قیمت مسکن در غرب تهران | خرید خانه در تهران

قیمت مسکن 60 متری غرب تهران | خانه های مقرون به صرفه در غرب تهران

افراد زیادی به دنبال خرید مسکن در غرب تهران هستند .در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۶۰ متری غرب تهران خواهیم‌ پرداخت.

قیمت مسکن
ویکی گردی:

 

غرب تهران جزو مناطق بسیار پرطرفدار تهران است. با اینکه قیمت مسکن در غرب تهران نسبت به قیمت مسکن در شرق و جنوب کمی بالاتر است، افراد زیادی دنبال خرید خانه در این منطقه هستند بنابراین در این گزارش به بررسی قیمت مسکن های ۶۰ متری غرب تهران می‌پردازیم.

واحد آپارتمانی ۱۹ ساله در گیشا با متراژ ۵۶ متر و یک اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحد آپارتمانی ۵۵ متری در شهرک‌غرب درحالی که ۷ سال از ساخت آن می‌گذرد و یک خوابه است، ارزشی معادل ۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان دارد.

اگر با سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد تومان قصد سرمایه‌گذاری در سعادت‌آباد را دارید می‌توانید واحدی ۱۸ ساله با متراژ ۵۸ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

برای خرید واحدی ۵۵ متری در صادقیه با توجه به اینکه از ساخت این واحد ۱۴ سال می‌گذرد و ۱ خوابه است، به بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

برای خرید واحد آپارتمانی ۲۳ ساله در جنت‌آباد مرکزی با متراژ ۵۵ متر و ۱ اتاق خواب به سرمایه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر علاقه به واحدهای نوساز دارید، می‌توانید واحدی ۶۰ متری در محله ستارخان را به قیمتی معادل ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. این واحد تک خوابه است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله پونک را دارید، می‌توانید با سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان واحدی نوساز با متراژ ۵۵ متر و ۱ اتاق خواب را خریداری کنید. و اگر سرمایه کمتری در اختیار دارید، می‌توانید واحدی ۱۵ ساله با متراژ ۵۶ متر و ۱ اتاق خواب را با قیمتی معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

قیمت مسکن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر