تست شخصیت شناسی تصویری | روانشناسی تصویری

در نگاه اول چه چیزی را دیدید؟ | تست شخصیت شناسی تصویری

تست روانشناسی تصویری به این صورت است که از بین تعدادی تصویر، سوال هایی از شما پرسیده می شود و جواب آن ها اطلاعاتی را در مورد شخصیتتان به شما می دهد. با انجام این تست ها، هم سرگرم می شوید و هم خودتان را بهتر می شناسید.

تست شخصیت شناسی تصویری
ویکی گردی:

تست شخصیت شناسی تصویری به تازگی بسیار مورد استقبال قرار می گیرند. در این تست های کوتاه به دنبال بررسی انگیزه های ناخودآگاه افراد در پاسخ هایشان می گردند. تست شخصیت شناسی تصویری با اینکه یک تصویر کامل روانشناختی و علمی از شخصیتتان  به شما نمی دهد اما اطلاعاتی کلی درباره شخصیت تان ارائه می دهد که در نظر گرفتن آن ها می تواند سودمند باشد. در این تست شخصیت شناسی تصویری در تصویر پایین در ابتدا چه چیزی را مشاهده کردید؟

تست شخصیت شناسی تصویری

درخت:

  شما از آنجایی که فردی کمال گرا و بلند پرواز هستید، در موقعیت های زندگی همیشه به دنبال بهترین ها هستید بنابراین نسبت به اطرافیان تان همیشه جلوتر به نظر می رسید.

ریشه:

شما فردی با درایت و اهل ترقی و پیشرفت می باشید بنابراین با توجه این توصیفات سعی دارید که همیشه شرایط موجود را به نحو احسنت تغییر بدهید تا وضعیت بهتر شود.

 لب:

شما فردی واقع بین هستید بنابراین همه چیزهای اطرف تان را همانطور که هستند مشاهده می کنید. سعی تان بر این است که همیشه آن ها را  با ارزش واقعی ای که دارند قضاوت کنید. همچنین شما علاقه ای ندارید که چیزهای اطرافتان را تغییر دهید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر