تست شخصیت شناسی تصویری کوتاه | روانشناسی از روی عکس

در نگاه اول چه چیزی را مشاهده کردید؟ | تست شخصیت شناسی تصویری

تست روانشناسی تصویری به این صورت است که از بین تعدادی تصویر، سوال هایی از شما پرسیده می شود و جواب آن ها اطلاعاتی را در مورد شخصیتتان به شما می دهد. با انجام این تست ها، هم سرگرم می شوید و هم خودتان را بهتر می شناسید.

تست شخصیت شناسی تصویری
ویکی گردی:

تست شخصیت شناسی تصویری به تازگی بسیار مورد استقبال قرار می گیرند. این تست ها آزمون هایی کوتاه هستند که از عکس ها تشکیل شده اند به دنبال بررسی انگیزه های ناخودآگاه افراد در پس پاسخ هایشان می گردند. تست شخصیت شناسی تصویری با اینکه یک تصویر کامل روانشناختی و علمی از شخصیتتان  به شما نمی دهد اما اطلاعاتی کلی درباره شخصیت تان ارائه می دهد که در نظر گرفتن آن ها می تواند سودمند باشد. در این تست شخصیت شناسی تصویری در تصویر پایین در ابتدا چه چیزی را مشاهده کردید؟

تست شخصیت شناسی تصویری

صخره

 شما در زندگی سعی می کنید که نیمه پر لیوان را ببینید به همین خاطر شما را اغلب به عنوان فردی خوش بین می شناسند. از طرفی به خاطر داشتن این ویژگی به راحتی خودتان را با دنیای بیرون تان تطبیق می دهید و نقاط مشترک خودتان را با دیگران پیدا می کنید و این ویژگی سبب می شود که هیچ وقت در اجتماع تنها نباشید و احساس تنهایی نکنید

گربه

شما فردی مسئولیت پذیر و باثبات به نظر می رسید به همین خاطر بر این باور هستید که هر فردی برای پیشرفت در زندگی باید به تعادل عاطفی و روانی رسیده باشد. از سوی دیگر به خاطر روحیه مسئولیت پذیری اغلب اوقات به وعده های خود در زندگی عمل می کنید.

صورت 

شما فردی خلاق و هنرمند و اهل ادبیات و شعر به نظر می رسید. در زندگی بر این باور هستید که دنیا مکانی می باشد که سرشار از فرصت ها و موفقیت های روز افزون می باشد. به هر حال با توجه به ویژگی هایی که در شما میباشد علاقه زیادی به ادبیات و هنر دارید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر