الهه حصاری

بیوگرافی گرافی الهه حصاری

عکس کشف حجاب خانم بازیگر محبوب و معروف را در این مطلب مشاهده کنید

 الهه حصاری
ویکی گردی:

 الهه حصاری حاشیه ساخت! الهه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. الهه حصاری دانش‌آموختهٔ کارشناسی رشتهٔ زبان و ادبیات انگلیسی و کاردانی رشتهٔ تربیت بدنی است. الهه حصاری فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد. الهه حصاری متولد ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران است. الهه حصاری جدیدا استوری ای از خودش منتشر کرد که تعجب همه را برانگیخت! 

 

این روزها چهره و استایل بازیگران به قدری عجیب شده است که مخاطبان انتظار هر کاری را می توانند از چهره های سلبریتی و هنرمند کشورمان داشته باشند!

بیوگرافی الهه حصاری

الهه حصاری متولد 18 مرداد 1369 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی می باشد که حالا مربی یوگا شده و عطرباز  می باشد و تنها دو خواهر بنام المیرا و ملیکا دارد.

کلاس تا جلوی دوربین

در دوره دبیرستان با گروه تئاتر مدرسه شروع کرد سپس این علاقه او را به کلاس های بازیگری موسسه فرهنگی هنری «چهره های ماندگار» کشاند.

او سپس با ابراهیم وحیدزاده (کارگردان) آشنا شد و سال 1387 وقتی 18 ساله بود با فیلم وی بنام تاکسی نارنجی جلوی دوربین رفت.

از نمایش خانگی تا تلویزیون

در سال 1391 با سریال شبکه خانگی قلب یخی (3) به کارگردانی سامان مقدم خوش درخشید سپس یکسال بعد در شوخی کردم مهران مدیری بازی کرد.

شهرت وی اما از سال 1395 در 26 سالگی با حضور در سریال هشت و نیم در نقش یلدا شروع شد.

علاقه به یوگا

رشته تحصیلی من تربیت بدنی بود و از همان کودکی عاشق ورزش کردن بودم و دنبالش کردم که بعد از مدتی ماجرا برایم جدی تر شد.

دنبال مدارک فیتنس و بدنسازی رفتم ، زمانی که ورزش یوگا در کشورمان مطرح شد خیلی به آن علاقمند شدم که بعدا متوجه شدم ورزش آسانی هم نیست.

من استاد خوبی داشتم و دوره های کامل این رشته را گذراندم و مدرکم را در این زمینه هم گرفتم.

مربی یوگا شدم

برای اینکه بتوانی در یوگا مربیگری کنید ابتدا باید دوره های آمادگی جسمانی را بگذرانید که البته برای مربیگری هر ورزشی باید این دوره را دید و مدرکش را گرفت.

من این دوره را گذراندم و بعد ایروبیک را انتخاب کردم و بعد از آن هم بدنسازی و فیتنس و در نهایت یوگا که انتخاب خودم بود که حالا مربی شدم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر