری به سبک مدرن!معرف‌های ازدواج معمولا دفتر کار ندارند. فعالیتشان در فضای مجازی است و با راه‌اندازی گروه‌ها و کانال‌هایی واتساپی و تلگرامی با نام‌هایی مثل «همدلی»، «آشنایی و ازدواج»، «همسریابی»،   «نیمه‌های گمشده» و... داوطلبان ازدواج را دورهم جمع می‌کنند. تا چند سال پیش فامیل دور و نزدیک و حتی همسایه‌ها برای خواستگاری ازدواج جوانان دم‌بخت اطراف‌شان آستین بالا می‌زدند و تا آنها را سر سفره عقد نمی‌نشاندند، بی‌خیال نمی‌شدند؛ اما با گذشت زمان و تغییر سبک‌ زندگی‌ها، واسطه‌گری ازدواج و خواستگاری کمرنگ شده و خیلی‌ها معتقدند این کار به دردسرهایش نمی‌ارزد.

حالا در غیاب فامیل و همسایه‌ها، غریبه‌ها در فضای مجازی به میدان آمده‌اند. افرادی که خود را معرف یا واسطه ازدواج می‌نامند و می‌گویند به جوانان کمک ‌می‌کنند تا شریک زندگی‌شان را بیابند؛ البته به شرطی که دست به جیب شوند و برای پیدا شدن نیمه‌گمشده‌ خود سر کیسه را شل کنند.

یک واسطه‌گر  ازدواج:

افرادی که به ما مراجعه می‌کنند، بیشترشان با کمک ما نیمه گمشده‌ خود را پیدا کرده و سروسامان می‌گیرند، حالا چه اشکالی دارد که بابت زمان، انرژی و پول تلفنی که برای راست و ریس کردن کارشان صرف کرده‌ایم، پولی بگیریم؟!

میزان پولی که واسطه‌ها  بابت معرفی داوطلبان ازدواج درخواست می‌کنند، متفاوت و متغییر است. برخی به ازای معرفی ۳ تا ۵ مورد بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان از افراد جویای همسر دریافت می‌کنند.

تعدادی هم کیسه‌های گشادی برای متقاضیان ازدواج دوخته‌اند که فقط با رقم‌های میلیونی و سکه طلا پر می‌شود.

خواستگاری

خواستگاری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر